quote:Op maandag 7 december 2009 11:46 schreef haggardmerle het volgende:
Smile dit topic staat op Geenstijl.
Ik ben sprakeloosquote:
wtf, wie heeft hem gesubmit.quote:Op maandag 7 december 2009 15:29 schreef moonmovies het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)jn_dod.html#comments
de link die mail verwees eerst naar dit topic maar omdat de printscreen dood was doordat het een hotlink was hebben ze hem gemirroredquote:Op maandag 7 december 2009 16:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
er staat niet eens een link naar fok.
ik zie geen naam staan hoor grote vriend.quote:Op maandag 7 december 2009 17:26 schreef xyz147 het volgende:
TS z'n naam staat op het plaatjeDat zal wel schorsing worden
Dennis, toch?quote:Op maandag 7 december 2009 17:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik zie geen naam staan hoor grote vriend.
da's een contactpersoon die online is.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
da's een contactpersoon die online is.
Alsof er mensen van mijn school op Geenstijl of Fok zittenquote:Op maandag 7 december 2009 17:26 schreef xyz147 het volgende:
TS z'n naam staat op het plaatjeDat zal wel schorsing worden
Denk dat je geschorst gaat worden. Vriend van me had wat sektarische bezigheden gefilmd op de Vrije school en op Youtube gezet, werd ie paar dagen geschorstquote:Op maandag 7 december 2009 17:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alsof er mensen van mijn school op Geenstijl of Fok zitten
Dat gaat nog leuk worden danquote:Op maandag 7 december 2009 17:58 schreef Splutje het volgende:
[..]
Denk dat je geschorst gaat worden. Vriend van me had wat sektarische bezigheden gefilmd op de Vrije school en op Youtube gezet, werd ie paar dagen geschorst
En hoe ze erachter zijn gekomen is een mysterie.
Dat zou zo prachtig zijnquote:Op maandag 7 december 2009 17:58 schreef Splutje het volgende:
[..]
Denk dat je geschorst gaat worden. Vriend van me had wat sektarische bezigheden gefilmd op de Vrije school en op Youtube gezet, werd ie paar dagen geschorst
En hoe ze erachter zijn gekomen is een mysterie.
oja inderdaad, ingeklapt enzo.quote:Op maandag 7 december 2009 18:01 schreef Meddo het volgende:
Ben jij dan Dennis van het geenstijl mailtje?
//op die plaats staat wel je eigen naam!
Als jij Marius bent wel jaquote:Op maandag 7 december 2009 18:01 schreef Meddo het volgende:
Ben jij dan Dennis van het geenstijl mailtje?
//op die plaats staat wel je eigen naam!
Mariusquote:
zo heet mijn bazen-oom.quote:Op maandag 7 december 2009 18:15 schreef Meddo het volgende:
[..]
Marius![]()
Zo zou ik mijn hond nog niet noemen![]()
Tot de volgende keer dennis![]()
[ afbeelding ]
Noh, nu weten jullie mijn voornaam.quote:Op maandag 7 december 2009 18:15 schreef Meddo het volgende:
[..]
Marius![]()
Zo zou ik mijn hond nog niet noemen![]()
Tot de volgende keer dennis![]()
[ afbeelding ]
Ik weet de rest ook, geïnteresseerden? Damesch voor Dennischquote:Op maandag 7 december 2009 18:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Noh, nu weten jullie mijn voornaam.
Mijn identiteit, wat doe je !
Ga jij mij nou eens unbannen, met een proxy meekijken zuigtquote:Op maandag 7 december 2009 18:18 schreef Joeroe het volgende:
[..]
Ik weet de rest ook, geïnteresseerden? Damesch voor Dennisch?
Zelfs je adres in prinsejagt is te vindenquote:Op maandag 7 december 2009 18:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Noh, nu weten jullie mijn voornaam.
Mijn identiteit, wat doe je !
Kom je voor koffie en koekjes langs?quote:Op maandag 7 december 2009 18:19 schreef Meddo het volgende:
[..]
Zelfs je adres in prinsejagt is te vinden
Misschien voor een motorquote:Op maandag 7 december 2009 18:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kom je voor koffie en koekjes langs?
Daarom is ie ook 52KWquote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef Meddo het volgende:
[..]
Misschien voor een motor![]()
Maar eerst zelf het rijbewijs halen, en 25kw is voor gays [ afbeelding ]
wat zegt die 3de knakker nu?quote:
Ik vermoed dat die meneer "de filosofie van de antroposofie" probeert te zeggen..?quote:Op maandag 7 december 2009 19:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat zegt die 3de knakker nu?
De filosofie van de absofolie
Van mij uit? jaquote:Op maandag 7 december 2009 19:44 schreef JDI het volgende:
Is er nou al een mailtje gegaan naar de desbetreffende schoolAnders doe ik het wel.
quote:Nee helaas, wat is een hoax?
quote:oké, nu snap ik hem....... soms zijn wij een beetje dom hè.
Nee, iemand andersquote:Op maandag 7 december 2009 22:08 schreef Thas het volgende:
Was jij het die dit naar GS had gestuurd?
Maar even serieus, waarom heb je ooit voor zo'n school gekozen?quote:
Bij Fok willen er nog wel eens bloemetjes in de banner staan, dus dat zou nog wel kunnen tochquote:Op maandag 7 december 2009 17:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alsof er mensen van mijn school op Geenstijl of Fok zitten
Omdat mijn vorige school best kut was en ik daar gewoon terecht kon met mijn huidige opleiding, het was of dat of 20km naar Best, en ik wist niet eens wat een vrije school inhield. En ik zit er pas 2 jaar op, dus zoveel van mijn leven heb ik nou ook weer niet verneuktquote:Op maandag 7 december 2009 22:14 schreef Thas het volgende:
[..]
Maar even serieus, waarom heb je ooit voor zo'n school gekozen?
Geen mp3-spelers? Geen mobieltjes? Spreuken?
En na de eerste 3 jaar dacht je niet van "Goh, wat is dit eigenlijk voor gestoord gedoe?" ?
Wat moet ik me voorstellen bij die spreuken, iets van Expecto Patronum?
Is dat de reactie van de schoolleiding?quote:
Nee, van degene die dat mailtje in eerste instantie stuurdequote:Op maandag 7 december 2009 23:28 schreef -jos- het volgende:
[..]
Is dat de reactie van de schoolleiding?
Toegeven aan leerlingen dat ze dom zijn, wtf?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |