Jij ook.quote:Op maandag 7 december 2009 15:30 schreef Nosh het volgende:
Sieps, je bent een saaie, weke drol.
U kent de daderquote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef Sieps het volgende:
Godverdomme wat een lucht komt daar vanaf zeg. Van die vieze rotte eieren lucht
Klacht1: Stinkbommen stinken
Klacht2: School laat sinds kort vmbo-b/k/t leerlingen toe waardoor je deze toestanden krijgt
Grappigquote:Op maandag 7 december 2009 15:30 schreef defibrillator het volgende:
Eerst een dikke ruft laten en dan zeggen dat de vmbo'ers met stinkbommen bezig zijn...
Ja, maar wel een weke drol die de waarde inziet van een aula die naar rotte eieren en schimmelkaas ruikt.quote:
Het punt is dat jij denkt "ik kom er wel makkelijk vanaf met een magere OP van 1 zinnetje" maar dat gaat mooi niet door.quote:Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef Sieps het volgende:
Ja ik dacht wat mij nu overkomen is, dat willen jullie natuurlijk allemaal wel weten. Want zovaak gebeurt dit niet natuurlijk
Jij ook.quote:
Maakt niet uit. Het is nu de bedoeling dat iemand anders mij nu quote met dezelfde tekst. Dat is de enige manier om dit topic nog te redden.quote:
Scherp.quote:Op maandag 7 december 2009 15:45 schreef Twizu het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Het is nu de bedoeling dat iemand anders mij nu quote met dezelfde tekst. Dat is de enige manier om dit topic nog te redden.![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef ThaOMG het volgende:
TS is de stille , rustige jongen in de klas
de verklikker a.k.a. de bloedhond die je verraadt.quote:Op maandag 7 december 2009 15:46 schreef ThaOMG het volgende:
TS is de stille , rustige jongen in de klas
Dat zou ik niet durven.quote:Op maandag 7 december 2009 15:50 schreef renedis het volgende:
[..]
de verklikker a.k.a. de bloedhond die je verraadt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |