Ja beste kijkbuisfokkertjes, gisteravond was het weer eens tijd voor ome Vogeltjesdans om zichzelf en zijn vriendin eens te vermaken en aldus togen wij naar de plaatselijke bioscoop om, na het nuttigen van de nodige spijs en drank (kipspiezen ftw) in bijbehorende brasserie, eens goed te gaan genieten van een avondvullende voorstelling van een film. We hadden gekozen voor de cinematografische productie met de titel "2012", want dat klonk wel cool en als zodanig kochten wij kaartjes en togen wij naar de zaal waar een en ander zich over enige minuten af zou spelen.
Nu wil het geval dat ome Vogeltjesdans altijd een zogenaamde telefoon bij zich heeft om op momenten dat hem dat zo uitkomt bereikbaar te zijn voor diegenen die zich gelukkig mogen prijzen zich tot de intimi van hem te mogen rekenen en aldus zijn telefoonnummer hebben weten te bemachtigen. Want ome Vogeltjesdans is een belangrijk persoon en derhalve concluderende kan een mobiele telefoon communicatiegewijs zo af en toe eens goede diensten bewijzen.
Anywaytjes. Op een gegeven moment, de film is al aan de gang, u voelt hem al aankomen beste kijkbuisfokkertjes, gaat zo mijn telefoon over, midden in die film, op het moment dat het plot zich in een spannende scene aan het ontrafelen is. Zal je altijd zien. Dus ik pak zo mijn telefoon op, blijkt het een van mijn matties te zijn met een verder volstrekt onbenullige vraag, maar waar je omdat je zoals altijd toch vriendelijk wilt zijn even nader op in gaat. Dus ik raak zo in gesprek met die gast en dat is gezellg.
Op een gegeven moment, je zal het altijd zien, begint er achter me een of andere zeurdoos te bitschen dat ik moet ophangen of dat het wat zachter kan. Nee, dat kan niet bitch, ik ben aan het bellen wat denk je wel! Dus na een afkeurende blik in haar richting geworpen te hebben besluit ik om haar verder te negeren en mij wederom te concentreren op voornoemd telefoongesprek. Wat denk je? Heeft die bitch het nog niet begrepen, begint ze weer tegen me aan te zeiken en me te storen in mijn gesprek! Dus ik zeg zo tegen haar "hou je smoel snol, ben je hier om te zeuren om naar de film te kijken? Zo kan ik niet rustig bellen."

Om mijn argument kracht bij te zetten neem ik nog een handvol popcorn uit mijn bekertje die ik naar voornoemde bitch gooi. Dat zal haar leren!

Mij een beetje storen tijdens mijn telefoongesprek!
Klacht: zeurende bitches in de bioscoop
Bijkomende klacht: kutfilm
Antiklacht: wel mijn gesprek goed kunnen afmaken