Vandaag naar een supermarkt geweest. Koopzondagen for the win! Was allemaal leuk en aardig, maar GODVERDOMME wat doen ze daar aan infantiele indelingen. Ik kwam daar voor een goede vriendin van me Toen ze moest koken, kwam ze erachter dat de mayonaise opwas. De hele zaak was hem aan 't zoeken. Maar toen kwam ik bij de stelling, STOND DE GOUDA'S GLORIE ACHTER DE CALVE! Het is zelfs opgenomen, maar de filliaalmanager had besloten.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was. - Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt! - Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Wat ik niet begrijp is dat het mayonaiseschap vol staat met de meest uiteenlopende industriėle vetten, maar dat wat echt de naam mayonaise mag dragen, staat bij de delicatessen...