quote:Op donderdag 17 december 2009 21:15 schreef elfzesendertig het volgende:
Het zou echt ziek zijn als Google geld bijlegt voor de Nexus One of hem voor de productieprijs verkoopt... Dan kunnen andere fabrikanten het wel schudden. Maar het lijkt me sterk dat ze zoiets zouden doen, want zo verknal je de relaties met andere fabrikanten...
ik heb waze geprobeerd, k probeer nieuwe wegen aan te leggen en bonus punten pakken, leuk programmaquote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef BluesRebel het volgende:
Ik vind het wel aardig gaan
Iemand al Waze uitgeprobeerd?
http://www.androidworld.n(...)erland-via-t-mobile/
Werkt ie ook goed als navigatie?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:59 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik heb waze geprobeerd, k probeer nieuwe wegen aan te leggen en bonus punten pakken, leuk programma
niet geprobeerdquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Werkt ie ook goed als navigatie?
Dan word je toch VIP member?quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:15 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zie nu net pas dat er gewoon een Grooveshark app is!
Wat een feestje dacht ik.
Maar helaas: alleen voor VIP members![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad... 2.1 is al klaarquote:
Wat zijn dit nou voor kutpraktijken. Zelfs als dit niet waar is mag er een onderzoek komen. Slaat toch nergens op dat één bedrijf gebruik kan maken van een update en rijk worden terwijl wij allemaal daarvoor betaalt hebben. Als iedereen 2.0 had gekregen waren er waarschijnlijk niet zoveel Droid's verkocht. Google en Motorola maken misbruik van de open source software.quote:Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Inderdaad... 2.1 is al klaar
Een van de schrijvers op Android and Me suggereerde trouwens dat 2.0 speciaal voor de Droid is gemaakt. Het begint er steeds meer op te lijken.
Sowieso is de native Gmail app nog sneller naar mijn weten. En beter geďntegreerd met Android. Ik ben niet zo'n fan van web appsquote:Op zondag 20 december 2009 16:18 schreef BluesRebel het volgende:
http://androidandme.com/2(...)ces-now-2-3x-faster/
Ik weet niks van deze update.
?
Edit: laat maar. Is voor 2.0
Krap 2 euro per maand. Dat is toch niet veel?quote:Op zondag 20 december 2009 08:05 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind de meerwaarde niet groot genoeg om $3 in de maand af te dragen.
ik gebruikte altijd mijn nokia Sygic Mobile Maps en deze heb ik ook op mijn hero gezetquote:Op maandag 21 december 2009 13:44 schreef Droplollie het volgende:
Ik ga binnenkort naar het buitenland op vakantie.
Kan ik dan op mijn HTC Hero een navigatiesysteem installeren zonder dat ik internet in het buitenland heb?
Hebben jullie ook aanraders voor navigatiesystemen?
quote:Vernieuwde Sense UI voor de HTC Espresso gespot?
Ma 21 december 2009 13:01, Ron Smeets, 317 views
Vernieuwde Sense UI voor de HTC Espresso gespot?
Als deze plaatjes en het bijbehorende gerucht juist blijken te zijn dan kan ik niet anders dan concluderen dat HTC, dat de afgelopen maanden prima werk geleverd heeft met de Sense UI voor zowel Android als Windows Mobile toestellen, na twee jaar alsnog lijkt te zwichten voor de iPhone namaak hype.
het Italiaanse HDBlog heeft namelijk screenshot's (zie hieronder) opgedoken van de vernieuwde HTC Sense User Interface zoals die geinstalleerd zou gaan worden op de HTC Espresso, een toestel dat begin deze maand ook al eens in de geruchtenmolen opdook.
Ik denk dat de screenshots hieronder genoeg zeggen. Een bijzonder hoog iPhone gehalte als je het mij vraagt en een beetje een vreemde move van HTC die, zoals gezegd, met hun Sense User Interface, juist al een prima en zeer gebruiksvriendelijk alternatief boden voor de standaard Android en Windows Mobile UI's.
Ik hoop dat het hier gaat om een custom theme. Als je bij de comments op diverse blogs kijkt, zie je alleen maar negatieve reacties over deze nieuwe look (behalve de lockscreen dan).quote:Op maandag 21 december 2009 13:59 schreef DancePlaza het volgende:
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/11245
[..]
[ afbeelding ]
Die werken dus ook in het buitenland zonder internet?quote:Op maandag 21 december 2009 13:59 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
ik gebruikte altijd mijn nokia Sygic Mobile Maps en deze heb ik ook op mijn hero gezet
en het werkt helemaal top!
jahoor dat is geen probleemquote:Op maandag 21 december 2009 14:50 schreef Droplollie het volgende:
[..]
Die werken dus ook in het buitenland zonder internet?
Zijn daar ook androidapps voor?
Bijvoorbeeld nav4all, werkt dat ook zonder internet, als je de route bijvoorbeeld al gepland hebt?
Ik vind het dan al zo snel lijken op een LG telefoon of zo en dat vind ik heel vervelendquote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef BluesRebel het volgende:
Ik vind die effecten echt mooi.
Maar behalve dat, de nieuwe functies vind ik ook gewoon mooi en goed.
Geef ons een update!
Haha dat vind ik echt heel mooi in zo'n kubusvorm maar goedquote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vind het dan al zo snel lijken op een LG telefoon of zo en dat vind ik heel vervelendVooral het app menu vind ik jammer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |