Ben ik het ook mee eens. Dit gaat helemaal nergens meer over...quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:01 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.androidplanet.(...)te-naar-android-2-x/
Ik ben het eens met die mensen. Het is een bende geworden en niemand die wat van zich laat horen. Zou me niks verbazen als ze deze klanten verliezen.
Streetview gebruiken? Geen één?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:08 schreef HQ-Design het volgende:
Hoe heet het programma waarbij je Streetview (oid) kan gebruiken om bepaalde bezienswaardigenheden ed. te vinden? Je kunt dan het toestel horizontaal houden en om je heen kijken. Ik zag het op een HTC Magic...
Voor G1/Magic gaat het tot 2.0.1. Hero en Droid zitten al op 2.1.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
Hoe zit t met rooten? Zijn er ROM's waarbij je helemaal niks extra's toegevoegd krijgt (apps 2 sd en dergelijke) maar alleen een 2.x ROM zoals het origineel? En tot hoe ver gaan ze op dit moment? 2.0.1 of 2.1?
Ok, dankjewelquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Voor G1/Magic gaat het tot 2.0.1. Hero en Droid zitten al op 2.1.
Voor de G1/Magic geldt dat het gaat om code uit het Android Open Source Project. Deze is nog niet helemaal up-to-date en daarom is er wat aan gewerkt door de developers. Ook zijn er bijvoorbeeld nog geen drivers voor de camera, dus die werkt nog niet. Bij deze ROMs zitten wat extra dingetjes van bijvoorbeeld de Milestone. Een echte schone ROM is er naar mijn weten dus niet.
De ROM voor de Hero is laatst uitgelekt en betreft een 2.1 Sense ROM die toen niet voor de Hero was bedoeld. Ook hier is dus wat mee gedaan. Hoe schoon deze ROM is weet ik eigenlijk niet, maar het zal me niks verbazen als ook hier wat dingen toegevoegd/weggelaten zijn.
De 2.1 ROM voor de Droid is de ROM die gelekt is vanaf de Nexus One. Deze is in principe schoon, behalve dan dat je een Nexus One boot logo hebt volgens mij.
Ik hoop dat Google alle fabrikanten van custom ROMs oproept om er wat meer werk van te maken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:18 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ok, dankjewelIk zal nog even afwachten tot februari wanneer mijn tentamens afgelopen zijn en als de voorsprong van de andere telefoons dan groot is zal ik ook maar overstappen. Google z'n eigen schuld.
Ik betwijfel of je het nieuwe app menu van 2.1 kunt uitschakelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:15 schreef LintuxCx het volgende:
Die grafische effecten kun je toch gewoon uitschakelen? 'k Moet zeggen dat ik er in gebruik eigenlijk niet zo veel last van heb, al kan ik ze idd ook prima missen. Als ik dat soort dingen wil koop ik wel een iPhone.
Zo zo, meneer is ongesteld? Ik bepaal zelf wel of ik mag zeggen of ik iets wel of niet mooi vindt. Daar heb jij geen ene kut mee te maken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:54 schreef Merkie het volgende:
Misschien moeten jullie je niet zo zeuren als een stel kleine kinderen.
Had je er eerst een andere op geflasht waarbij dat niet kon dan? Of had je nog helemaal niet geflasht?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik hoop dat Google alle fabrikanten van custom ROMs oproept om er wat meer werk van te maken.
En ik zit binnenkort weer op de 1.6 ROM van Dwang. De 2.0.1 ROM die ik nu heb is absoluut nog niet geoptimaliseerd en trekt mijn batterij in no time leeg.
Edit: nu een andere recovery image geflashed, waardoor ik vanuit de recovery backups kan maken, andere ROMs kan flashen, etc. zonder gebruik te maken van de console op een PC. Leuk wereldje
Ik begrijp het op zich wel hoor. Android wordt neergezet als een vooruitstrevend platform maar als er binnen één jaar na het uitkomen van het eerste toestel al zo'n fragmentatie ontstaat belooft dat niet veel goeds voor de toekomst.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:54 schreef Merkie het volgende:
Misschien moeten jullie je niet zo zeuren als een stel kleine kinderen.
Ik werkte eerst met de standaard recovery ROM van HTC, en dan pushte je via de console op Windows de Cyanogen recovery ROM naar je toestel. Daarvoor had je dus een PC nodig. Ik kwam er gisteren eigenlijk pas achter dat je die HTC recovery ROM kan vervangen door eentje die veel meer functionaliteit heeft en die van Cyanogen overbodig maakt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:59 schreef gday het volgende:
[..]
Had je er eerst een andere op geflasht waarbij dat niet kon dan? Of had je nog helemaal niet geflasht?
Dit jaar... niks volgens mij?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:42 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik had een week terug vodafone aan de lijn (want ze hadden een geweldig aanbod voor me). Deze vrouw wist me te vertellen dat er binnen twee weken (dus volgende week) nieuwe telefoons in Nederland zouden komen, waaronder nieuwe Androids...... iemand hier meer info over, en welke dit zullen zijn? Zij kon me niets vertellen.
Oke, en is hier dan ook een soortgelijke android app voor?quote:Op maandag 21 december 2009 16:33 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
jahoor dat is geen probleem
je kan gewoon de maps offline gebruiken. je schaft/ download sygic en kies je specifiek de mappen die je nodig hebt.
Het zijn gewone navitgatie-apps als TomTom waarvoor je moet betalen. Sygic, CoPilot en nDrive. De gratis apps als Androidnav(?) en Nav4all gebruiken internet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:51 schreef Droplollie het volgende:
[..]
Oke, en is hier dan ook een soortgelijke android app voor?
Mwah het zijn nog steeds geruchten. Nog even januari afwachten.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:02 schreef makkie88 het volgende:
nou hoor ik dus dat 2.X niet uit gaat komen voor de magic.. mooi crap.. heeft iemand daar meer over gehoord?
Wat een prachtig apparaatje. Vooral die scherm.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef elfzesendertig het volgende:
http://gizmodo.com/5432678/google-nexus-one-hands-on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |