Dat zeg ik toch lul.quote:Op maandag 7 december 2009 09:31 schreef Mdrop het volgende:
Maandag morgen + 9:19 uur + Weekend Afgelopen = KOFFIE
Je hoeft het niet te lezen.quote:Op maandag 7 december 2009 09:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, ga naast dat apparaat zitten ipv ons er mee lastig te vallen.
Het is toch niet voor niets een klaagbaak.quote:Op maandag 7 december 2009 09:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat een kleuter redenatie weer. Jij hoeft het toch ook niet te posten?
Dan mag ik toch ook klagen over jouw abominabel slechte topics zeker?quote:Op maandag 7 december 2009 09:39 schreef Tacobell het volgende:
is toch niet voor niets een klaagbaak.
Jij zit hier te jankzakken over de ringtone van je collega. Ik niet.quote:Wat zit je nou te zaniken man.
Dan maakt hij maar een apart topic aan als hij de behoefte voelt om te zeiken over mijn topic.quote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef mime_negert het volgende:
Hij klaagt over je topic. Het is toch niet voor niets een klaagbaak.
Te laat...
quote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef mime_negert het volgende:
Hij klaagt over je topic. Het is toch niet voor niets een klaagbaak.
Te laat...
Nee. Ik hou de discussie graag centraal. En nu?quote:Op maandag 7 december 2009 09:42 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Dan maakt hij maar een apart topic aan als hij de behoefte voelt om te zeiken over mijn topic.
Ik ben niet zo van de topics openen.quote:Op maandag 7 december 2009 09:42 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Dan maakt hij maar een apart topic aan als hij de behoefte voelt om te zeiken over mijn topic.
Weet je wat het met jou is? Je zeikt op elk topic wat je tegenkomt puur om de reden dat je even lekker kan trollen.quote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dan mag ik toch ook klagen over jouw abominabel slechte topics zeker?
Nee. Ik zeik op op elk nutteloos topic wat ik tegenkom. Waarschijnlijk ben ik jouw topics dus al vaker tegengekomen.quote:Op maandag 7 december 2009 09:45 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Weet je wat het met jou is? Je zeikt op elk topic wat je tegenkomt puur om de reden dat je even lekker kan trollen.
Nee. Bepaald niet. Waar baseer je dat op?quote:Wat moet jij een triest leven hebben.
Wat wil je dan? Een wijze levensles uit elk topic kunnen trekken? Een beter man zijn nadat je een topic gelezen hebt?quote:Op maandag 7 december 2009 09:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. Ik zeik op op elk nutteloos topic wat ik tegenkom. Waarschijnlijk ben ik jouw topics dus al vaker tegengekomen.
[..]
Nee. Bepaald niet. Waar baseer je dat op?
Dat is dan wel weer grappig.quote:Op maandag 7 december 2009 09:48 schreef Salatrel het volgende:
die vent bij wegmisbruikers gisteravond had een luchtalarm voor als zn moeder belde
Nee, hij ergert zich aan mensen zoals jij die achterlijke, nutteloze topics maken.quote:Op maandag 7 december 2009 09:51 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Een wijze levensles uit elk topic kunnen trekken? Een beter man zijn nadat je een topic gelezen hebt?
Alle topics hebben geen nut, wen er maar aan.
Ik baseer dat op dat jij een verzuurde lul bent die op elk topic zanikt, je ergert je aan mensen die zich ergeren.
Als ik jou was had ik me allang snel in m'n kamer van de buitenwereld afgesloten.
Oké, wat is volgens jou dan een nuttig topic?quote:Op maandag 7 december 2009 09:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, hij ergert zich aan mensen zoals jij die achterlijke, nutteloze topics maken.
quote:Op maandag 7 december 2009 10:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lekker geruzie hier.Goed topic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |