Waterbedrijf, wat je ook wel uit de OP kan halen..quote:Op maandag 7 december 2009 00:34 schreef o.us het volgende:
Enig uitleg over wat Vitens is lijkt mij ook op zijn plaats, TS.
Staat het nergens in formulieren of zo wat de termijnen zijn dan?quote:Op maandag 7 december 2009 00:35 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Waterbedrijf, wat je ook wel uit de OP kan halen..
Ik heb nooit wat gezien of gehoord.. heb het destijds telefonisch aangemeld op dat adres en ik wou maandelijks betalen en daarmee was het geregeld.quote:Op maandag 7 december 2009 00:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Staat het nergens in formulieren of zo wat de termijnen zijn dan?
Ik zat het toevallig net te lezen..quote:Op maandag 7 december 2009 00:36 schreef Hetiszover het volgende:
Hier meer info: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=51&t=32848
Hoop ik.
Bel ze dan over dik 9 uur met dit probleem.quote:Op maandag 7 december 2009 00:37 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat gezien of gehoord.. heb het destijds telefonisch aangemeld op dat adres en ik wou maandelijks betalen en daarmee was het geregeld.
En wat was het goede nieuws? Het werd kwijtgescholden?quote:Op maandag 7 december 2009 00:38 schreef kwiwi het volgende:
HerkenbaarIk nog bellen toen dat ze vergeten waren om het geld af te schrijven.
"Nou dan heb ik goed nieuws voor u mevrouw kwiwi, ... !"
Doe het dan wel via het alternatieve telefoonnummer, anders kost het klauwen met geld.quote:Op maandag 7 december 2009 00:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Bel ze dan over dik 9 uur met dit probleem.
Dat ik dus 60,- overhad 2 maanden lang omdat ze 10 maanden afschrevenquote:Op maandag 7 december 2009 00:40 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
En wat was het goede nieuws? Het werd kwijtgescholden?
60 euro per maand aan water?quote:Op maandag 7 december 2009 00:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ik dus 60,- overhad 2 maanden lang omdat ze 10 maanden afschreven
60? Water komt uit Canada?quote:Op maandag 7 december 2009 00:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ik dus 60,- overhad 2 maanden lang omdat ze 10 maanden afschreven
Renteloos.quote:Op maandag 7 december 2009 01:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon leuk om veel geld terug te krijgen aan het einde van het jaar![]()
Ja dat is beter dan dat ik het uitgeef omdat het toch maar staat te niksen op de rekeningquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |