PM mattie!quote:Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef Mutant01 het volgende:
Dit is nr 23 a gnene.
Marokkaanse18, heb jij hyves?
Ergens aan Rijsoord en Heerjansdam vast geloof ik.quote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
Wikwakka2, waar zit Wevershoek ergens.
Nee, ik bedoel... Playen via hyves is zooo 2000-2010.quote:Op maandag 7 december 2009 15:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
PM op je hoofd, ze kan toch via PM antwoorden.
quote:Op maandag 7 december 2009 15:51 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel... Playen via hyves is zooo 2000-2010.
Nee, heb ik niet (meer)quote:Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef Mutant01 het volgende:
Dit is nr 23 a gnene.
Marokkaanse18, heb jij hyves?
Hoe moet ik je dan playen?quote:Op maandag 7 december 2009 15:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet (meer)![]()
Hyves is stom!
Trouwens... Wat is de bedoeling? Zoek je een plekje om je hond uit te laten of wat?quote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
Hosselen.quote:Op maandag 7 december 2009 15:54 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Trouwens... Wat is de bedoeling? Zoek je een plekje om je hond uit te laten of wat?
Wat moet ik dan doen?quote:Op maandag 7 december 2009 15:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet? Je moet me helemaal niet playen.
Ja maar. Ja maar. Ja maar.quote:Op maandag 7 december 2009 15:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ''moet''? Je moet niks hoor
Leer het me, meester der players.quote:Op maandag 7 december 2009 16:00 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja niet zo passive aggressive... Jij bent de man. Jij bepaalt wat MOET.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jwz, als je serieus bent zie ik je binnenkort wel verschijnen
![]()
Al bang?
Jij doet het 2 keer in 1 post.quote:Op maandag 7 december 2009 16:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Deed je nou echt '''' naar mij?
Ik praat zo erg niet meer tegen jou
Je moet haar zien duidelijk te maken, dat wanneer jij haar vraagt naar haar "hyves", ze niet aan moet komen zetten met excuses zoals: "Ik heb geen hyves". Mocht ze geen hyves hebben dan maakt ze maar snel een profiel aan, zodat ze langs elk gewenst kanaal beschikbaar blijft voor jouw toenaderingspogingen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leer het me, meester der players.
Jij bent goed!quote:Op maandag 7 december 2009 16:08 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Je moet haar zien duidelijk te maken, dat wanneer jij haar vraagt naar haar "hyves", ze niet aan moet komen zetten met excuses zoals: "Ik heb geen hyves". Mocht ze geen hyves hebben dan maakt ze maar snel een profiel aan, zodat ze langs elk gewenst kanaal beschikbaar blijft voor jouw toenaderingspogingen.
Dit doe je door een bepaalde mate van afstandelijke desintresse af te wisselen met romantische getinte dominantie. Behandel haar afwisselend als aantrekkelijke vrouw en verwend kind, tot ze niet meer weet waar ze aan toe is, en vervalt in het gewenste passiviteitspatroon.
Bookmarks topic.quote:Op maandag 7 december 2009 16:08 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Je moet haar zien duidelijk te maken, dat wanneer jij haar vraagt naar haar "hyves", ze niet aan moet komen zetten met excuses zoals: "Ik heb geen hyves". Mocht ze geen hyves hebben dan maakt ze maar snel een profiel aan, zodat ze langs elk gewenst kanaal beschikbaar blijft voor jouw toenaderingspogingen.
Dit doe je door een bepaalde mate van afstandelijke desintresse af te wisselen met romantische getinte dominantie. Behandel haar afwisselend als aantrekkelijke vrouw en verwend kind, tot ze niet meer weet waar ze aan toe is, en vervalt in het gewenste passiviteitspatroon.
Ik jou niet..quote:Op maandag 7 december 2009 16:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij doet het 2 keer in 1 post.Maar ik vergeef het je! Waarom? Daarom!
Je praat tegen me.quote:
Ik haat jou.quote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je praat tegen me.Binnen 3 minuten is het mij gelukt om je te breken!
Is dit de juiste dominantie?
Heel goed gebruik van de "quote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je praat tegen me.Binnen 3 minuten is het mij gelukt om je te breken!
Is dit de juiste dominantie?
Wajo! NU HAAT ZE MIJ! WAT HEB JE GEDAAN!quote:Op maandag 7 december 2009 16:14 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Heel goed gebruik van de "" om je desintresse te laten blijken. Ik zou het "breken" echter opvolgen met de "
![]()
"-combinatie.
Je moet onthouden dat haat en liefde erg dicht bij elkaar liggen, en de vrouw in essentie labiel is. Zolang de emotie maar sterk is maakt het niet uit of het liefde of haat betreft. Bijsturen kan altijd nog door de teugels wat meer naar rechts of links te bewegen. En af en toe flink de sporen of zweep te gebruiken. Vergeet ook vooral niet altijd één of twee suikerklontjes op zak te hebben.quote:Op maandag 7 december 2009 16:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wajo! NU HAAT ZE MIJ! WAT HEB JE GEDAAN!
Je lultquote:Op maandag 7 december 2009 16:19 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Je moet onthouden dat haat en liefde erg dicht bij elkaar liggen, en de vrouw in essentie labiel is. Zolang de emotie maar sterk is maakt het niet uit of het liefde of haat betreft. Bijsturen kan altijd nog door de teugels wat meer naar rechts of links te bewegen. En af en toe flink de sporen of zweep te gebruiken. Vergeet ook vooral niet altijd één of twee suikerklontjes op zak te hebben.
Ja, ik weet het. Maak je niet druk. Je weet toch hoe mannen soms kunnen zijn? Kom maar hier...quote:Op maandag 7 december 2009 16:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je lult![]()
Ik haat hem..en dat gaat niet veranderen![]()
Die '''' was gewoon té..te.. snik.
Ja dat is kut Mutant. Daar zijn ze goed in. En weet je wat nog wel het ergste is? Je mag ze niet eens slaan voor je ermee getrouwd bent. Gewoon lekker opkroppen dus die frustratie en zo heb je tenminste ook iets om naar vooruit te zien op zo'n huwelijksnacht. Ze noemen het niet voor niets "La nuit rouge" natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 16:35 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind het echt niet leuk. Ze doet mij pijn Sjaakz.
Ik geef haar liefde liefde liefde. En wat doet zij, ze scheld me uit en geeft me haat terug.quote:Op maandag 7 december 2009 16:40 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja dat is kut Mutant. Daar zijn ze goed in. En weet je wat nog wel het ergste is? Je mag ze niet eens slaan voor je ermee getrouwd bent. Gewoon lekker opkroppen dus die frustratie en zo heb je tenminste ook iets om naar vooruit te zien op zo'n huwelijksnacht. Ze noemen het niet voor niets "La nuit rouge" natuurlijk.
Jij geeft mij ''quote:Op maandag 7 december 2009 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik geef haar liefde liefde liefde. En wat doet zij, ze scheldt me uit en geeft me haat terug.
Volgens mij valt het wel mee. Ze helpt je zelfs met je spelling en grammatica.quote:Op maandag 7 december 2009 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik geef haar liefde liefde liefde. En wat doet zij, ze scheld me uit en geeft me haat terug.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee. Ze helpt je zelfs met je spelling en grammatica.
Ik zou je wel willen helpen..maar ik heb soort of de laatste 3 jaren van de middelbare school niks aan wiskunde gedaanquote:Op maandag 7 december 2009 17:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
help me![]()
ik voel me dom, ik kom niet uit een wiskunde opdracht
ik vraag het nu aan iemand die wiskunde studeert, maar hij antwoordt nietquote:Op maandag 7 december 2009 17:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen helpen..maar ik heb soort of de laatste 3 jaren van de middelbare school niks aan wiskunde gedaan![]()
Maar ik kan het wel proberen ofzo
quote:Op maandag 7 december 2009 17:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen helpen..maar ik heb soort of de laatste 3 jaren van de middelbare school niks aan wiskunde gedaan![]()
[..]
[..]
Ik zat al zo te kijken ''quote:Op maandag 7 december 2009 17:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Laat maar, dit is wel heel erg dom. Die gegevens horen niet bij de opdracht, daarom snapte ik het niet. Ik was een fcking half uur opzoek naar hoe je dit berekent.
Hoe moet ik dat weten, ik woon pas net in Roffaquote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
Pfffffffffffff!!!!!!!! Ik vond het gewoon een leuke studie.quote:Op maandag 7 december 2009 18:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doh. Daarom heb je ook rechten gedaan
Mij bezorgt ieder vak bijna een huilbui, vooral door het uitstellen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zat al zo te kijken ''''
Wiskunde heeft me echt veel huilbuien bezorgd..![]()
Ik was ook geslaagd met een 5 ofzo(naar boven afgerond)
Tuurlijk..quote:Op maandag 7 december 2009 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pfffffffffffff!!!!!!!! Ik vond het gewoon een leuke studie.
Ik vond Nederlands altijd wel leuk..quote:Op maandag 7 december 2009 18:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mij bezorgt ieder vak bijna een huilbui, vooral door het uitstellen.
quote:Op maandag 7 december 2009 18:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten, ik woon pas net in Roffa.
Nederlands vind ik ook leuk, omdat het simpel is.quote:Op maandag 7 december 2009 18:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vond Nederlands altijd wel leuk.., want daar was ik goed in
.
En oja Duits vond ik ook geweldig omdat die leraar me tijdens de toets gewoon ging helpen
Is niet aan te raden..quote:Op maandag 7 december 2009 18:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hmm.. dus als ik geen zin heb in wiskunde, moet ik rechten studeren?
Jij bent echt een vieze hater.quote:Op maandag 7 december 2009 18:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey, mocro18, heb je vandaag nou nog gewerkt, of niet?
Ook tijdens de rechtenstudie moet je rekenen, helaas. En tabellen maken.quote:Op maandag 7 december 2009 18:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hmm.. dus als ik geen zin heb in wiskunde, moet ik rechten studeren?
Wil je niet in mijn voetsporen treden?quote:Op maandag 7 december 2009 18:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Is niet aan te raden..![]()
Als ik het in blok 3 nog steeds zo rot vind als nu dan ga ik stoppen en psychologie ofzo doen
hahaha en wat als je dat ook stom vindt?quote:Op maandag 7 december 2009 18:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Is niet aan te raden..![]()
Als ik het in blok 3 nog steeds zo rot vind als nu dan ga ik stoppen en psychologie ofzo doen
Is niet erg, zolang niet je hele studie uit wiskunde bestaat. Wiskunde is best leuk als je er eenmaal mee bezig bent.quote:Op maandag 7 december 2009 18:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook tijdens de rechtenstudie moet je rekenen, helaas. En tabellen maken.
Nee dat tekstverklaren en samenvatten vond ik niet leukquote:Op maandag 7 december 2009 18:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nederlands vind ik ook leuk, omdat het simpel is.Beetje tekstverklaren, samenvatten en verbeteren enzo. Frans is ook leuk. Duits ook. Geschiedenis ook. M&O.. niet moeilijk, maar stom. Wiskunde ook niet echt moeilijk, behalve als je alles gaat uitstellen tot de laatste dag, wordt het kut.
Economie gaat ook wel.
ANW is een POEPPPPVAK, we sluiten het dit jaar af en ik sta een onvoldoende. CKV is ook stom. Ga dit weekend iets bezoeken in A'dam voor een verslag.![]()
Dat is geen antwoord op mijn stimulerende vraag.quote:Op maandag 7 december 2009 18:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij bent echt een vieze hater.
Nee..dan gaan we met elkaar proberen te concurreren enzo. Dat vind ik niet leukquote:Op maandag 7 december 2009 18:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wil je niet in mijn voetsporen treden?
Ja ANW ging daarover.quote:Op maandag 7 december 2009 18:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee dat tekstverklaren en samenvatten vond ik niet leuk![]()
Spelling, stijl, grammatica en dat soort shizzle wel![]()
ANW dat was echt een hel![]()
Associaties met ANW: De grote beer? Steelpannetje?
Had dat niet iets met sterren te maken?
Mutant01 is man, dus er valt niks te concurreren. Hij wint.quote:Op maandag 7 december 2009 18:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee..dan gaan we met elkaar proberen te concurreren enzo. Dat vind ik niet leuk
Weer switchen?quote:Op maandag 7 december 2009 18:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hahaha en wat als je dat ook stom vindt?![]()
Is het makkelijk wat je nu doet?
Je bent zelf gewoon stom.quote:Op maandag 7 december 2009 18:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weer switchen?![]()
God, ik word echt zo een eeuwige studente![]()
Maar nee ik stop altijd als ik iets niet leuk vind eigenlijk..echt stom van me.
Maar ik wil gewoon geen stomme dingen doen
Ben je op je 30ste klaar.quote:Op maandag 7 december 2009 18:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weer switchen?![]()
God, ik word echt zo een eeuwige studente![]()
Maar nee ik stop altijd als ik iets niet leuk vind eigenlijk..echt stom van me.
Maar ik wil gewoon geen stomme dingen doen
quote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet ik zelf ook wel, dat hoef jij mij niet te vertellen hoor.
Mag ik je toevoegen?quote:Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ikkeee
met m'n familie uit TR enzo
quote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je op je 30ste klaar.Ik denk dat ik niets leuk ga vinden.
Wolla, vriend, jij maakt goede keuzes. FB >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Hievustiefus.quote:Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef o.us het volgende:
Wie doet hier aan Facebook ()? Ik gebruik het voor mijn Marokkaanse vrienden enzo.
Op zoek gaan naar jezelf doe je met anderen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Me neither. Ik moet gewoon ''op zoek naar mezelf''![]()
Maar ik weet niet waar en hoe..
Geschiedenis studeren lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vraag een waarzegster om raad! Ik krijg dagelijks reclamebriefjes van 'zieners' in mijn bus, vraag het hen!quote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Denk je?quote:Op maandag 7 december 2009 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op zoek gaan naar jezelf doe je met anderen.
stuur dan gewoonquote:Op maandag 7 december 2009 18:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Is dat een ja of een nee? Dan PM ik mijn facebook naar jou toe.
Geschiedenisquote:Op maandag 7 december 2009 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Geschiedenis studeren lijkt me wel leuk.Baankansen enzo... ik wil geen docente worden.
Ik geloof daar niet inquote:Op maandag 7 december 2009 18:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vraag een waarzegster om raad! Ik krijg dagelijks reclamebriefjes van 'zieners' in mijn bus, vraag het hen!
PVV.quote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Trouwens..hebben jullie al een politieke voorkeur? Zo ja..''vertel''
Ik ben voor mezelf. Als ik zou regeren, zou de wereld er een stuk beter uitzien.quote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Maar je weet nog niet wat? Hm..je zit toch ook pas in de 4e? Dan heeft het nog geen haastquote:Op maandag 7 december 2009 18:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
is leuk hoor, maar ik ga het niet studeren, ik moet iets anders
zo'n test zei een keer CU..quote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jawel. Ik weet niet eens welke richting.quote:Op maandag 7 december 2009 18:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar je weet nog niet wat? Hm..je zit toch ook pas in de 4e? Dan heeft het nog geen haast
Je hebt nog 2 jaar, doe eens roestigquote:Op maandag 7 december 2009 18:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel. Ik weet niet eens welke richting.Eerst dacht ik miss is blijven zitten goed, dan kan ik goed over alles nadenken, maar ik weet het nog steeds helemaal niet.
Heb je er zelf voor gekozen om te blijven zitten?quote:Op maandag 7 december 2009 18:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel. Ik weet niet eens welke richting.Eerst dacht ik miss is blijven zitten goed, dan kan ik goed over alles nadenken, maar ik weet het nog steeds helemaal niet.
ik wil nu wetenquote:Op maandag 7 december 2009 18:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt nog 2 jaar, doe eens roestig.
Pechtold is welquote:Op maandag 7 december 2009 18:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ik denk zelf dat ik voor D66 zou stemmen, gewoon omdat ik het met veel van hun dingen redelijk eens ben.
Nee, zo gek ben ik niet.quote:Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb je er zelf voor gekozen om te blijven zitten?
Ik houd niet zo van dat moddergooienquote:Op maandag 7 december 2009 18:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Pechtold is wel![]()
Wat een sympathieke man is dat zeg ! En zijn houding naar de PVV toe vind ik ook altijd geweldig hehe.
Kan gebeuren joh, is niet ergquote:Op maandag 7 december 2009 18:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, zo gek ben ik niet.Ik was toen nog stommer dan nu, daarom was ik blijven zitten.
Hij beheerst zichzelf ook? Hij heeft alleen altijd wel wat te zeggen als die man weer één of andere belachelijke uitspraak doet.quote:Op maandag 7 december 2009 18:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van dat moddergooien. Politici horen zichzelf te kunnen beheersen.
Noemde hij Wilders niet een Nazi of Hitler of iets dergelijks?quote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hij beheerst zichzelf ook? Hij heeft alleen altijd wel wat te zeggen als die man weer één of andere belachelijke uitspraak doet.
Heb ik niet meegekregen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Noemde hij Wilders niet een Nazi of Hitler of iets dergelijks?
Neemt?quote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat natuurlijk niet weg dat Wilders een sneue josti is.
D66quote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Stiekem vindt ze het wel oke.quote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pff, dat jij nou gaat voor het braafste jongetje van de klas
"D66, een redelijk alternatief"quote:
O.quote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen, die marokkanen.
Heldquote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
"D66, een redelijk alternatief"
Dat was de slogan altijd ofzo, volgens mijn vader moet je het stemmen als de rest kut is![]()
Keiharde diss naar Rita Verdonk van Pechthold hier![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)telijk_gepwoned.html
Ze is echt helemaal niets meer tegenwoordig, als minister had ze nog wat gezag, maar bij de volgende verkiezingen krijgt ze nul en met heel veel mazzel 1 zetel voor haar partij, terwijl ze bij de lancering iets van 20 zou hebbenquote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Held. Laat meteen zien hoe kansloos Rita is.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 7 december 2009 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat me toch. Ik zit in de zevende hemel.![]()
Hij heeft een nieuw vriendje op Hyves/Facebookquote:Op maandag 7 december 2009 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat me toch. Ik zit in de zevende hemel.![]()
Ah bedanktquote:Op maandag 7 december 2009 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat ze een mooie persoonlijkheid heeft
Nope..quote:Op maandag 7 december 2009 19:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je nog gewerkt vandaag?
Kerstliedjes zijn er weer trouwens
quote:Op maandag 7 december 2009 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
Wacht eens even, dat zei ik helemaal niet.
Je hebt nog 4 uur, succesquote:Op maandag 7 december 2009 20:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nope..![]()
Ik moet een betoog schrijven..maar echt geen zin in![]()
Jij nog vervelend schoolwerk te doen?
quote:Op maandag 7 december 2009 20:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nope..![]()
Ik moet een betoog schrijven..maar echt geen zin in![]()
Jij nog vervelend schoolwerk te doen?
Hahahaha, hater.quote:Op maandag 7 december 2009 20:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Jij bent toch niet op je mondje gevallen of wel? Of kom je in de problemen als het onderbouwd moet worden?
Ik moet allemaal rechtsregels gaan analyseren, maar ben op 2/3, dus de rest hoor ik in de werkgroep wel![]()
Ik verdien wel respect doordat ik 4 uur eerder dan verplicht op faculteit in de bieb zat om te werken vind ik
Ik zou even van Fok gaan ja, gaat niet goed neequote:Op maandag 7 december 2009 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
Wacht eens even, dat zei ik helemaal niet. Of wel, ben ik nou gek? Ik zie spoken![]()
Blablaquote:Op maandag 7 december 2009 20:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahahaha, hater.
Respeeeeeeeeeeect
quote:Op maandag 7 december 2009 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik moet eigenlijk voor morgen ook nog wat dingen doen, maar echt zin heb ik niet.
Nou, fijn zegquote:Op maandag 7 december 2009 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wacht maar, ik weet waar je huis woont.
Morgen kom ik langs, zet de nah-nah thee (of hoe je het dan ook in het Nederlands spelt, want dat weet ik nooit) maar klaar.quote:
Ne3ne3? haha ik weet het niet..quote:Op maandag 7 december 2009 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Morgen kom ik langs, zet de nah-nah thee (of hoe je het dan ook in het Nederlands spelt, want dat weet ik nooit) maar klaar.
Nedrienedrie?quote:Op maandag 7 december 2009 20:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ne3ne3? haha ik weet het niet..
Dat vind ik trouwens niet bepaald lekker..
Wat is berbers ook een babytaaltjequote:Op maandag 7 december 2009 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Morgen kom ik langs, zet de nah-nah thee (of hoe je het dan ook in het Nederlands spelt, want dat weet ik nooit) maar klaar.
Nederlandsquote:Op maandag 7 december 2009 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is berbers ook een babytaaltje. Doe mij dan Nederlands of zelfs Arabisch.
Ik heb een foto van mij gevonden - met petje op! (draag ik vrijwel nooitquote:Op maandag 7 december 2009 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is berbers ook een babytaaltje. Doe mij dan Nederlands of zelfs Arabisch.
Ja die 3 is n bepaalde klank..quote:Op maandag 7 december 2009 20:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nedrienedrie?
Valt me van je tegen, en shiba thee dan?
Ik wist het welquote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mij gevonden - met petje op! (draag ik vrijwel nooit) Echt een die-hard Marokkanen-look!
Meteen stoer doen met je kennisquote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja die 3 is n bepaalde klank..heb ik ook maar pas gehoord hoor.
wat is shiba thee?
Thee met shiba erin, een of andere plant. Niet het kattenvoedsel.quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja die 3 is n bepaalde klank..heb ik ook maar pas gehoord hoor.
wat is shiba thee?
Zinloos, het lukt of het lukt niet.quote:Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Overmorgen rijexamen, ik ga flippen!!!!!!!!!!!!11111111111111
Succespraatjes helpen niet, dus ik wens je succes, meer nietquote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Als het niet lukt gooi ik mijzelf uit mijn raam![]()
![]()
Ik kán het, maar de kans dat ik vanwege de zenuwen een domme fout maak is gewoon te groot.
En nog een keer dokkenquote:Op maandag 7 december 2009 20:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Gelukkig heb ik geduldige ouders die niet moeilijk gaan doen als ik zak.
Ik ben geen stalker. Ik ben een vriendelijke, mannelijke man, met zachtaardige trekjes. Bovendien haat ik Henna en wiskunde.quote:Op maandag 7 december 2009 20:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je houdt wel van een beetje heul veul stalkgedrag?
En bier/koffiebuikquote:Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben geen stalker. Ik ben een vriendelijke, mannelijke man, met zachtaardige trekjes. Bovendien haat ik Henna en wiskunde.
En dan noem je jezelf een mannelijke man..quote:Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben geen stalker. Ik ben een vriendelijke, mannelijke man, met zachtaardige trekjes. Bovendien haat ik Henna en wiskunde.
Échte mannen zijn goed in wiskunde en adoreren het.quote:Op maandag 7 december 2009 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En dan noem je jezelf een mannelijke man..
Echte nerds.quote:Op maandag 7 december 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Échte mannen zijn goed in wiskunde en adoreren het.
Ik was één van de 11 mensen die een 10 had voor ons IT-skills tentamen. Iets van 380 mensen deden eraan mee.quote:Op maandag 7 december 2009 20:41 schreef Rookert het volgende:
Een echte man leert als het moet en durft er met de pet gooien als het niet moet![]()
Er waren 7 tienen bij tentamen van een vak met tentamen bestaande uit 30 multiple choice vragen.
900+ mensen en maar 7 tienen
Pijnlijkquote:Op maandag 7 december 2009 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik was één van de 11 mensen die een 10 had voor ons IT-skills tentamen. Iets van 380 mensen deden eraan mee.
Het spijt me! Ik zal u gehoorzamen, Cleopatra.quote:Op maandag 7 december 2009 20:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Neem f niet meer het woord wiskunde in jullie mond stelletje smeerlappen!
Wiskunde is vies
Tot die tijd met je Legoquote:Op maandag 7 december 2009 20:55 schreef Mutant01 het volgende:
Stoppelbaard - Check.
Nog even, en dan kan ik playen.
Lego is voor echte mannen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tot die tijd met je Lego![]()
Mijn broertje draagt altijd van die licht-alternatieve shirts en beetje skatekleding, nu vindt hij iets mooi wat ik aan heb en best netjes is, m'n moeder was
quote:Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
MUTANT HOUDT ME TEGEN HOUD ME TEGEN!11111
Hij heeft nog nooit van de gebiedende wijs gehoordquote:Op maandag 7 december 2009 21:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Mutant, het is gewoon zonder t hoor
Hij was misschien f verward..foutjes maakt iedereenquote:Op maandag 7 december 2009 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit van de gebiedende wijs gehoord.
quote:Op maandag 7 december 2009 21:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hij was misschien even verward..foutjes maakt iedereen
'Loopt eens door'quote:Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
Met gebiedende wijs kan je er ook een T achter zetten hoor.
Zelfgemaatk fo vand e HEMAquote:
Niet altijd maar :quote:Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Loopt eens door'
'Slaat mij niet'
'maakt geen fouten'
quote:Op maandag 7 december 2009 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet altijd maar :
Houdt u goed afstand.
Wendt u zich tot de conciërge
Verenigt u
![]()
![]()
Wat is het Nederlandsch toch een prachtige taalquote:Op maandag 7 december 2009 21:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
http://rudhar.com/lingtics/neemt-u.htm
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924/
Ja, ik weet het weeeeeeel.quote:Op maandag 7 december 2009 21:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
http://rudhar.com/lingtics/neemt-u.htm
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924/
Van de Hema, had hem op station gehaaldquote:Op maandag 7 december 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfgemaatk fo vand e HEMA?
Ik ga zo maar even wat bammetjes (kutwoord trouwens) ontdooien voor mijn late night snack.
Kuttaal, met al die stinkende d-t-d-t--t-t-t-t---d-d-d--d-d-d--d-d-d dingen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is het Nederlandsch toch een prachtige taal.
´houd me tegen, houd me tegen´ klinkt niet als de gebiedende wijs?quote:Op maandag 7 december 2009 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het weeeeeeel.Alleen het zag er niet uit alsof het gebiedend bedoeld was!
Je kan er gewoon niet mee omgaan, het is echt niet zo moeilijkquote:Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kuttaal, met al die stinkende d-t-d-t--t-t-t-t---d-d-d--d-d-d--d-d-d dingen.
Nee, niet als je geen KOMMA tussen Mutant en de rest van de zin zet.quote:Op maandag 7 december 2009 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
´houd me tegen, houd me tegen´ klinkt niet als de gebiedende wijs?
Ik gebruikte inderdaad helemaal geen komma's ind ie zin, om het effect van woede en agressie te versterken.quote:Op maandag 7 december 2009 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, niet als je geen KOMMA tussen Mutant en de rest van de zin zet.
Mutant, houd me tegen! FALER!
Leugens, je poogt je eigen falen te verbergen!quote:Op maandag 7 december 2009 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik gebruikte inderdaad helemaal geen komma's ind ie zin, om het effect van woede en agressie te versterken.
Kevin James is een baasquote:Op maandag 7 december 2009 21:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hahhahahaah
Maakt niet uit hoe vaak ik 'em bekijk..t blijft grappig
Jij faalt omdat je mijn bericht, dat ik overigens expres liet falen, niet begreep.quote:Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leugens, je poogt je eigen falen te verbergen!
Ja dus? Dat boeit toch niet gheghequote:Op maandag 7 december 2009 21:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kevin James is een baas![]()
Maar hij heeft een buik Marokkaanse18
Nee, omdat je je bericht liet falen, klopte mijn opmerking.quote:Op maandag 7 december 2009 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij faalt omdat je mijn bericht, dat ik overigens expres liet falen, niet begreep.
Wat een vrouwquote:Op maandag 7 december 2009 21:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dus? Dat boeit toch niet gheghe
Vrouwen met een dikke buik is trouwens geen gezicht..quote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een vrouw![]()
Niet dat ik nu opeens wel een kans maak, ik ben niet dik
Ik ga dat niet zeggen, anders ben ik een lamlulquote:Op maandag 7 december 2009 21:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vrouwen met een dikke buik is trouwens geen gezicht..tenzij ze zwanger zijn natuurlijk ghehe.
En nu, vind je hem nu ook nog zo cuuuuuute!?quote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oh dat is die van Home Alone..toen was die echt cuuuuuuuuute
Crackheadquote:Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En nu, vind je hem nu ook nog zo cuuuuuute!?
Ja een klein buikje is wel mooi..zoiets als Shakiraquote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga dat niet zeggen, anders ben ik lamlul![]()
Een klein buikje mag best hoor, zo'n afgetrainde sixpack
Neeeein.. het is nu een junkie joh !quote:Op maandag 7 december 2009 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En nu, vind je hem nu ook nog zo cuuuuuute!?
Die is ook best afgetraind hoor, maar geen sixpack iddquote:Op maandag 7 december 2009 21:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja een klein buikje is wel mooi..zoiets als Shakira
Doe nou eerst eens een foto waar ze allebei heel opgedirkt opstaanquote:
Mjahoor..is gewoon vrouwelijkquote:Op maandag 7 december 2009 21:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die is ook best afgetraind hoor, maar geen sixpack idd![]()
Jammer van die blonde geverfde haren
Ja, ik zocht ook maar wat om te kijken of er verschil zou zijn. Volgens mij heeft ze haar neus dunner laten maken.quote:Op maandag 7 december 2009 21:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe nou eerst eens een foto waar ze allebei heel opgedirkt opstaan![]()
Die "voor/na" vergelijkingen waar ze op de ene foto geen make-up op hebben en op de andere wel
Je faalt gewoon weer eensquote:Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wie kan mij helpen met m'n rekenmachine?!
Vrouwen zonder ook maar ergens een beetje vetquote:Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mjahoor..is gewoon vrouwelijk. Maar een plat buikje vind ik ook mooi.
Ja..maar het staat haar wel ofzo?
Zeg dan wat je wil weten.quote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vroeg om hulp niet of jij wilde zeggen dat ik faal
Casio of TI?quote:Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wie kan mij helpen met m'n rekenmachine?!
Toevalsgetal berekenen.... ik deed mathprb en dan randInt( getal invoerenquote:
TIquote:Op maandag 7 december 2009 21:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Casio of TI?
TI is beter en sneller, maar wij hadden CasioBij eindexamens gebruikten ze ook steeds TI als voorbeeld
Je moet ook min,max tussen de haakjes zetten. dus aan welke limieten het random getal moet voldoen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Toevalsgetal berekenen.... ik deed mathprb en dan randInt( getal invoeren
maar dan krijg ik:
ERR ARGUMENT
1: Quit
2: Goto
Deze werd alleen aanbevolen, wist ik veel als 4e-klasserquote:Op maandag 7 december 2009 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
TI![]()
Mocht je niet zelf weten wat je kocht?
randInt(1,80)?quote:Op maandag 7 december 2009 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet ook min,max tussen de haakjes zetten. dus aan welke limieten het random getal moet voldoen.
Bij ons werd wel gewoon de TI aanbevolen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Deze werd alleen aanbevolen, wist ik veel als 4e-klasser
bijvoorbeeld. Je akn trouwens ook gewoon rand gebruiken voor een willekeurig nummer tussen nul en 1.quote:
ik gebruikte die haakjes al maar dan krijg ik dus die melding..quote:Op maandag 7 december 2009 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
bijvoorbeeld. Je akn trouwens ook gewoon rand gebruiken voor een willekeurig nummer tussen nul en 1.
Wees blij, scheelt serieus enkele seconden per som en grafiekquote:Op maandag 7 december 2009 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bij ons werd wel gewoon de TI aanbevolen.
Moet je je rekenmachine even resetten.quote:Op maandag 7 december 2009 21:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik gebruikte die haakjes al maar dan krijg ik dus die melding..
hoe moest dat ook alweerquote:Op maandag 7 december 2009 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je je rekenmachine even resetten.
Het is nummer 7 in de lijst nadat je naar 2nd mem bent gegaan....quote:Op maandag 7 december 2009 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waarom zie ik geen rest/all ram / reset staan?
www.spatiegebruik.nlquote:Op maandag 7 december 2009 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikwakka2 ik heb je rekenmachinehulp nodig!
ik snap het serieus niet...quote:Op maandag 7 december 2009 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is nummer 7 in de lijst nadat je naar 2nd mem bent gegaan....
ik wist hetquote:Op maandag 7 december 2009 22:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zit naast het perron waar ik moet zijn, ik ga wel even kijken ja
heb je iets uitgevoerd?quote:Op maandag 7 december 2009 23:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Yeeey, over een kwartiertje ben ik klaar dnek ik
Was je bezigquote:Op maandag 7 december 2009 23:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Yeeey, over een kwartiertje ben ik klaar dnek ik
Deze nomineer neer ik voor de afknapper van het jaarquote:Op maandag 7 december 2009 23:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oke ik mag eindelijk van mezelf naar het toilet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |