Ik stel me zo voor dat het topic eigenlijk gaat over kinderen die, als ze in bepaalde fase zitten, een eindeloze stroom van onbeantwoordbare vragen kunnen stellen.quote:
HSG-BOMBER* graag. Pisvinger.quote:Op zondag 6 december 2009 19:30 schreef tho_Omas het volgende:
HSG-Bomber, wellicht dat je ook een zinnig antwoord kunt geven?
Zinloze post in zinloze topic denk ikquote:Op zondag 6 december 2009 19:30 schreef tho_Omas het volgende:
Het is HSG-BOMBER!!!!!!!111111quote:Op zondag 6 december 2009 19:30 schreef tho_Omas het volgende:
Welkom op Fok. Dat kan betreffende user niet.quote:Op zondag 6 december 2009 19:30 schreef tho_Omas het volgende:
Nee, pisvinger.quote:Op zondag 6 december 2009 19:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zo praat je maar tegen je faalangsttrainer.
Maar hoe kan iemand hinderen "zijn"?quote:Op zondag 6 december 2009 19:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat het topic eigenlijk gaat over kinderen die, als ze in bepaalde fase zitten, een eindeloze stroom van onbeantwoordbare vragen kunnen stellen.
Ik denk dat een goede ouder deze fase stimuleert maar er tegelijkertijd helemaal schijtziek van wordt.
Maar het topic kan ook ergens anders over gaan.
Ik had kunnen weten dat hier kleingeschapen postopkrikkers op af zouden komen. Ze zijn zeker de clearasil aan het laten intrekken.quote:Op zondag 6 december 2009 19:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Welkom op Fok. Dat kan betreffende user niet.
Niet.quote:Op zondag 6 december 2009 19:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar hoe kan iemand hinderen "zijn"?
Vet cool, man. Echt keigaaf gewoon. Té gek.quote:Op zondag 6 december 2009 19:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat hier kleingeschapen postopkrikkers op af zouden komen. Ze zijn zeker de clearasil aan het laten intrekken.
Het komt eerlijk gezegd over alsof je nog niet eens in staat bent om je veters te strikken.quote:Op zondag 6 december 2009 19:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet.
Maar kinderen zijn hinderlijk rijmt niet. Ik ga voor de vorm, niet voor de inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |