abonnement Unibet Coolblue
pi_253081
Ik hoorde(streams) dat Seki ook nog even samen met Büllent ergens iets wilde drinken.
Mocht Seki ergens naartoe gaan waar hij regelmatig komt, is dat 1-2-3 (coffeeshop) of Incognito (ook coffeeshop).
Als ze besluiten naar Incognito te gaan, hebben we grote kans dat Het "meesterwerk" van Meerhoerman (Seki alias Jezus) op tv komt. Dat hangt daar namelijk momenteel ergens
Zij waren zelf in de veronderstelling dat Seki gisteren z’n uitbraak zou hebben. Naar aanleiding van hun reacties- nadat zij hoorden dat er een Amsterdamse politieagent mee komt - kan hij daar beter niet naartoe gaan!

* Juffrouw Jannie hoopt dat MM het niet erg vindt dat zijn kunstwerk (misschien) op tv komt.

Van alles is weer waardeloos

pi_253082
Maar JJ, in een coffeeshop drink je toch alleen coffee????
  Admin woensdag 15 maart 2000 @ 22:02:00 #3
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_253083
Naar Incognito gaan heeft weinig zin als je niet eerst langs Inpetto bent gegaan...
dus daar komt-ie dan eerst
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_253084
quote:
op 03-15-2000 om 10:02 PM schreef Breuls het volgende:
Naar Incognito gaan heeft weinig zin als je niet eerst langs Inpetto bent gegaan...
dus daar komt-ie dan eerst


eeeeeeeeejj jij weet waarover ik praat
Maar Seki komt (geloof ik ) niet in inpetto.

Van alles is weer waardeloos

pi_253085
quote:
op 03-15-2000 om 09:36 PM schreef Coos het volgende:
Maar JJ, in een coffeeshop drink je toch alleen coffee????


Na 28 jaar weet ik wel beter, jij 31 jaar of zo??
  woensdag 15 maart 2000 @ 22:51:00 #6
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_253086
Als ze naar 1-2-3 gaan, dan kunnen ze na hun blowtje aan de overkant bij café Tjoba gaan zuipûh , want alcohol is dus verboden in een coffeshop.
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_253087
quote:
op 03-15-2000 om 10:51 PM schreef Ted het volgende:
Als ze naar 1-2-3 gaan, dan kunnen ze na hun blowtje aan de overkant bij café Tjoba gaan zuipûh , want alcohol is dus verboden in een coffeshop.



________
Hi Ted

Ik weet dat jij ook van Zuid komt, dus jij weet (waarschijnlijk) net als ik de kroegen hier in de buurt. Maar die 2 die ik noemde zijn de enigste waar hij normaal te vinden is.
Mocht hij toch besluiten ergens anders heen te gaan, is het geen etablissement waar hij "geregeld" verblijft.

Van alles is weer waardeloos

pi_253088
quote:
op 03-15-2000 om 10:51 PM schreef Ted het volgende:
Als ze naar 1-2-3 gaan, dan kunnen ze na hun blowtje aan de overkant bij café Tjoba gaan zuipûh , want alcohol is dus verboden in een coffeshop.


'Hun' blowtje? Bulletje Bonestaak is toch politie-agentje. Mag ie dat wel dan op tv of zou hij niet inhaleren? Ben benieuwd of ze dat uitzenden.

pi_253089
quote:
op 03-15-2000 om 10:26 PM schreef area51 het volgende:
[QUOTE]op 03-15-2000 om 09:36 PM schreef Coos het volgende:
Maar JJ, in een coffeeshop drink je toch alleen coffee????


Na 28 jaar weet ik wel beter, jij 31 jaar of zo??


Goed onthouden!!!
mensen kunnen hier klikken.

[/quote]

pi_253090
Jammer, ze zijn niet geweest. Wie weet waar ze wel zijn geweest?
Van alles is weer waardeloos

  donderdag 16 maart 2000 @ 00:47:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253091
Iedereen is naar hun toegegaan

Snelle actie van de afgelopen nacht...hehe

pi_253092
quote:
op 03-16-2000 om 12:47 AM schreef Quenda® het volgende:
Iedereen is naar hun toegegaan

Snelle actie van de afgelopen nacht...hehe



Je bedoeld dat ze niet naar Rotterdam zijn gegaan ?
Zo ja, misschien beter zo !

Van alles is weer waardeloos

  donderdag 16 maart 2000 @ 00:53:00 #13
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_253093
quote:
op 03-15-2000 om 11:04 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
[QUOTE]op 03-15-2000 om 10:51 PM schreef Ted het volgende:
Als ze naar 1-2-3 gaan, dan kunnen ze na hun blowtje aan de overkant bij café Tjoba gaan zuipûh , want alcohol is dus verboden in een coffeshop.



________
Hi Ted

Ik weet dat jij ook van Zuid komt, dus jij weet (waarschijnlijk) net als ik de kroegen hier in de buurt. Maar die 2 die ik noemde zijn de enigste waar hij normaal te vinden is.
Mocht hij toch besluiten ergens anders heen te gaan, is het geen etablissement waar hij "geregeld" verblijft.
[/quote]
.............................................................................

Fout, J.J. Ikke kom uit west, Ik ken alleen m'n stadje aardig

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  donderdag 16 maart 2000 @ 00:57:00 #14
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_253094
quote:
op 03-15-2000 om 11:39 PM schreef Pettie het volgende:
'Hun' blowtje? Bulletje Bonestaak is toch politie-agentje. Mag ie dat wel dan op tv of zou hij niet inhaleren? Ben benieuwd of ze dat uitzenden.

Zijn politie-agentjes dan per definitie 'Heilige bonen(staakjes)'??
Ow en was alcohol niet schadelijker dan softdrugs?? (misschien een leuk topic voor GC)

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_253095
quote:
op 03-16-2000 om 12:53 AM schreef JD het volgende:
Fout, J.J. Ikke kom uit west, Ik ken alleen m'n stadje aardig


------------

Oost West...........Zuid best

Van alles is weer waardeloos

pi_253096
Heb nog steeds niet op de kaart gekeken waar die westvarkenoordsedinges is. Maar hoorde eerder over "vroeger katendrecht", nu Zuid. Bovendien zei Seki iets over dat de wijk waar hij woont een onwijze ghetto is. Dus ik gok maar op Zuid als lokatie voor de westvarkendinges.
Woont u echt in een Ghetto Juf J. Of is het juist Seki's aanwezigheid die het tot een Ghetto maakt??????????
pi_253097
[quote]op 03-16-2000 om 12:57 AM schreef Ted het volgende:
Zijn politie-agentjes dan per definitie 'Heilige bonen(staakjes)'??
Ow en was alcohol niet schadelijker dan softdrugs?? (misschien een leuk topic voor GC)

Ik denk dat je m'n intonattie verkeerd opvatte. Ik ben dan ook nog maar een Newbie. Maar nee, ik denk niet per definitie heilige bonen maarre ze willen het 'goede' voorbeeld geven he, wat dan eigenlijk het slechte voor beeld is. Ik heb namelijk jarenlang een Bul-cloon in m'n omgeving gehad.
Anno 2000 zou toch af en toe wel een blowtje rond mogen gaan in de bus zodat er misschien nog iets zinnigs uitkomt. Maar nee geestverruiming is verboden, en de geestvernauwende middelen (de echte harddrugs tabak en alcohol)zijn volledig geaccepteerd.
Ik had dus eigenlijk gehoopt dat Seki Bull zou meenemen naar 1-2-3.....

pi_253098
Misschien zijn ze wel naar Cafe klein Odeon,
daar heb ik hem ook wel eens gezien.
Maar zouden ze daar nou echt naar toe gaan?
Hadden ze Willeke mee moeten nemen, die weet
niet wat ze ziet in die straat.
pi_253099
quote:
op 03-16-2000 om 09:48 AM schreef dom_is_leuk het volgende:

Woont u echt in een Ghetto Juf J. Of is het juist Seki's aanwezigheid die het tot een Ghetto maakt??????????



---------------
Persoonlijk vind ik dat heel Zuid de laatste tijd a/h verpauperen is, maar om het nu meteen een getto te noemen?! Maar goed, dit is niet het juiste forum om daarover te discussiëren.

Westvarkenoordsedinges = Westvarkenoordseweg die ligt a/d andere kant v/d spoorbaan bij het Feyenoordstadion (loopt er secondair mee)
_______________________________________________
Of is het juist Seki's aanwezigheid die het tot een Ghetto maakt??????????
___________________________________________________

get·to (het ~)

1 woonkwartier van een sociaal niet geïntegreerde groep
----------

Het zou dus aan Seki kunnen liggen

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 16 Maart 2000).]

Van alles is weer waardeloos

pi_253100
quote:
op 03-15-2000 om 09:20 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Ik hoorde(streams) dat Seki ook nog even samen met Büllent ergens iets wilde drinken.
Mocht Seki ergens naartoe gaan waar hij regelmatig komt, is dat 1-2-3 (coffeeshop) of Incognito (ook coffeeshop).
Als ze besluiten naar Incognito te gaan, hebben we grote kans dat Het "meesterwerk" van Meerhoerman (Seki alias Jezus) op tv komt. Dat hangt daar namelijk momenteel ergens
Zij waren zelf in de veronderstelling dat Seki gisteren z’n uitbraak zou hebben. Naar aanleiding van hun reacties- nadat zij hoorden dat er een Amsterdamse politieagent mee komt - kan hij daar beter niet naartoe gaan!
* MiRRoRMaN Jannie hoopt dat MM het niet erg vindt dat zijn kunstwerk (misschien) op tv komt.


COOL! THNX!!!!

Zie ook http://www.sekologie.tsx.org voor meer meesterwerken zoals 'Composit Et Aso'!

Grtz,

Meerhoerman.

  Admin donderdag 16 maart 2000 @ 18:35:00 #21
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_253101
quote:
op 03-15-2000 om 10:07 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
eeeeeeeeejj jij weet waarover ik praat
Maar Seki komt (geloof ik ) niet in inpetto.


hij schijnt daar wel gesignaleerd te zijn...

en hij schijnt ook in Pendrecht te wonen
(kleine kans dat ik binnenkort meer weet - heb er iemand achteraan gestuurd)

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_253102
EN REAGEER!

Dat zal wel voor wat verwarring zorgen, maar enfin....

Grtz,

Meerhoerman.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')