abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_253070
-Mmmm Waar waren Jop en Antonette tijdens de Hotel verfilming
-Bullent realiseert zich dat 'ie echt al genoeg water bij de wijn heeft gedaan
-Benauwend groepsgesprek rond Seki, "de groep" trekt Seki's onrustige, veeleisende en aanvallende karakter niet meer. Jammer dat er niet echt iets voortkwam uit het gesprek. Of ze lieten dat niet zien.
-Iwan heeft stalen zenuwen. Op het moment dat de spanning het hoogtepunt bereikte was Iwan de redelijke relaxedheid zelve .
- Voor de prijs van de rookwaar per week kun je 20 bussen haarlak kopen. Wat een gezeur van Sek zeg, valt me nog mee dat de dames geen kleding kopen of naar de kapper gaan. De mannen fl X aan luxe goederen, wij ook, simpel toch.

Uitspraak van de avond :Seki: Ik vin het niet leuk als jullie het hier alle 9 (8) tegen Seki is....
daar moest ik toch wel even om lachen.

Vraag van de avond: Ik weet wel dat Willeke nieuwsgierig (even nieuwsgierig als de meeste mensen)is en wel eens goedbedoeld advies (net als Es of Ant)geeft in de zin van: Daar moe je da maar met hem/haar zelf eve over proate.
Maar kan iemand mij nou eindelijk es vertellen WANNEER zij in godsnaam precies "olie op het vuur heeft gegooid".Wil nou eindelijk wel eens weten waar hij het over heeft dan???????
Heb tot nu toe alleen Aziz, Jop, Seki horen "stoken". Af en toe geholpen misschien door een losse opmerking of roddel van de rest. Maar dat echt olie op het vuur laden va Will heb ik nooit op de streams op in de uitzending kunnen ontwaren. Vertelhet mij!!!

[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 15 Maart 2000).]

  woensdag 15 maart 2000 @ 21:27:00 #2
572 Sniper
Gull Catcher
pi_253071
Wat ik grappig vond is dat de groep zich toch een beetje tegen Seki keerde en dat het hem geen FOK kon schelen! Ja we hebben wel een groepsgesprek over 2 dagen! Right! Dankzij de stemprocedure bepalen de bellers in principe wie er uit gaat en niet de Bussers, anders had Seki er allang uitgelegen..
pi_253072
Het is inderdaad altijd intrigerend om te zien dat iemand als Seki die zich in elk geval niet gedraagt als volgzaam en hersendood schaap -dit in tegenstelling tot mensen als Iwan , die iedereen te vriend houdt door vooral niet op te vallen, en met name Willeke, die zichtbaar krampachtige pogingen doet om iedereen tevreden te houden- doordat hij afwijkend gedrag vertoont, door iets meer na te durven denken en zich wat kritischer (eng, eng) op te stellen naar de rest van de buspassagiers, onmiddellijk een prima mikpunt wordt voor de rest van de groep. Lekker eenvoudig, lekker veilig. Hij is slecht en wij zijn goed.
gratis en voor niet
  donderdag 16 maart 2000 @ 10:58:00 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_253073
Donder lekker op zeg...
Alleen omdat Seki zich opstandig opstelt is de rest gek?

Alle kritiek die hij op anderen heeft, geldt OOK voor hem. Ook hij heeft een houding (ik laat een andere kant van mezelf zien ), ook hij roddelt zonder mensen zelf aan te spreken, de ene dag wil hij dit, de andere dag wil hij dat, rookt zich drie slagen in de rondte op kosten van iedereen, maar een bus haarlak kan er niet af (voor het eerst -en hopelijk voor het laatst- dat ik het met Tessa eens ben).
Seki is gewoon een eigenheimer. ('Wie de fok is hij nou helemaal dan?' Inderdaad).

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_253074
quote:
op 03-15-2000 om 09:39 PM schreef TomBombadil het volgende:
Het is inderdaad altijd intrigerend om te zien dat iemand als Seki die zich in elk geval niet gedraagt als volgzaam en hersendood schaap -dit in tegenstelling tot mensen als Iwan , die iedereen te vriend houdt door vooral niet op te vallen, en met name Willeke, die zichtbaar krampachtige pogingen doet om iedereen tevreden te houden- doordat hij afwijkend gedrag vertoont, door iets meer na te durven denken en zich wat kritischer (eng, eng) op te stellen naar de rest van de buspassagiers, onmiddellijk een prima mikpunt wordt voor de rest van de groep. Lekker eenvoudig, lekker veilig. Hij is slecht en wij zijn goed.

Iwan iedereen te vriend houdt? Dacht het niet, Iwan was de enige die tegen Seki zegt dat als hij weer eens buiten zijn gal loopt te spuien, dat hij dat tegen de persoon zelf moet zeggen. Begrijp me niet verkeerd, ik herken mezelf vaak in Seki (kom zelf ook uit R.) maar in dit geval had de groep wel gelijk en Iwan was de enige die zei waar het op stond.

pi_253075
Het allerengste vond ik de manier waarop hij reageerde toen hij zei dat de groep er over een paar dagen wel over zou gaan praten, niemand het daarmee eens was, Willeke reageerde en toen : JE HOORT TOCH WEL WAT IK ZEG, OVER 2 DAGEN..........en dan die blik erbij. Heel flink toch dat ze toen hebben doorgezet.
Niet alles is wat het lijkt !!!
pi_253076
Ja, wat een beest joh, die Seki. Geen kuddedier in ieder geval ;-)

En wat een gezeik over een busje haarlak, terwijl er over de sjek geen kwaad woord gezegd mag worden.

Laten ze ieder een paar gulden per dag sparen voor persoonlijke uitgaven zoals rookwaar, snoep, make-up etc.!

Have fun!
  donderdag 16 maart 2000 @ 11:51:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253077
quote:
op 03-16-2000 om 10:58 AM schreef Verbal het volgende:
rookt zich drie slagen in de rondte op kosten van iedereen, maar een bus haarlak kan er niet af (voor het eerst -en hopelijk voor het laatst- dat ik het met Tessa eens ben).

V


Ahum Verbal, de enige die zich werkelijk een slag in de rondte rookt is Aziz.Als 2e Jop, en als laatste pas Seki, die meestal nog een half pakje over heeft, terwijl de rest van de rokers nix meer heeft. Dus wat dat puntje betreft, helaas Verbal...

Lees inzake de make-up/shag de volgende topic eens door i/s/Forum12/HTML/000439.html

  donderdag 16 maart 2000 @ 13:15:00 #9
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_253078
quote:
op 03-16-2000 om 11:51 AM schreef Quenda® het volgende:
Ahum Verbal, de enige die zich werkelijk een slag in de rondte rookt is Aziz.Als 2e Jop, en als laatste pas Seki, die meestal nog een half pakje over heeft, terwijl de rest van de rokers nix meer heeft. Dus wat dat puntje betreft, helaas Verbal...


Ahum Quenda, een half pakje per dag komt toch al gauw op zo'n 100 gulden per maand, maar laten we voor het gemak aannemen dat de drie rokers samen zo'n 150 gulden per maand oproken, en dan kan er geen bus haarlak op het boodschappenbriefje?????????
Volgens mij kunnen ze daar heel wat haarlak, tampons en inlegkruisjes voor aanschaffen

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 16 maart 2000 @ 15:17:00 #10
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_253079
quote:
Ahum Verbal, de enige die zich werkelijk een slag in de rondte rookt is Aziz.Als 2e Jop, en als laatste pas Seki, die meestal nog een half pakje over heeft, terwijl de rest van de rokers nix meer heeft. Dus wat dat puntje betreft, helaas Verbal...

Sorry, maar ik heb wel wat beters te doen met mijn leven dan te tellen wie hoeveel sjekkies meer rookt dan een ander. Ik kijk al naar De Bus, is dat niet erg genoeg?

Daarnaast hoor ik Jop en Aziz niet zeuren over de haarlak. Seki rookt op kosten van iedere busbewoner, en het maakt voor het punt dat ik probeerde duidelijk te maken niet heel veel uit dat J en A meer roken.

Seki moet gewoon niet over ALLES gaan zeiken.

V

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 16 maart 2000 @ 17:09:00 #11
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_253080
Heb ik dit goed gehoord? Na het haarlakgezeik, bij de buitendeur zeg maar van dat ding, Aziz die tegen Seki fluistert: "Joh, neem voor me een pakkie zware van Nelle mee, ja? Daar ken ik van op aan he?" Jaja, ik meende dit werkelijk te horen.
Waarom me dit stoort? Waarom zegt die nare vlek dat niet gewoon tijdens het groepsgesprek, dattie graag een pakje zware van Nelle wil? Waarom moet meneer gevoel/emotie en rechtvoorz'nraap (woehahaha) dit zo stilletjes fluisteren? Bah.
Ben te zaai voor een signature
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')