leer nederlands jostiquote:
Maar je maakt alleen onderscheid?quote:Op maandag 7 december 2009 17:23 schreef J.Stalin het volgende:
Sowieso buitenlanders... PVV BIEDT HOOP.
Oh ik ben geen racist trouwens
Het was meer zo van : ik post het maar, dan hoeft iemand anders het niet te doen.quote:
Bwahahahahiaquote:
Et is dat et gister sinterklaas was anders had ik nog even gekeken of et alweer de 1e van april wasquote:
Bwehehehehehehe snap jij het spelletje wel????quote:Op maandag 7 december 2009 18:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Bahia is een ekte eindbaas
Beter dan alderweird ofzo iig
Alderweireld is een belgquote:Op maandag 7 december 2009 18:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Bahia is een ekte eindbaas
Beter dan alderweird ofzo iig
quote:Op maandag 7 december 2009 17:29 schreef Netsplitter het volgende:
Nog ff en Seedorf staat weer in de basis
Alderweireld is geen Terry ofzo hoorquote:Op maandag 7 december 2009 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Alles is beter dan Mathijssen en Ooijer
En Bahia beter vinden dan Alderweireld
quote:
Dat hoor je me ook niet zeggen maar hij is wel beter dan die prutser van een Bahiaquote:Op maandag 7 december 2009 18:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Alderweireld is geen Terry ofzo hoor
Het liefst wel jaquote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar goed, alles is weer uit zijn verband gerukt. Bahia wordt de vraag gesteld of hij voor het Nederlands elftal uit zou willen komen. Wat moet hij dan zeggen? Nee dat wil ik niet????
Zet die Ajax bril eens af joh. Bahia draait een uitstekend seizoen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat hoor je me ook niet zeggen maar hij is wel beter dan die prutser van een Bahia
En Alderweireld niet?quote:Op maandag 7 december 2009 18:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zet die Ajax bril eens af joh. Bahia draait een uitstekend seizoen.
Zet die Feyenoord bril eens af joh. Alderweireld is nu al 2 niveau's beter en hij is pas 20.quote:Op maandag 7 december 2009 18:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zet die Ajax bril eens af joh. Bahia draait een uitstekend seizoen.
Mja, maar Bahia draait al meerdere seizoen goedquote:Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En Alderweireld niet?
Doe jij feyenoord bril dan eens een keertje af
Ja want feyenoord deed het zo goed de afgelopen jaren en dat lag echt niet echt aan de verdedigingquote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mja, maar Bahia draait al meerdere seizoen goed
Waar zeg ik dat Alderweireld geen goed seizoen draait? Ik zeg alleen dat Bahia met een goed seizoen bezig is en geen prutser is!quote:Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En Alderweireld niet?
Doe jij feyenoord bril dan eens een keertje af
Zelfde geld voor jouquote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zet die Feyenoord bril eens af joh. Alderweireld is nu al 2 niveau's beter en hij is pas 20.
Seedorf is dan ook een baas.quote:Op maandag 7 december 2009 17:29 schreef Netsplitter het volgende:
Nog ff en Seedorf staat weer in de basis
Dat kwam allemaal door Timmer, wiens kwaliteiten volledig verpest waren door dat jaartje bij julliequote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want feyenoord deed het zo goed de afgelopen jaren en dat lag echt niet echt aan de verdediging
Toen had Bahia mindere voetballers naast hem staan. Nu met Vlaar erbij gaat het gewoon erg goed.quote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want feyenoord deed het zo goed de afgelopen jaren en dat lag echt niet echt aan de verdediging
Jij bent echt een onwijze kakmongoolquote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Alderweireld geen goed seizoen draait? Ik zeg alleen dat Bahia met een goed seizoen bezig is en geen prutser is!
Echt waar zeg. Jij bent nog erger dan de user Barca
Dus daar lag het aanquote:Op maandag 7 december 2009 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat kwam allemaal door Timmer, wiens kwaliteiten volledig verpest waren door dat jaartje bij jullie
Gastquote:Op maandag 7 december 2009 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent echt een onwijze kakmongool
Ga nou niet zeggen dat ik erger ben dan Barca want dat is echt pas een debielquote:
Ik ben een Braziliaanquote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar goed, alles is weer uit zijn verband gerukt. Bahia wordt de vraag gesteld of hij voor het Nederlands elftal uit zou willen komen. Wat moet hij dan zeggen?
Oke dan, jij bent een iets mindere debielquote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat ik erger ben dan Barca want dat is echt pas een debiel
Beter lees je het artikel nog een keer. Of vermeld de volgende keer duidelijk dat het om een trollpost gaat.quote:
Dan had je vooral in het verleden maar matige teams gehad, dan hadden ze 88 wellicht niet eens gewonnen en zeker niet de halve finales in 98 en 00 gehaaldquote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Sowieso buitenlanders die voor Nederland willen spelen![]()
Ik hoef geen Kalou,Douglas of Bahia of wat voor speler dan ook die niet gewoon in Nederland is geboren.(ook geen Surinamers dus)
Ik had het niet eens gelezenquote:Op maandag 7 december 2009 18:32 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Beter lees je het artikel nog een keer. Of vermeld de volgende keer duidelijk dat het om een trollpost gaat.
Wie hadden ze niet gehad dan? De enige namen die me zo te binnen schieten zijn Davids en Seedorf.quote:Op maandag 7 december 2009 18:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dan had je vooral in het verleden maar matige teams gehad, dan hadden ze 88 wellicht niet eens gewonnen en zeker niet de halve finales in 98 en 00 gehaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |