Toetsenbordquote:
In principe zou het via de lucht moeten komen. Wat je ook kan proberen is Instellingen > Over de telefoon > daar kan je volgens mij handmatig checken op updates.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Mijn vriendin heeft vandaag der HTC magic van vodafone binnen gekregen. Prachtig dingetje.
Nu staat er alleen nog android 1.5 op terwijl 1.6 allang uit is. Hoe krijg ik dit veilig geupdate? komt dit automatisch "via de lucht"?
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
In principe zou het via de lucht moeten komen. Wat je ook kan proberen is Instellingen > Over de telefoon > daar kan je volgens mij handmatig checken op updates.
Dat is eigenaardig.. Misschien even contact opnemen met Vodafone dan? Je kan het ook wel handmatig doen (net zo veilig) alleen dan weet je nog niet waarom je nu nog geen 1.6 hebtquote:Op woensdag 30 december 2009 23:00 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd dan krijg ik: "Uw systeem is momenteel bijgewerkt" Ook na dat ik het "*#*checkin*#*# heb geprobeerd.
Mischien idd maar is even bellen. mischien kunnen ze de update wel naar je telefoon "sturen"quote:Op woensdag 30 december 2009 23:07 schreef elfzesendertig het volgende:
Eigenaardig
[..]
Dat is eigenaardig.. Misschien even contact opnemen met Vodafone dan? Je kan het ook wel handmatig doen (net zo veilig) alleen dan weet je nog niet waarom je nu nog geen 1.6 hebt
HTC zal dat er wel uitgesloopt hebben bij de Hero. Bij stock Android zit het in ieder geval wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:06 schreef -J-D- het volgende:
Hmmmz, op mijn Hero zie ik die optie 'handmatig checken' o.i.d. niet bij dat 'Over de telefoon'-menuutje.
Compact camera's claimen regelmatig f/2.8 te doen toch? Met hun eigen versie van f in de meeste gevallen. De CCD van zo'n telefooncamera heeft ook ongetwijfeld net zo veel oppervlakte in mm als een dSLR in cm.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:34 schreef Schanulleke het volgende:
De lichtgevoeligheid van de fotochip is om te huilen en die f2.8 die op de camera staat, daar heb ik ook zo mijn twijfels over, dan zou je toch echt meer lichtinval moeten hebben.
Het is met mijn probleem helemaal goed gekomen. Mijn vriendin ontving gister automatisch de updatequote:Op woensdag 30 december 2009 23:17 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[..]
Mischien idd maar is even bellen. mischien kunnen ze de update wel naar je telefoon "sturen"
Dat 'F-getal' is niks meer of minder dan de diameter van het diafragma gedeeld door de brandpuntsafstand van de lens.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:13 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Compact camera's claimen regelmatig f/2.8 te doen toch? Met hun eigen versie van f in de meeste gevallen. De CCD van zo'n telefooncamera heeft ook ongetwijfeld net zo veel oppervlakte in mm als een dSLR in cm.
Exentric90: Er werken wel wat meer dan duizend mensen bij Google hoor.Ver over de tienduizend...
Welke versie zitten we op dit moment? 2.0.1 toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:33 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[..]
Het is met mijn probleem helemaal goed gekomen. Mijn vriendin ontving gister automatisch de update
Voor de Magic niet. Die zit op 1.6. Ze hebben 2.0 tot nu toe alleen nog op de Droid/Milestone uitgebracht.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:11 schreef 555Martijn het volgende:
[..]
Welke versie zitten we op dit moment? 2.0.1 toch?
Ik wil m ook op de Magic maar betwijfel t toch echtquote:Op zondag 3 januari 2010 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
Krijgen nou alle Android toestellen die de 2.1 update krijgen de animaties enzo die je ziet in de filmpjes van de Nexus One?
En de Hero hangt nog te bungelen op 1.5 (quote:Op zondag 3 januari 2010 19:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Voor de Magic niet. Die zit op 1.6. Ze hebben 2.0 tot nu toe alleen nog op de Droid/Milestone uitgebracht.
Ben ik met je eens. Al ben ik nog steeds wel erg benieuwd naar Eclair.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:00 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind dat de Hero prima 'bungelt' met z'n Sense. Er is geen feature die ik enorm mis of iets dat nu vreselijk slecht werkt.
Wat dat betreft was de vorige ROM-update een uitstékende verbetering.
nieuwer wil niet altijd zeggen beter... Ik gebruik op mn macbook ook nog een oude FireFox beta omdat die multi-touch browsing beter ondersteunt dan de nieuwe versies.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:32 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
En de Hero hangt nog te bungelen op 1.5 (als ik dat had geweten....)
Ziet er mooi uit!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:04 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb Home++ op mijn telefoon gezet en wat is dat ding vet zegHet is een homescreenvervanger, maar hij is snel en simpel. Je notificatiebalk gaat weg en er komt een knop ervoor beneden. Je onderste balk verandert compleet -> contacten, browser, bookmarks, applicatiebalk, ingebouwde taakbeheer, tijd, datum, ... en alles verwijst naar iets. Door op 3G bijvoorbeeld te drukken gaat ie naar de internet instellingen, door op het geluid icoontje te drukken maakt ie 'm stil enzovoort. Je kunt dat balkje heen en weer bewegen. Er zijn niet zoveel opties (zoals ik zei, hij is simpel) maar je kunt tot 7 screens kiezen en landscape-mode aan de homescreen toevoegen, wat toetsenbordloze apparaten niet hebben. Ook kun je instellen dat ie na je laatste homescreen door kan en zo een 'cirkel' wordt
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe zij dingen aan dat onderste balkje hebben toegevoegd maar ik zal even op hun site kijken.
Is die er ook voor de Magic?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:04 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb Home++ op mijn telefoon gezet en wat is dat ding vet zegHet is een homescreenvervanger, maar hij is snel en simpel. Je notificatiebalk gaat weg en er komt een knop ervoor beneden. Je onderste balk verandert compleet -> contacten, browser, bookmarks, applicatiebalk, ingebouwde taakbeheer, tijd, datum, ... en alles verwijst naar iets. Door op 3G bijvoorbeeld te drukken gaat ie naar de internet instellingen, door op het geluid icoontje te drukken maakt ie 'm stil enzovoort. Je kunt dat balkje heen en weer bewegen. Er zijn niet zoveel opties (zoals ik zei, hij is simpel) maar je kunt tot 7 screens kiezen en landscape-mode aan de homescreen toevoegen, wat toetsenbordloze apparaten niet hebben. Ook kun je instellen dat ie na je laatste homescreen door kan en zo een 'cirkel' wordt
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe zij dingen aan dat onderste balkje hebben toegevoegd maar ik zal even op hun site kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |