De foto staat er inmiddels maar ik post hem gewoon ook nog even hier.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:05 schreef krijtlijk het volgende:
alstu! Succes ermee
Laat je nog een foto zien in het taarten en cupcakes-topic al ie af is?
quote:Op maandag 21 december 2009 15:09 schreef Nanook24 het volgende:
Elize is de dochter van mijn vriendinnetje, maar evengoed bedankt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:39 schreef tessie het volgende:
Oeke, wat een ontzettend lieve slofjes![]()
En Nanook, prachtige taart weer!![]()
![]()
En hier nog even een aktiefoto van de kikkermuts met bijpassend draagdoeksjaaltje van Kleurdoos
[ afbeelding ]
Het sjaaltje zit een beetje rommelig, maar mn Lief wou hem per se zelf bij Graeme omdoen en hij had haastMaar het is wel super handig! Thanx Kleurdoos!
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:10 schreef trui het volgende:
oeh dat staat 'm geweldig, tessie!
en mijsje, ik wilde je nog even complimenteren met je creabea kadootjes voor je santalootje. veel! en leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze heeft er gister bij mij op schoot even mee gespeeld en ze vindt hem geweldigquote:Op maandag 28 december 2009 01:32 schreef trui het volgende:
ooh leuk huup!naast zo'n klein meisje lijkt ie nog groter.
![]()
![]()
marlieske, wat knap! erg mooi gelukt!
KD hoe is 't met dat kerstjurkje afgelopen?
weer een mooie balquote:Op maandag 28 december 2009 01:32 schreef trui het volgende:
ooh leuk huup!naast zo'n klein meisje lijkt ie nog groter.
![]()
![]()
marlieske, wat knap! erg mooi gelukt!
KD hoe is 't met dat kerstjurkje afgelopen?
Gilquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:10 schreef Ynske het volgende:
Mocht iemand een pdf willen van t boekje vrolijke beestjes haken dan geef ff een gil
Gil!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:10 schreef Ynske het volgende:
Mocht iemand een pdf willen van t boekje vrolijke beestjes haken dan geef ff een gil
wauw super gaaf!! zeg kunnen we ook bestellen bij je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:09 schreef marlieske het volgende:
Wauw die taart ziet er lekker en vooral mooi uit! kunstig hoor!
Hier een nieuwe luier/mama-zooi tas gemaakt. Ik liep steeds vaker met 2 tassen rond en dat begon aardig te vervelen dus aan de slag. Veel ruimte voor zooi, luiers, doekjes, kleren, drinkbeker, flesje en voeding en ook nog mijn portemonnee, mobiel en rijbewijs mee kunnen nemen in 1 tas was dus het doel.
Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yns hoort me nietquote:Op woensdag 30 december 2009 00:23 schreef Fannie het volgende:
* Fannie gilt ook ff naar Yns.....joecheiiiiii![]()
Yns is niet continu op fok op t moment...quote:
naalden kun je ook goedkoop bij de wibra halenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:33 schreef ik80lll het volgende:
dan wil ik ook nog even gillen, al dat gehaakte ziet er zzoo leuk uit, dat wil ik ook leren!
Waar halen jullie goede haaknaalden en haakgaren?
die tas is trouwens ook gaaf, als hij zo in de winkel had gehangen had ik hem meegenomen!
lekker slechte kwaliteit. iets met camera niet bij...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:36 schreef trui het volgende:
showen, ynske!
en ik vind de haaknaalden van de wibra echt heel vervelend haken. bovendien vallen ze vreemd genoeg veel dunner uit dan de gebruikelijke haaknaalden met diezelfde maataanduiding. dus ik zou je zeker aanraden om iets betere te kopen. de fijnste vind ik die ergonomische haaknaalden, zie bijvoorbeeld deze. ligt veel prettiger in de hand.
jee nooit geweten dat die ook bestaan.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:36 schreef trui het volgende:
showen, ynske!
en ik vind de haaknaalden van de wibra echt heel vervelend haken. bovendien vallen ze vreemd genoeg veel dunner uit dan de gebruikelijke haaknaalden met diezelfde maataanduiding. dus ik zou je zeker aanraden om iets betere te kopen. de fijnste vind ik die ergonomische haaknaalden, zie bijvoorbeeld deze. ligt veel prettiger in de hand.
Gilquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:03 schreef lady-wrb het volgende:
leuk gedaan zeg, maar dat is toch hopelijk niet voor oscar?
Ik heb overigens het 2e deel weg gelaten, dat werd alleen een kettinkje van enkelen die de bolletjes van het randje verbond, het voegde weinig toe.quote:Kanten rand:
1. toer: Haak 4 l (= 1 dst), haak 2 dst samen –zie de haaktips van het jurkje-, 3 l en 3 dst samen in het eerste stk, *sla ca. 2 – 2.5 cm over, haak 3 dst samen in het volgende stk, 3 l en3 dst samen*, herhaal van *-* tot het einde van toer en eindig met een hv in de 4. l van het begin van de tr.
2. toer: Haak 1 v in de bovenkant van het eerste dst groepje, *6 l, 1 v in het volgende dst groepje*, herhaal van *-* tot het einde van de toer en eindig met 6 l en 1 hv in de 1e v van het begin van de tr. Hecht de draad af. Het hoedje meet ca. 18-19 (21) cm vanaf de bovenkant.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:01 schreef trui het volgende:
oh die is leuk zeg!!! (is dit ook weer nifty knitter of hoe heette die techniek ook alweer?) het is wel een wat gek licht op de foto, waardoor ik 't niet zo heel goed kan beoordelen, maar op zich zouden die tandjes en dat vuur nog wel een heel leuk idee zijn ja.heb je al een idee hoe?? 't nadeel is dat al die dingetjes ook weer los kunnen raken e.d.
Geweldig, vooral het vuur maakt hem helemaal afquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:09 schreef moussy het volgende:
Klaar.. of misschien morgen nog een tong ergens aan frotten..
[ afbeelding ]
nee voor mn nichtjequote:
Ik hoop hem binnenkort ook in zijn geheel te kunnen plaatsen. Maar als ik het tzt vergeet, help me er dan maar aan herinneren door dit topic een kickje te geven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:47 schreef marlieske het volgende:
Wat een super mooi geboorte bord! Ben nu wel benieuwd naar de naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |