Beste vriend,quote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[Bemoeial]
Lieve thijs, ik wil niet voor ElisaB spreken, maar als die mensen allemaal apart haar antwoordnummer gaan gebruiken om iets op te sturen gaat het haar echt een gódsvermogen kosten he? Want zij betaalt dan per ontvangen poststuk![]()
![]()
Dus hoe goed je bedoelingen ook zijn, laten we het dan proberen anders op te lossen door het bijvoorbeeld naar iemand anders te laten sturen en dat die het dan ineens naar Elisa stuurt of brengt.
Of dat jij het verzamelt en dat Elies het dan bij je ophaalt, doet ze vast ook graag!
[/Bemoeial]![]()
Sorry, niet verkeerd opvatten want ik vind het echt top wat je doet, maar ik ben zo bang dat ElisaB straks met een postrekening van honderden euro's zit
Vriendin dan graagquote:Op donderdag 17 december 2009 17:03 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Beste vriend,
Dat bedoel ik toch ook. Ik kom het bij iedereen ophalen en ik stuur 't in 1 keer naar ElisaB
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:03 schreef thijs1994 het volgende:
Beste vriend,
Dat bedoel ik toch ook. Ik kom het bij iedereen ophalen en ik stuur 't in 1 keer naar ElisaB
Ja dat was het idee van Twizu, niet mijn idee.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Vriendin dan graag![]()
Oh maar omdat ik op die poster/affiche een antwoordnummer zag....
Dat kan je dan beter niet doen bedoel ik
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:05 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een stapel. Is het eventueel mogelijk dat iemand ze in Eindhoven komt halen?
Zeker weten; desnoods rij ik zelf even naar Eindhovenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:09 schreef amaranta het volgende:
En een oude fleecedeken heb ik ook wel. En als ik zeker weet dat er iemand komt dan vraag ik de buren ook even.
Nee, die niet. Eventueel wel matrashoezen (zeg maar: onderlakens met van die elastieke hoeken)quote:Op donderdag 17 december 2009 17:59 schreef thijs1994 het volgende:
Dekbedhoezen ook gewenst?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Zeker weten; desnoods rij ik zelf even naar Eindhoven
Niet nodig! Blijf lekker thuis, ik haal die wel op!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Zeker weten; desnoods rij ik zelf even naar Eindhoven
Oh wowie!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet nodig! Blijf lekker thuis, ik haal die wel op!![]()
Ik woon in Weert en ga de 9e ook mee, dus heb wat autovuling nodig.
Ik stuur Amarantha een pb.
Top, dank je welquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Top, dank je wel
Ik heb foto's gemaakt en die ga ik vandaag nog uploaden
Waar moeten ze dan eventueel worden opgehaald?quote:Op maandag 21 december 2009 20:55 schreef thijs1994 het volgende:
Is er vraag naar kokosmatten?? Daarvan kan ik namelijk heel wat regelen. Dan moet wel iemand het op komen halen want dat is niet te versturen.
In Twente.quote:Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waar moeten ze dan eventueel worden opgehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |