Vette stress dusquote:Op maandag 7 december 2009 10:12 schreef Levitation het volgende:
Ik las dat het weer iets beter met je gaat, SQ! Da's wel fijn.![]()
Hier is het voornamelijk een gekkenhuis.Heb deze week een beoordelingsgesprek dat ik nog moet voorbereiden, moet mijn eigen afspraken voor het komende jaar verzinnen.
En ik moet huiswerk maken en werken en over dik een week is de overdracht van ons oude huis.
wat ze net zegt, ze moet haar eigen doelen voor 2010 vastleggenquote:Op maandag 7 december 2009 10:16 schreef bleiblei het volgende:
Waarom zou je een beoordelingsgesprek voorbereiden.
Als je iemand gaat beoordelen lijkt me dat wel handig, andersom ga ik er redelijk blanco in.
ik zei tog dat er nauwelijks iets isquote:Op maandag 7 december 2009 10:17 schreef bleiblei het volgende:
SQ, ik had de vacatures op die 2 sites gevonden, bij hetRijk, DAF, ASML en Achmea hadden ze niets.
Ik las vanmorgen trouwens nog die linkedin-tip. Linkedin schijnt veel gebruikt te worden voor/door recruitement.
Oooh...quote:Op maandag 7 december 2009 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat ze net zegt, ze moet haar eigen doelen voor 2010 vastleggen
quote:Op maandag 7 december 2009 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vette stress dus
Aai voor LeviIk zou graag verhuishulp aanbieden maar lijkt me gezien de omstandigheden ff niet zo handig
Ghe, je moet nietsquote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei tog dat er nauwelijks iets isIk jok heus niet hoor
Ik zal mijn linkedin vandaag nog aanzwengelen, kay?
Kom je ons dan halen? Ik ga niet nog een keer dat kolere-eind fietsenquote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij moet nu gewoon uitzieken.
![]()
Kom maar gewoon een keertje op de koffieals je je weer beter voelt.
Daar wordt jij een vent van.quote:Op maandag 7 december 2009 10:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kom je ons dan halen? Ik ga niet nog een keer dat kolere-eind fietsen.
watjequote:Op maandag 7 december 2009 10:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kom je ons dan halen? Ik ga niet nog een keer dat kolere-eind fietsen.
Wij wonen nog redelijk centraal, nee als R8al een keer iets organiseert, dan komen ze op de fietsquote:Op maandag 7 december 2009 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie komen bij ons volgende feestje ook op de fiets dus?
Als we een fiets hebben misschien wel.quote:Op maandag 7 december 2009 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie komen bij ons volgende feestje ook op de fiets dus?
Ik ga niet naar feestjes van R8.quote:Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wij wonen nog redelijk centraal, nee als R8al een keer iets organiseert, dan komen ze op de fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |