Verkapt: kijk eens hoe verslaafd ik ben aan Fok! op de PC, ik zoek een leven -reactiequote:Op maandag 7 december 2009 13:35 schreef ShiroYasha het volgende:
Verkapt: Kijk eens hoe verslaafd ik ben aan Mario Kart op de DS, ik zoek een leven -topic
Hey, ik zeg niet dat ik degene was die wel had gewonnen.quote:Op maandag 7 december 2009 13:35 schreef J.Stalin het volgende:
Jij hebt dus zoveel Mario Kart gespeeld dat je beter bent dan mensen met cheats
Wat is er leuk aan dan om een cheat te gebruiken?quote:Op maandag 7 december 2009 13:37 schreef ehqo. het volgende:
Dus iedereen die cheat is erop uit om te winnen? Niet voor de lol ervan ofzo, dat is ondenkbaar.
Winnen is een keuze, dus je bent lui.quote:Op maandag 7 december 2009 13:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hey, ik zeg niet dat ik degene was die wel had gewonnen.
Heb een afwasmachine....quote:Op maandag 7 december 2009 13:39 schreef kikoooooo het volgende:
Wat doe je te gamen? Ga de afwas doen!
Ik neem aan dat TS gewoon vast aan de ketting staat aan het aanrecht, zoals het hoort.quote:Op maandag 7 december 2009 13:39 schreef kikoooooo het volgende:
Wat doe je te gamen? Ga de afwas doen!
ja, en het probleem daarvan is?quote:Op maandag 7 december 2009 13:39 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Winnen is een keuze, dus je bent lui.
leg uitquote:Op maandag 7 december 2009 13:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Verkapt: kijk eens hoe verslaafd ik ben aan Fok! op de PC, ik zoek een leven -reactie
Inderdaad, je hebt helemaal gelijk, die 30min dat ik rond 22.00 uur op de DS speel komt mijn gezin echt te kort, hoorde ze al smiespelen dat ze jeugdzorg willen gaan bellen.quote:Op maandag 7 december 2009 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS is een aan de DS verslaafde huisvrouw, waardoor ze verzuimt in haar taken in en rond het huis waardoor ze haar gezin verwaarloost...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |