Zou je anderen misschien niet zo jaloers willen maken met dat plaatje?quote:
Goede argumentatiequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:30 schreef Sobraine het volgende:
Motorola.
Motorola heeft jaren geleden gefaald en word niet meer echt verkocht in NL. Dit gaat ook totaal floppen.
Ga je eerst maar eens inlezen en kom dan nog een keertje terug.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:30 schreef Sobraine het volgende:
Motorola.
Motorola heeft jaren geleden gefaald en word niet meer echt verkocht in NL. Dit gaat ook totaal floppen.
androlibquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:01 schreef Schanulleke het volgende:
Is er eigenlijk al een alternatief voor cyrket? Vind het toch wel jammer dat die site blanco is.
slideme?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:01 schreef Schanulleke het volgende:
Is er eigenlijk al een alternatief voor cyrket? Vind het toch wel jammer dat die site blanco is.
Die bestandsuitwisseling komt sowieso met 2.0quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef BluesRebel het volgende:
Hij is door HTC gebouwd.. het is gewoon de Android zoals wij die kennen... wat is er dan zo speciaal aan?
Mijn HTC Magic is ook een Google phone
Ik zie bluetooth op 1 van die foto's.. krijgen we eindelijk bestandsuitwisseling?
vergelijk het met de g1. software is van google. geen htc sense, android 2.1, unlocked en wordt al google phone verkocht.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef BluesRebel het volgende:
Hij is door HTC gebouwd.. het is gewoon de Android zoals wij die kennen... wat is er dan zo speciaal aan?
Mijn HTC Magic is ook een Google phone
Ik zie bluetooth op 1 van die foto's.. krijgen we eindelijk bestandsuitwisseling?
Dat is een slinksequote:Op maandag 14 december 2009 09:53 schreef -J-D- het volgende:
Tijd voor een update voor de Hero, vind ik
Dan kun je het beter vergelijken met de HTC Dreamquote:Op maandag 14 december 2009 09:51 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
vergelijk het met de g1. software is van google. geen htc sense, android 2.1, unlocked en wordt al google phone verkocht.
Wist ik niet. Het wordt echt tijd dat we m krijgen. Naaierij van Google en Motorola.quote:Op maandag 14 december 2009 00:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die bestandsuitwisseling komt sowieso met 2.0
Daarom zei ik dus.. gewoon weer een HTC met Android. Alleen betere hardware.quote:Wat hem speciaal maakt is een Snapdragon processor, een groot OLED scherm, Android 2.1 (voor zover ik weet vanilla, maar je weet maar nooit)
Ik vind hem trouwens niet mooi. Google zou hem volgens de geruchten helemaal zelf ontworpen hebben, maar het lijkt toch duidelijk op design van HTC.
cpu is niet de Snapdragon, maar een Qualcommquote:Op maandag 14 december 2009 00:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die bestandsuitwisseling komt sowieso met 2.0
Wat hem speciaal maakt is een Snapdragon processor, een groot OLED scherm, Android 2.1 (voor zover ik weet vanilla, maar je weet maar nooit)
Ik vind hem trouwens niet mooi. Google zou hem volgens de geruchten helemaal zelf ontworpen hebben, maar het lijkt toch duidelijk op design van HTC.
Van de Twitter van Cory O'Brien (die er even mee heeft mogen spelen):
A few things to add: The Google Phone is exactly the same size as the iPhone. Screen is prob 5mm longer.
No front facing camera. Camera on the back looks pretty good, though I didn't get to test it.
Scroll wheel worked well, and the screen was super responsive. Scrolling/sliding felt just like an iPhone.
Software was nice, though I haven't played w/ many Android phones, so I don't know what was unique to the Google Phone.
And in case you're wondering: The phone wasn't mine, which is why I just go to play with it.
gebruik een barcode scanner en probeer deze barcode: http://www.waze.com/download/android_download/quote:Op maandag 14 december 2009 19:08 schreef junkiesietze het volgende:
waarom kan ik waze niet vinden in de market?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |