Verkapt: kijk eens hoe verslaafd ik ben aan Fok! op de PC, ik zoek een leven -reactiequote:Op maandag 7 december 2009 13:35 schreef ShiroYasha het volgende:
Verkapt: Kijk eens hoe verslaafd ik ben aan Mario Kart op de DS, ik zoek een leven -topic
Hey, ik zeg niet dat ik degene was die wel had gewonnen.quote:Op maandag 7 december 2009 13:35 schreef J.Stalin het volgende:
Jij hebt dus zoveel Mario Kart gespeeld dat je beter bent dan mensen met cheats
Wat is er leuk aan dan om een cheat te gebruiken?quote:Op maandag 7 december 2009 13:37 schreef ehqo. het volgende:
Dus iedereen die cheat is erop uit om te winnen? Niet voor de lol ervan ofzo, dat is ondenkbaar.
Winnen is een keuze, dus je bent lui.quote:Op maandag 7 december 2009 13:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hey, ik zeg niet dat ik degene was die wel had gewonnen.
Heb een afwasmachine....quote:Op maandag 7 december 2009 13:39 schreef kikoooooo het volgende:
Wat doe je te gamen? Ga de afwas doen!
Ik neem aan dat TS gewoon vast aan de ketting staat aan het aanrecht, zoals het hoort.quote:Op maandag 7 december 2009 13:39 schreef kikoooooo het volgende:
Wat doe je te gamen? Ga de afwas doen!
ja, en het probleem daarvan is?quote:Op maandag 7 december 2009 13:39 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Winnen is een keuze, dus je bent lui.
leg uitquote:Op maandag 7 december 2009 13:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Verkapt: kijk eens hoe verslaafd ik ben aan Fok! op de PC, ik zoek een leven -reactie
Inderdaad, je hebt helemaal gelijk, die 30min dat ik rond 22.00 uur op de DS speel komt mijn gezin echt te kort, hoorde ze al smiespelen dat ze jeugdzorg willen gaan bellen.quote:Op maandag 7 december 2009 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS is een aan de DS verslaafde huisvrouw, waardoor ze verzuimt in haar taken in en rond het huis waardoor ze haar gezin verwaarloost...
quote:Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
leg uit
Snakelady: aantal posts: 10569
ShiroYasha: aantal posts: 508
Mijn posts per dag is ~3x zo hoog als die van jouw, maar jij hebt toch echt wel veel meer van je level (tot nu toe) verspilt aan Fok!
Als ik al verslaafd ben, wat ben jij dan![]()
Voordat ik bij de 5000 posts kom ben ik Fok! waarschijnlijk alweer zat
Toevallig heb ik een kennis die bij de kindertelefoon zit, die vertelde mij over dit soort probleem...quote:Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt helemaal gelijk, die 30min dat ik rond 22.00 uur op de DS speel komt mijn gezin echt te kort, hoorde ze al smiespelen dat ze jeugdzorg willen gaan bellen.
Geen idee? Het frustreren van anderen? Het aanklooien ervan? Als ik het doe is het in singleplayer games eigenlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 13:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan dan om een cheat te gebruiken?
Level ja...quote:Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
leg uit
Mijn posts per dag is ~3x zo hoog als die van jouw, maar jij hebt toch echt wel veel meer van je level (tot nu toe) verspilt aan Fok!
quote:Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
leg uit
Als ik al verslaafd ben, wat ben jij dan![]()
Voordat ik bij de 5000 posts kom ben ik Fok! waarschijnlijk alweer zat
Dat snap ik wel, dat je dat bij een singleplayer game gebruikt.quote:Op maandag 7 december 2009 13:47 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Geen idee? Het frustreren van anderen? Het aanklooien ervan? Als ik het doe is het in singleplayer games eigenlijk.
Denk dat ik dan ruzie krijg met mijn oudste dochter, die speelt er ook nog wel eens op.quote:Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor het te laat is, gooi dat duivels speelgoed direct kapot !!
Nu is het 30 minuten rond 22:00 uur, over een tijdje is het 22 uur rond de hele dag.quote:Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt helemaal gelijk, die 30min dat ik rond 22.00 uur op de DS speel komt mijn gezin echt te kort, hoorde ze al smiespelen dat ze jeugdzorg willen gaan bellen.
Zelfs mijn schoonmoeder heeft er een, die is 56.quote:Op maandag 7 december 2009 13:46 schreef Florian_ het volgende:
Op jouw leeftijd nog met een DS spelen
Mijn moeder is 53 en speelt DSquote:Op maandag 7 december 2009 13:46 schreef Florian_ het volgende:
Op jouw leeftijd nog met een DS spelen
quote:Op maandag 7 december 2009 13:51 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nu is het 30 minuten rond 22:00 uur, over een tijdje is het 22 uur rond de hele dag.
Ik heb uit voorzorg de betreffende instanties al ingelicht, dat kan gewoon NIET.
maybe, maybe notquote:Op maandag 7 december 2009 13:48 schreef snakelady het volgende:
<knip>
Dat wil zeggen dat als je dat zo volhoudt je 5 jaar 15.240 posts zit.
En geloof me, dan zit je hier nog steeds.
heheh wat een toevallige spelfoutquote:Op maandag 7 december 2009 13:48 schreef LePoo het volgende:
Level ja...
Zo te lezen spendeer jij ook meer tijd achter je console/WoW dan in het echte leven.
Niet als ik tegen andere speel.quote:Op maandag 7 december 2009 14:41 schreef ShiroYasha het volgende:
Snakelady:
Heb jezelf ooit wel eens gecheat bij een spel?
Ik heb juist dat als ik iets speel, en ik ben er zat van, dan ga ik ff cheaten voor de lol.quote:Op maandag 7 december 2009 14:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet als ik tegen andere speel.
Maar zoveel spellen speel ik nou ook weer niet hoor, niet eens iedere dag en als ik speel dan ben ik het na een half uur alweer zat.![]()
Ik ben meer van het sporten, dat doe ik wel bijna iedere dag.
Nee die geef ik hoogste bomen en een stevig touw cadeau, daarbij houd ik mij wel aan mijn beloftesquote:
Je bent groot geschapen, potent, toegewijd en into bondage?quote:Op maandag 7 december 2009 15:21 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
Nee die geef ik hoogste bomen en een stevig touw cadeau, daarbij houd ik mij wel aan mijn beloftes
Tering jantje jij voldoet 100%! Jij verdient de hoogste boom! Het enige wat ik doe is het touw on je nek bindenquote:Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je bent groot geschapen, potent, toegewijd en into bondage?Sorry maar volgens mij begreep je mijn post verkeerd. Ik ben zelf heteroseksueel en heb absoluut geen interesse.
Ik voldoe honderd procent, waaraan?quote:Op maandag 7 december 2009 16:03 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
Tering jantje jij voldoet 100%! Jij verdient de hoogste boom! Het enige wat ik doe is het touw on je nek bindenNoem je het bondage? Wat jij wilt. Ik ga gewoon toekijken hoe je kop blauw wordt (
).
quote:Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |