SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klacht: ik mag niets voor mijzelf doen als er geen werk is en word verwacht constant ergens mee bezig te zijn. Ook al weten ze donders goed dat ik geen reet te doen heb.
anti klacht: de opdrachten die ik krijg als er WEL wat te doen is zijn dan wel weer leuk.Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
quote:Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef Morton_Koopa het volgende:
Ik loop nu al wat weekjes stage van een half jaar periode. Helaas is er niet veel te doen dus zit ik meestal wat groene balletjes te draaien en te lurken op Fok and the like.
Helaas is mijn positie niet echt ideaal, mn werkgever zit namelijk naast me.
Dus ik verveel me weer eens, ga maar een beetje surfen.
Meteen word het afgekeurd "ja, dat is niet de bedoeling he, en dit en dat en het fingertje gaat wapperen". Prima zeg ik, heb je dan wat te doen voor me?
"nee sorry op dit moment niet"![]()
Nou dan.
"doe maar niet zo bijdehand zus en zo en jut en juul"En toen ging ik me maar aftrekken in den toilet en niemand miste me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klacht: ik mag niets voor mijzelf doen als er geen werk is en word verwacht constant ergens mee bezig te zijn. Ook al weten ze donders goed dat ik geen reet te doen heb.
anti klacht: de opdrachten die ik krijg als er WEL wat te doen is zijn dan wel weer leuk.
![]()
niet zo zeikenquote:Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef o.us het volgende:
Maar jij zeikt alweer verder op FOK!.
Ik voel hypocrisie opkomen.
Bij ons komt de postbode op een brommertje, niet op een CD hoor...quote:Op maandag 7 december 2009 21:24 schreef Morton_Koopa het volgende:
Nieuwe postman CD? Gemaakt door ons.
loop voor de tweede keer stage daar, heb alles al kant en klaar. Ben een voorbeeldige stagairequote:Op maandag 7 december 2009 21:29 schreef mschol het volgende:
even kijken.. dingen om te doen
1) stage verslagen maken...
2) research doen naar de activiteiten die je stage bedrijf doet.
3) een eigen projectje opzetten voor in een stage verslag?
dat is dus zeg maar het probleem, het beeld dat ze zien: als het maar een beetje speels is dan denken ze direct dat het troep is. Ik doe verder veel tutorials constant en zoek naar inspiratie maar dat begint je ook gek te maken als je elke dag van 9 tot 6 daar zit.quote:Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef DirkZz het volgende:
En je komt dan niet zelf op het idee om gewoon dingen te gaan uitzoeken?
Beetje zelfstandigheid moet kunnen toch?
Is er geen stagebegeleider van je school uit o.i.d. waar mee je kunt praten over deze situatie?quote:Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
dat is dus zeg maar het probleem, het beeld dat ze zien: als het maar een beetje speels is dan denken ze direct dat het troep is. Ik doe verder veel tutorials constant en zoek naar inspiratie maar dat begint je ook gek te maken als je elke dag van 9 tot 6 daar zit.
verwacht er maar niet te veel van....kom van een ROC. Het enige waar ze mee komen is waarschijnlijk, je moet maa reven op je lip bijten.quote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Is er geen stagebegeleider van je school uit o.i.d. waar mee je kunt praten over deze situatie?
Ho, ik vraag constant of er nog wat te doen is. En vaak is dat even de website updaten of wat spulletjes opruimen. Hoera, en als ik wat wil vragen zeggen ze dat ze het druk hebben.quote:Op maandag 7 december 2009 21:40 schreef GizartFRL het volgende:
Zo'n stagair hadden wij ook.
Niets meer doen dan noodzakelijk.
Geen eigen initiatief tonen.
naja, een reactie als deze heeft eigenlijk ook geen nut als dat je instelling is.
En wat doen ze zelf in de tussen tijd?quote:Op maandag 7 december 2009 21:44 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Ho, ik vraag constant of er nog wat te doen is. En vaak is dat even de website updaten of wat spulletjes opruimen. Hoera, en als ik wat wil vragen zeggen ze dat ze het druk hebben.
Geef mij dan wat van jullie werk, lutsers.
quote:Op maandag 7 december 2009 21:24 schreef Morton_Koopa het volgende:
Nieuwe postman CD? Gemaakt door ons.
Jij bent zeker een ambtenaar in opleiding?quote:Op maandag 7 december 2009 22:10 schreef Mister1977 het volgende:
OK, maar je bent wel een zaadafvalbijdrage verschuldigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |