dat dusquote:Op maandag 7 december 2009 19:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat echt crap.![]()
Regels, duidelijkheid, discipline etc.moeten een belangrijk onderdeel van de opvoeding zijn.
Net als dat te laat komen respectloos is als je het had kunnen voorkomen.
Dat je egocentrisch bent als je alleen aan jezelf denkten je ook eens om je heen moet kijken.
Ja hoor. Dat zijn dezelfde sicko's die overal een naam aan geven. Het liefst iets met regenboog en vrede.quote:Op maandag 7 december 2009 20:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
rudolf steiner is van de vrijeschool, dat is heel iets anders als dat nieuwetijdsegebeuren
dat mag jij vindenquote:Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja hoor. Dat zijn dezelfde sicko's die overal een naam aan geven. Het liefst iets met regenboog en vrede.
Wie weet wat er nog in mijn koker zit, truiquote:Op maandag 7 december 2009 21:56 schreef trui het volgende:
was je toch bijna wereldleider geworden, k_i_m!
Niet dat ik weet, maar ik zal het nu toch eens navragenquote:Op maandag 7 december 2009 19:39 schreef tho_Omas het volgende:
Dude, gaan je kinderen naar een Rudolf Steiner creche ofzo?
Hoho, indigo is wel mijn favorite couleurquote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef innepin het volgende:
Nee, het is niet mijn schuld dat mijn kind geen respect voor autoriteit heeft. Het is gewoon een indigokind.![]()
Da's een goeie poging om blauw te worden, maar weet niet of het telt als indigoquote:Op maandag 7 december 2009 19:40 schreef kissaa het volgende:
N.a.v. dit topic/ indigokinderen ben ik net bijna gestikt in een slok thee, pffff
Vast wel! Kan je d'r mooi een stickertje op plakkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:16 schreef _evenstar_ het volgende:
WTF![]()
Overgevoeligheid kan zich op vele manieren uiten, zoals emotioneel, verdrietig of in de vorm van allergie of voedselintolerantie. Veelal leven nieuwetijdskinderen te veel in hun hoofd en staan te weinig met beide beentjes op de grond. Nieuwetijdskinderen zijn vaak heel speciale kinderen die hun eigen kijk op dingen hebben, heel verrassend en opvallend creatief in het vinden van oplossingen. Net of zij een extra dimensie hebben die anderen ontbreekt. Dit leidt vaak tot onbegrip, zeker als hun handelen niet binnen de normale patronen valt, niet binnen de structuren van onze maatschappij.
Is Arwen dan nieuwetijdskind in the extreme ofzo![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |