Ik heb een HTS opleiding, een niet afgeronde lerarenopleiding (moest alleen nog eindstage: bureaucratisch geneuzel, lang verhaal) en een paar jaar werkervaring in de techniek. Ik vind mijn huidige baan uiterst saai en als ik om me heen kijk zijn er
maar weinig geen vacatures in de techniek die mij wel aanspreken, terwijl ik wel duidelijk interesse heb in techniek.
Tijdens mijn lerarenopleiding kwam ik erachter dat ik lesgeven in het VO ook niet alles vond: te veel politie-agent moeten spelen. Ik kon de klas wel onder controle houden maar ik had er een hekel aan om elke 5 minuten weer iemand te moeten waarschuwen e.d.
Nou zat ik te denken dat volwasseneneducatie of desnoods leraar op een MTS wel iets zou zijn. Leerlingen op een MTS zijn meestal iets meer gemotiveerder omdat ze al een richting hebben gekozen die ze interessant vinden. Maar hierin kan ik me vergissen natuurlijk

Anyway, ik zou wel eens wat volwassenenonderwijs willen geven, naast mijn huidige baan om te zien hoe dat is (bij voorkeur in de avonduren dus).
Maar ik kan dus helemaal geen website vinden met een vacature-overzicht oid voor volwassenenonderwijs. Weet iemand waar ik dit kan vinden of moet ik de websites van alle ROC's één voor één afgaan?