klopt niet, die "verzendingskosten [150$]" zijn ook tax and dutie kosten. Dan zou het uitkomen op 475 euro.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.androidplanet.(...)rijzen-bekendgemaakt
Nexus One inclusief verzendkosten en importheffing etc zo'n 600 euro.
Dat zou beter zijn. Hoe kom je aan die info?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:21 schreef Firenzo het volgende:
klopt niet, die "verzendingskosten [150$]" zijn ook tax and dutie kosten. Dan zou het uitkomen op 475 euro.
Grrr... waarom krijgen ze dát nou niet eens goed voor elkaarquote:http://www.engadget.com/2010/01/04/nexus-one-review/
Oh, and using this thing in daylight? Forget about it. Like most screens of this type, the Nexus One is a nightmare to see with any kind of bright light around, and snapping photos with it on a sunny day was like taking shots with your eyes closed.
Ik gebruik de camera echt nooit dus voor mij is dat niet eens echt een minpuntquote:foto Op dinsdag 5 januari 2010 11:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Grrr... waarom krijgen ze dát nou niet eens goed voor elkaar?
http://www.androidplanet.(...)n-april-android-2-0/quote:“Krijgen de oudere eerste generatie Android-telefoons nu wel of niet een update naar versie 2.0?” is de vraag die veel bezitters van zo’n toestel bezighoudt. De Oostenrijkse operator A1 durft nu een duidelijk antwoord te geven: ja. Android 2.0 en 2.1 komen via een OTA (Over The Air) update beschikbaar. Een vertegenwoordiger van A1 heeft tegenover een lezer van de website Androinica verklaard dat Android 2.0 in maart of uiterlijk april uitgerold gaat worden. Wanneer Android 2.1 beschikbaar komt, kon deze bron nog niet zeggen. Maar hij bevestigde wel dat deze ook voor de HTC Magic beschikbaar zal komen
Nu maar hopen dat Vodafone Nederland, die de HTC Magic in Nederland leverde, de koers van A1 volgt. Dit zou goed nieuws zijn voor Magic-bezitters die met deze update dan ook kunnen profiteren van de laatste Android-verbeteringen.
Nee, maar wat voor de camera geldt, geldt voor alles wat je op 't scherm wil zien lijkt me. Simpelweg een contact opzoeken om te bellen bijvoorbeeld... of een sms'je lezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:22 schreef BluesRebel het volgende:
Ik gebruik de camera echt nooit dus voor mij is dat niet eens echt een minpunt
Heb jij dan daar problemen mee? Op mijn Magic vind ik het aardig te doenquote:foto Op dinsdag 5 januari 2010 12:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, maar wat voor de camera geldt, geldt voor alles wat je op 't scherm wil zien lijkt me. Simpelweg een contact opzoeken om te bellen bijvoorbeeld... of een sms'je lezen.
Of een pin-automaat zoeken met Layar.
Met de Hero moest ik echt even schaduw opzoeken op een zonnige dag.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:35 schreef BluesRebel het volgende:
Heb jij dan daar problemen mee? Op mijn Magic vind ik het aardig te doen
Zoveel slechter dan de Droid? Zie jij daar verschil in? Ik vind ze beide dramatisch daar. Volgens mij hebben ze ook gewoon het ergste hoekje uitgezocht waaruit je niet moet kijkenquote:foto Op dinsdag 5 januari 2010 12:51 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Is het AMOLED-scherm van de Nexus One nou echt zoveel slechter in zonlicht dan een TFT-scherm (zoals die van de Droid)? Volgens mij overdrijft Engadget.
Zal eens erop letten, hoewel ik geen zonnige dagen voorlopig verwachtquote:foto Op dinsdag 5 januari 2010 13:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met de Hero moest ik echt even schaduw opzoeken op een zonnige dag.
Lees nog eens wat ik zegquote:foto Op dinsdag 5 januari 2010 14:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zoveel slechter dan de Droid? Zie jij daar verschil in? Ik vind ze beide dramatisch daar. Volgens mij hebben ze ook gewoon het ergste hoekje uitgezocht waaruit je niet moet kijkenEen beetje omdraaien en hij wordt al beter meestal.
Dat is niet correct.quote:foto Op dinsdag 5 januari 2010 12:22 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik gebruik de camera echt nooit dus voor mij is dat niet eens echt een minpunt
[..]
http://www.androidplanet.(...)n-april-android-2-0/
Wat schandalig laat weer
Als 2.0 in april komt, komt 2.1 misschien pas in de zomer en degene met een 1-jarig abonnement kunnen dan al een nieuw toestel aanschaffen. Wat een naaierij, Google bevoordeelde de Droid al en nu deze. Ik vind dat wij als klanten genaaid worden.
Iemand op die site stelt trouwens een goede vraag; of die van Oostenrijk 32A of 32B zijn.. oftewel, 512 MB RAM of 256. Die van ons zijn namelijk 256.
Gedaan.. begrijp m nog steeds zoals ik dat vanmiddag deedquote:
Ah ok, dan is t verschil een stuk kleiner. Laten we t hopen....quote:foto Op dinsdag 5 januari 2010 18:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is niet correct.
32A = 288MB RAM
32B = 192MB RAM
Uit jouw reactie lijkt het net alsof ik de Nexus One veel slechter vind dan de Droid.quote:foto Op dinsdag 5 januari 2010 18:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Gedaan.. begrijp m nog steeds zoals ik dat vanmiddag deed
Dan heb jij mijn reactie verkeerd begrepen denk ikquote:foto Op dinsdag 5 januari 2010 18:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Uit jouw reactie lijkt het net alsof ik de Nexus One veel slechter vind dan de Droid.
En dat is negatief omdat...? In ieder geen T-Mobile.quote:foto Op dinsdag 5 januari 2010 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
In 't voorjaar via Vodafone... dus.
Typ het eens in op Google.quote:
Thank gawd GEEEEEEN T-Mobilequote:foto Op dinsdag 5 januari 2010 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
In 't voorjaar via Vodafone... dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop