MM Rotterdam Alexander, meest rechtse kassa, omstreeks 15:45. Als je het niet gelooft bel je ze maar even. De kassiere en filiaalmanager vonden het ook niet zo plezant.quote:Op zondag 6 december 2009 19:30 schreef sinadO het volgende:
Ik geloof hier geen kut van.
Dan hebben we dezelfde klanten gehadquote:Op zondag 6 december 2009 19:28 schreef Metatron het volgende:
Sta je in de rij bij de kassa van een willekeurige winkel. Stervensdruk natuurlijk, want het is zondag en dan moet er geld uitgegeven worden. Tot zover niets bijzonders, al staat er een Belgische familie voor me, duidelijk als zodanig herkenbaar door Belgisch accent, trouwringen en kut-koters. Langzaam begin ik me af te vragen waarom die oversized schouder/handtas van moeders er zo goedgevuld uitziet.
Affijn, het komt op afrekenen aan voor de gezellige familie uit het zuiden. Een slordige 800 Euro aan diverse (voornamelijk electronische) meuk. Waarop moeke haar tas opent, en daaruit enkele JOEKELS van spaarpotten tovert, en doodleuk kilo's aan kleingeld uitstort.
En kalm, doch vastberaden 800 Euro aan klein muntgeld begint uit te tellen.....
Helemaal correct....maar om die nou voor een totaal van 800 euro op een drukke zondagmiddag te gaan gebruikenquote:Op zondag 6 december 2009 19:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Kleine muntjes zijn ook gewoon wettige betaalmiddelen.
Zullen je neefjes leuk vinden.quote:Op zondag 6 december 2009 19:48 schreef jpjedi het volgende:
met de spaarpotten van mijn 2 neefjes om een PS 3 te kopen waar ze lang voor gespaard hadden.
Sorry, maar we hadden er lang voor gespaard en hadden goesting in wat mooie elektriek.quote:Op zondag 6 december 2009 19:33 schreef Metatron het volgende:
[..]
MM Rotterdam Alexander, meest rechtse kassa, omstreeks 15:45. Als je het niet gelooft bel je ze maar even. De kassiere en filiaalmanager vonden het ook niet zo plezant.
Zijn kassa's tegenwoordig ook al politiek georienteerd?quote:
http://www.instantrimshot.com/quote:Op zondag 6 december 2009 20:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zijn kassa's tegenwoordig ook al politiek georienteerd?
Noem me het wetsartikel!quote:Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef Arn0 het volgende:
Van zodra je met meer dan 50 munten betaalt heeft de winkelier het recht je betaling te weigeren, trouwens.
quote:
1 |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |