NEEM DAN EEN SIMLOCK VRIJ ABOquote:Wegens nieuw abo verkregen toestel blabla tevreden met huidige toestel deze mag weg
klacht; mensen die denken dat een telefoon bij een abo echt gratis is... Je financiert hem gewoon maandelijks. Dus het 1x minder geld, voor de rest betaal je de hele looptijd.quote:Ik neem hem bij mijn nieuwe abo! Bla bla lekker goedkoop![]()
![]()
Daar krijg ik natuurlijk gewoon minuten voorquote:Op maandag 7 december 2009 13:49 schreef Catch22- het volgende:
klacht; mensen die denken dat een telefoon bij een abo echt gratis is... Je financiert hem gewoon maandelijks. Dus het 1x minder geld, voor de rest betaal je de hele looptijd.
Daar gaat dit topic over, dat mensen DENKEN dat de telefoon GRATIS is... terwijl natuurlijk voor niets de zon op komt.quote:Op maandag 7 december 2009 13:52 schreef Rekkie het volgende:
Als ik sim-only neem, ben ik maandelijks meer kwijt dan een abonnement met telefoon.
[..]
Daar krijg ik natuurlijk gewoon minuten voor
De telefoon is ook gratis, als je tenministe niet de minuten onnodig betaaltquote:Op maandag 7 december 2009 13:54 schreef essacee het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic over, dat mensen DENKEN dat de telefoon GRATIS is... terwijl natuurlijk voor niets de zon op komt.![]()
Hoeveel minuten/smsjes krijg jij voor x bedrag per maand?
Nee....quote:Op maandag 7 december 2009 13:52 schreef Rekkie het volgende:
Als ik sim-only neem, ben ik maandelijks meer kwijt dan een abonnement met telefoon.
[..]
Daar krijg ik natuurlijk gewoon minuten voor
Op zich is het wel koppelverkoop, maar de alternatieven zijn er: prepaid en sim only.quote:Op maandag 7 december 2009 14:07 schreef Catch22- het volgende:
klacht 3: mensen die KOPPELVERKOOP! en MONOPOLY te pas en te onpas roepen.
Je kan die telefoon los kopen, je kan het abo los nemen. wat nou koppelverkoop?
Dat zijn dezelfde mensen die denken dat kopen op krediet goedkoop is.quote:Op maandag 7 december 2009 14:13 schreef Catch22- het volgende:
Maar je hebt mensen die denken dat hij gratis is en als ze hem verkopen dat dat dan pure winst is.
Toch weer gauw 330 euro in de pockettttt voor deze meneerquote:Op maandag 7 december 2009 14:13 schreef Catch22- het volgende:
ja dan is het ook prima, doe ik zelf ook.
Maar je hebt mensen die denken dat hij gratis is en als ze hem verkopen dat dat dan pure winst is.
Ik denk dat we nu op de halve bevolking uitkomen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:17 schreef Catch22- het volgende:
ja en die dan zielig lopen doen 'dat ze het niet wisten en in verwarring zijn gebracht'
Het is wel makkelijkquote:Op maandag 7 december 2009 14:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die denken dat kopen op krediet goedkoop is.
Ja, en even zo toegankelijk als een telefoon van 0 euro bij een telefoonabonnement. Dat kinderen van 4- die net hun eerste Iphone krijgen- daar nou niet doorheen prikken, dat snap ik wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |