Wat een scheetjes!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Die laarsjes zijn zo lief!
Ik heb schoentjes af!
[ afbeelding ]
Niet helemaal volgens het patroon, maar toch.
Hij is voor Saskiaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:58 schreef trui het volgende:
leuke broek, ET. voor jouzelf begrijp ik? hij kan bij de heupen nog wel wat smaller ja. en misschien valt ie beter als je 'm een tijdje gedragen hebt. ik zou die losse randjes trouwens juist nog wel vastmaken denk ik, maar misschien is 't wel leuk als ze inderdaad wat meer omgekruld zijn..
Niks mis met Janome volgens mij. Wordt veel gebruikt bij mensen die regelmatig naaienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:51 schreef DJRandall het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met een Janome naaimachine? Ik wil er vandaag een gaan kopen, maar ben benieuwd naar meningen...
maat 122quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:21 schreef trui het volgende:
[..]
oh!is ze al zo groot of lijkt dat maar zo!
aaah wat heeft Elyas een ontzettend gezellig en knus boxje..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef Tan het volgende:
Slofjeswat leuk!!!
En die broek is mooi, al snap ik wel wat je bedoelt dat 'ie iets strakker moet bovenaan. Maar die knieplooien zijn leuk
En die paddestoelmuziekdoos is helemaalIk vind hem eigenlijk nog leuker dan die ik zelf heb gemaakt voor Elyas
(maar daar ben ik ook heel tevreden over hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje! Die kussens gaan er nog wel uit als hij zich meer gaat bewegen, maar ik vind de ruimte anders zo groot voor hem, vandaar, en het staat nog gezellig ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
aaah wat heeft Elyas een ontzettend gezellig en knus boxje..![]()
![]()
![]()
ziet er heerlijk uit.
Ook voor mensen die alleen kunnen vingerhaken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:45 schreef Ynske het volgende:
Tan, je Meneer de Uil is echt geweldig
@ de Buurvrouw Het grote Haaktopic #11 - Meeting 28 feb! voor haakhulp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |