'k Wil gewoon een unlocked en unbranded foon...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:35 schreef Renesite het volgende:
Thank gawd GEEEEEEN T-Mobile!
Mag in het voorjaar verlengen, en aangezien de 4G nog een raadsel is
Ach, ik moet toch een abonnement, ik wil geen prepaid en wil sowieso internet erop. Wat dat betreft geen probleemquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Wil gewoon een unlocked en unbranded foon...
Maarja, 'k mag mijn huidige Vodafone-abo ook in 't voorjaar verlengen, dus wie weet.
Je kan hem ook unlocked kopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Wil gewoon een unlocked en unbranded foon...
Maarja, 'k mag mijn huidige Vodafone-abo ook in 't voorjaar verlengen, dus wie weet.
Tja, Applegeleuter las ik eens...quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Vervelend dat de nexus one geen multitouch heeft, op zo'n mooi scherm.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, Applegeleuter las ik eens...
Ja? Want de HTC Hero in de VS op Sprint en Verizon heeft ook gewoon multitouchquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:37 schreef kepler het volgende:
Schijnt alleen in de US te zijn, hier in Europa mag multitouch weer wel
Grote kans dat het wel gewoon werkt in Europa?
hij ziet er wel goed uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:03 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
De HTC Bravo is ook een optie natuurlijk.
Ten eerste pinch zoom staat niet gelijk aan multitouch. Vanaf Android 2.0 is er multitouch ondersteuning, het kan in apps ingebouwd worden, maar dat hoeft niet per se in de vorm van pinch zooming.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Want de HTC Hero in de VS op Sprint en Verizon heeft ook gewoon multitouchRaar allemaal.
Zit dat niet in de HTC-sense skin ingebakken? Dan is het dus HTC die het risico neemt, en eventueel aangeklaagd kan worden door Applequote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Want de HTC Hero in de VS op Sprint en Verizon heeft ook gewoon multitouchRaar allemaal.
Hoe kun je dat nou zeggen! Pinch zoom is de belangrijkste vorm van multitouch!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ten eerste pinch zoom staat niet gelijk aan multitouch.
Dit klinkt daarentegen wel weer logisch.quote:Ik denk dat HTC ook dat soort patenten heeft en het daarom kan wagen om pinch zooming bij Sense in te bouwen. Bij Google betwijfel ik echter of zij patenten hebben waarop ze Apple kunnen terugpakken. Daarom zullen zij het ook niet inbouwen.
Voor jou misschien. Mij kan het persoonlijk niet zoveel schelen. Een veel belangrijkere vorm van multitouch vind ik dat het virtuele toetsenbord 2 punten kan registreren. Dat voorkomt veel typfouten als je snel typt. Deze zit volgens mij al wel vanaf 2.0 ingebouwd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen! Pinch zoom is de belangrijkste vorm van multitouch!Multitouch is het navigeren van het device met twee of meer vingers op een touchscreen, in wat voor vorm dan ook.
http://en.wikipedia.org/wiki/Multitouchquote:
Het gaat me er niet om wat de belangrijkste vorm van multitouch is. Maar om het feit dat je pinch zooming niet als multitouch ziet, terwijl dat per definitie wel zo is.quote:While touch sensing is commonplace for single points of contact, multi-touch sensing enables a user to interact with a system with more than one finger at a time, as in chording and bi-manual operations.
Mij ook niet, maar het is handig om in discussies wel de juiste definities te gebruiken. Anders wordt het erover praten zo moeilijk.quote:Mij kan het persoonlijk niet zoveel schelen.
Ja dat is inderdaad ook multitouch. Want twee punten.quote:Een veel belangrijkere vorm van multitouch vind ik dat het virtuele toetsenbord 2 punten kan registreren. Dat voorkomt veel typfouten als je snel typt. Deze zit volgens mij al wel vanaf 2.0 ingebouwd.
Ik gebruikte de juiste term. Multi-touch staat gewoon niet gelijk aan pinch zoom. In de volksmond misschien wel, maar er klopt geen reet van. Apple kan ook niet zoiets als multi-touch patenteren. Wel hebben ze pinch zoom kunnen patenteren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En de rest van de wereld:
http://en.wikipedia.org/wiki/Multitouch
[..]
Mij ook niet, maar het is handig om in discussies wel de juiste definities te gebruiken. Anders wordt het erover praten zo moeilijk.
[..]
Ja dat is inderdaad ook multitouch. Want twee punten.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik gebruikte de juiste term. Multi-touch staat gewoon niet gelijk aan pinch zoom. In de volksmond misschien wel, maar er klopt geen reet van. Apple kan ook niet zoiets als multi-touch patenteren. Wel hebben ze pinch zoom kunnen patenteren.
Ik denk inderdaad dat we langs elkaar heen pratenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pinch zoom is een vorm of applicatie of toepassing van multitouch, get it?
Volgens mij denken we hetzelfde erover maar lezen we ergens verkeerd ofzo. Je kunt idd toepassingen van multitouch patenteren.
Zodra je een capacitief scherm hebt, heb je technisch de mogelijkheid om multitouch te gebruiken mits je platform of software daarvoor geprogrammeerd is.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:01 schreef Renesite het volgende:
Maaaare:
Dragon = Passion = Bravo = Nexus One qua specsqua look
Milestone = Droid.![]()
Toch?
volgens Planet Android komt hij iets later uit en is een op zich staand model met toevallig dezelfde specs als de nexus one. de bravo heeft wel een betere camera las ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:05 schreef Renesite het volgende:
Hmm.. Maar komen die Nexus One en Bravo beiden los uit? Lijkt me wat overbodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |