dit dusquote:Op zondag 6 december 2009 20:17 schreef Bastoenie het volgende:
errr.. ze wijzen bij ons in de bios gewoon plaatsen toe. Je klacht moet dus aangepast worden in kakbioscoop!
"Ze"quote:Op zondag 6 december 2009 20:22 schreef Opperkwal het volgende:
Vogeltjesdans is een keer buiten geweest.En zelfs daar liegt ze over.
Ik gok vaker dan dat jij buiten komt lieverd.quote:Op zondag 6 december 2009 20:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"Ze"![]()
Zo te horen kom jij niet vaak buiten, he gnoom?
Je gokt meer dan dat ik buiten kom?quote:Op zondag 6 december 2009 20:25 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik gok vaker dan dat jij buiten komt lieverd.
Ik gok dat jullie allebei niet vaak buiten komenquote:Op zondag 6 december 2009 20:25 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik gok vaker dan dat jij buiten komt lieverd.
Gokken is niet je sterkste punt.quote:Op zondag 6 december 2009 20:32 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik gok dat jullie allebei niet vaak buiten komen
Same here,quote:Op zondag 6 december 2009 20:17 schreef Bastoenie het volgende:
errr.. ze wijzen bij ons in de bios gewoon plaatsen toe. Je klacht moet dus aangepast worden in kakbioscoop!
Ik ben wel eens zo iemand die dat dan zegt, maar dat doe ik alleen als het echt druk is. Als het heel rustig is zoek ik gewoon andere plekken uit.quote:Op zondag 6 december 2009 20:40 schreef 44rdbei het volgende:
Ik trek me van die plekken die je krijgt toegewezen niks aan. ga gewoon op de goeie plekken zitten. maar als der nou iemand komt die zegt " he das mijn plek" wat moet je dan??
Als dat je klacht is, is ie terechtquote:Op zondag 6 december 2009 20:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gisteravond dus naar 2012 geweest.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, kom je daar een half uur te vroeg aan om goede plekken te hebben en dan komt er een groep 5 minuten voor tijd en die vragen of je even op wil schuiven. Zelf ben ik niet zo heel moeilijk maar ik kan het me voorstellen. Maar normaal zal ik die groep zijn die 5 minuten voor tijd binnenkomt, maar tochquote:Op zondag 6 december 2009 20:41 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Mensen die niet een stoeltje op willen schuiven zodat een groep naast elkaar kan zitten
paranormal activity is ook een rukfilm....quote:
Ik heb me er anders niet op kunnen mastenquote:Op zondag 6 december 2009 20:57 schreef gateway het volgende:
[..]
paranormal activity is ook een rukfilm....
Verder terechte klacht. was gister ook in de bios. kaartjes al om 18:00 gekocht, toen wat gaan eten enzo. Komen we in de zaal (al in de reclame) en willen naar onze plaats; zit er al volk. Jammer dan, moven! Bleken ze kaartje te hebben voor de onderste rij, terwijl ze nu op de 1 na bovenste zaten. Dikke pech, opzouten!
Bioscopen waar je een plaats toegewezen krijgt.quote:Op zondag 6 december 2009 20:17 schreef Bastoenie het volgende:
quote:Op zondag 6 december 2009 21:11 schreef Rustige.Boy het volgende:
[..]
Bioscopen waar je een plaats toegewijst krijgt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
× oneindig
2 minuten voor het begin aan komen zetten met een hele groep en dan nog verwachten dat je een goede plaats hebtquote:Op zondag 6 december 2009 20:34 schreef Swampi het volgende:
Een half uur van tevoren in die zaal lekker reclame gaan kijken zeker![]()
Faalhaas
Spellingsnazi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 december 2009 21:24 schreef Rustige.Boy het volgende:
[..]
Spellingsnazi.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
× oneindig
Ga huilie doen emo kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Dit, of inderdaad, zoals iemand al zei, wat langer van tevoren kaartjes kopen / bij de bioscoop aankomen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarom reserveer ik de zetels altijd ruim vantevoren. Thuis al vanachter de computer. Tickets printen en hoppa.
En bij ons kan je dus geen plaatsen op nummer bestellen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.quote:Op zondag 6 december 2009 21:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarom reserveer ik de zetels altijd ruim vantevoren. Thuis al vanachter de computer. Tickets printen en hoppa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |