En dat is weinig?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:07 schreef HuubTuub het volgende:
zo de CV krijgt nieuwe onderdelen... van dat thuiswerken komt ook niet echt veel. Ik heb al bijna 1 rapportage af...
Ja, ik had gehoopt toch al zeker 2 gedaan te hebben... maar ach... je kunt niet alles willen. Een fatsoenlijk werkende CV heb ik liever.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:15 schreef Vlarp het volgende:
Toch blijft de trein elke dag weer grappig. Er zit nu een meisje tegenover me en die heeft een compleet ontbijt bij zich: crackers met oude kaas, een potje met fruityoghurt en een kop thee. O ja, en ik vergeet de krant het NRC-next. Ik haat NRC-next lezers
.
Dus wie leest die krant?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Vlarp, ik was gisteren in Rotterdam en ik dacht (ook serieus) NU BEN IK BIJ VLARP IN DE BUURT.. Stom he.
Nou heb t niet gevierd dit jaar. ' T was dus een gewone eerstedagvandeweekdag voor mijquote:
just another manic monday ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:59 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nou heb t niet gevierd dit jaar. ' T was dus een gewone eerstedagvandeweekdag voor mij
Nou ik moest snel door naar huis anders kon ik zeg maar niet meer thuiskomen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanaf eind januari moet je dan even bellen of smsen, dan kun je op de koffie komen. Ik woon straks toch maar 10 min. lopen van het station
Ja, maar dan wel met gebakquote:
quote:
Daar maak je toch gewoon een keer tijd voor?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik moest snel door naar huis anders kon ik zeg maar niet meer thuiskomen.
Nou ja, nu had het ook nog geen zin gehadquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik moest snel door naar huis anders kon ik zeg maar niet meer thuiskomen.
Oh, jij staat achter je bureau?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef Vlarp het volgende:
Jij hebt de hele dag op je luie reet gezeten
Whaha hoe gevat!quote:
Ja da's waar. Ik wil hier ook geen boom hebben staan voor 5 december for that very same reason.quote:
Bertquote:
quote:
Hoe vertaal je kapoentje enzo?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:42 schreef mike_hunt het volgende:
ik zat op 5 december nog Sinterklaasliedjes te zingen. Ze stonden me vreemd aan te kijken, helemaal toen ik het ging vertalen.![]()
Nee Bartquote:
Ja, en ik lig op m'n bureau...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh, jij staat achter je bureau?
Overigens, ik bedoelde het meer in de zin van "goh, veel is er niet gepost, het zal wel druk zijn op het werk".
*Zich beter gaat uitdrukken in dit topic*
Castrated cockquote:
kapoentje betekent gecastreerde persoon en lieveheersbeestje. Maar hoe dat in dat liedje betekent weet ik niet. ..quote:
Toen ik klein was hadden wij een kerstboom met kluit. Voor de grap hadden we em in de tuin geplant. Tot mijn verbazing deed ie het goed, dus het jaar daarop stond ie weer binnen. En dat 14 jaar lang!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef Yoppie het volgende:
[..]
5 december gehaald en nu, drie dagen later, staat ie nog steeds in de achtertuin
Heb jij ook zo'n mooie unibrow?quote:
Volgens de Dikke van Dale is het een 'vleinaam voor St.Nicolaas'.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
Maar hoe dat in dat liedje betekent weet ik niet. ..
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke op een stapel gebruikte autobanden
Heeft iemand de beelden al gevonden? Begin wel benieuwd te raken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef Stroekie het volgende:
Mieke op een stapel gebruikte autobanden
en DAT album ben je dan wel bereidt om in mijn aanwezigheid te signeren ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
that was 8 years ago. Leave it alone.
Alleen maar daarover en nooit over mijn album LUIS IN DE PELS HAHAHA just kiddin'...
let em rip
als je het Meike lief vraagt wil hij die vast wel even postenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Heeft iemand de beelden al gevonden? Begin wel benieuwd te raken.
en dan ge-out worden met een roze spandoek? Wat denk je?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en DAT album ben je dan wel bereidt om in mijn aanwezigheid te signeren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |