ja ik had Jerruh wel weer terug verwacht nu zijn verkering uit isquote:Op maandag 7 december 2009 17:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgens mij posten er hier nog maar minder dan 10 mensen geregeld/ dagelijks
Die heeft het toch gewoon veel te druk met een sociaal leven hebben en plaatjes draaien?quote:Op maandag 7 december 2009 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik had Jerruh wel weer terug verwacht nu zijn verkering uit is
al waren het er maar 2 dan is dat voor mij nog steeds geen reden om weg te blijvenquote:Op maandag 7 december 2009 17:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgens mij posten er hier nog maar minder dan 10 mensen geregeld/ dagelijks
ja dat zal uitmaken ...quote:Op maandag 7 december 2009 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik had Jerruh wel weer terug verwacht nu zijn verkering uit is
Dan moet hij dus wel eerst terugkomenquote:Op maandag 7 december 2009 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
elk schaap dat in de kudde terugkeert telt mee
Die onderste is langer van voren dan van opzijquote:Op maandag 7 december 2009 14:21 schreef Baltar het volgende:
[HOMO] #2656 Baltarkofferhaattopic
en verder
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Het zijn 2 verschillende mannen?quote:Op maandag 7 december 2009 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die onderste is langer van voren dan van opzij
Hij heeft vanaf voor z'n hoofd ver naar achter.. van opzij heeft hij z'n hoofd rechtquote:Op maandag 7 december 2009 19:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het zijn 2 verschillende mannen?
Of de fotograaf stond een stapje dichterbij?
Heej tutjequote:
That's how we rollllllllquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |