abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 18:57:53 #126
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75382122
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef slackster het volgende:

[..]

ja hallo je kan toch zelf ook wat uitzoeken? pleur op he
Nou, het punt met die radiogolven is dat (zeer waarschijnlijk, aannemende dat het niet überhaupt een hoax is) de energie om die op te wekken groter is dan wat je wint door de oxidatiereactie met waterstof die kan plaatsvinden. Als nou die radiogolven b.v. met zonne- of windenergie heel gemakkelijk opgewekt zouden kunnen worden, was het nog niet per se onaardig. Maar anders is het (net als electrolyse) geen efficiënte manier van waterstofproductie, en dus niet echt een rendabele. Zeker als je fossiele brandstoffen nodig hebt uiteindelijk voor die radiogolven is het resultaat alleen maar minder.

Maar als jij er een complot in wil zien, prima.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_75382131
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:06 schreef slackster het volgende:

gaat mij erom een alternatief voor fossiele brandstof en aan te tonen dat deze reeds bestaan
Dat weet toch iedereen die niet compleet wereldvreemd is? De media staan er vol mee . Het probleem is alleen om die alternatieven op net zo'n grote schaal te produceren als fossiele brandstof.... Dat valt niet mee namelijk....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 7 december 2009 @ 19:00:09 #128
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75382243
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat weet toch iedereen die niet compleet wereldvreemd is? De media staan er vol mee . Het probleem is alleen om die alternatieven op net zo'n grote schaal te produceren als fossiele brandstof.... Dat valt niet mee namelijk....
En om het ook zonder fossiele brandstof te doen. We kunnen best veel waterstof maken, maar dan hebben we nog meer fossielebrandstof nodig dan nu.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_75382472
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef Iblis het volgende:

[..]

En om het ook zonder fossiele brandstof te doen. We kunnen best veel waterstof maken, maar dan hebben we nog meer fossielebrandstof nodig dan nu.
Met alternatieven bedoel ik ook impliciet dat die alternatieven gemaakt zijn zonder (of een relatief kleine hoeveelheid) fossiele brandstoffen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 7 december 2009 @ 19:18:02 #130
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75383045
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef Iblis het volgende:

[..]

Nou, het punt met die radiogolven is dat (zeer waarschijnlijk, aannemende dat het niet überhaupt een hoax is) de energie om die op te wekken groter is dan wat je wint door de oxidatiereactie met waterstof die kan plaatsvinden. Als nou die radiogolven b.v. met zonne- of windenergie heel gemakkelijk opgewekt zouden kunnen worden, was het nog niet per se onaardig. Maar anders is het (net als electrolyse) geen efficiënte manier van waterstofproductie, en dus niet echt een rendabele. Zeker als je fossiele brandstoffen nodig hebt uiteindelijk voor die radiogolven is het resultaat alleen maar minder.

Maar als jij er een complot in wil zien, prima.
jaa hoor

hoeveel verneukte vrije energie patenten wil je de revue zien passeren Iblis? in opdracht van die witte boord maffia en oligarchen waar je de hele tijd voor in de bres springt?

in de waan van salt water energy te hebben gedebunked hetgeen voor ieder imbeciel duidelijk moet zijn dat in verhouding veel meer energie wordt opgewekt als verbruikt (zoo kinderachtig die Iblis)

tering pleuris hoge steekvlam -> in ruil voor een beetje radio frequentie

hoogeleerde Iblis - dat gaat nie werkeeee duhhh

Inventor Jailed - oil-free compressor invention stolen

[ Bericht 19% gewijzigd door slackster op 07-12-2009 19:32:46 ]
  maandag 7 december 2009 @ 19:36:07 #131
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75383877
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef slackster het volgende:
de waan van salt water energy te hebben gedebunked hetgeen voor ieder imbeciel duidelijk moet zijn dat in verhouding veel meer energie wordt opgewekt als verbruikt (zoo kinderachtig die Iblis)

tering pleuris hoge steekvlam -> in ruil voor een beetje radio frequentie

hoogeleerde Iblis - dat gaat nie werkeeee duhhh
Nou, ik denk dat iedereen die op de middelbare school heeft opgelet hier skeptisch tegenover staat, omdat de wet van energiebehoud in het geding is en omzetting nooit 100% efficiënt is. Maar goed, als het voor jou evident is dat een zeer fundamentele natuurwet zo geschonden wordt, dan lijkt me dat uitermate plausibel.

Ik het trouwens nog een interview gevonden met iemand die dit ook zegt, ene John Kanzius:
quote:
The skeptics who will agree that it is possible to burn salt water - and there are plenty who won't even go that far - argue that at best the energy required to burn it would be greater than the energy produced by burning it.

Kanzius admits that is the case now in this very early stage of development.

But he add that he never claimed this would replace oil. In fact, he says only that his discovery is "thought provoking."
Bron.

Deze man is onder andere bekend van het feit dat hij heeft uitgevonden waar we het nu over hebben. Ik neem aan dat hij niet zal weten waar hij het over heeft omdat inderdaad duidelijk is dat het vlammetje echt tering pleuris hoog is, wat natuurlijk elke imbeciel kan zien – en Kanzius is geen imbeciel.
quote:
Inventor Jailed - oil-free compressor invention stolen

Je bent weer lekker op de YouTube-tour?

[ Bericht 22% gewijzigd door Iblis op 07-12-2009 19:41:20 ]
  maandag 7 december 2009 @ 19:40:42 #132
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75384089
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:36 schreef Iblis het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat iedereen die op de middelbare school heeft opgelet hier skeptisch tegenover staat, omdat de wet van energiebehoud in het geding is en omzetting nooit 100% efficiënt is. Maar goed, als het voor jou evident is dat een zeer fundamentele natuurwet zo geschonden wordt, dan lijkt me dat uitermate plausibel.
omdat de natuurkunde zelf onderdrukt is slimpie

hoe denk je anders dat je de hele wereld alleen op veel te dure benzine kan laten rijden?

is nog in geen enkele publicatie te vinden natuurlijk ander was het toch allang uitgevonden?

de man was bezig met een uitvinding om zijn echtgenote te kunnen genezen van kanker toen hij dit ontdekte
quote:
Je bent weer lekker op de YouTube-tour?
wil je mee naar de bibliotheek dan? rare muts doe toch eens normaal met dat youtube afzeiken

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 07-12-2009 19:49:54 ]
  maandag 7 december 2009 @ 19:45:44 #133
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75384355
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:40 schreef slackster het volgende:
omdat de natuurkunde zelf onderdrukt is slimpie
Oh ja, natuurlijk. Dat was het. Ze hebben Kanzius zelf ook te pakken dus getuige het interview (zie m’n edit hierboven).
quote:
is nog in geen enkele publicatie te vinden natuurlijk ander was het toch allang uitgevonden?

de man was bezig met een uitvinding om zijn echtgenote te genezen van kanker toen hij dit ontdekte
Ik heb het filmpje ook gezien hoor.
quote:
wil je mee naar de bibliotheek dan? rare muts doe toch eens normaal met dat youtube afzeiken
Och, gut, wat is er, ben je geïrriteerd? Ga je schelden? Ik dacht dat we net zo’n volwassen discussie hadden waarin je mij nog op het hart had gebonden niet te gaan schelden. En nu doe je het zelf! Och arme!
  maandag 7 december 2009 @ 19:48:09 #134
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75384493
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:45 schreef Iblis het volgende:

[..]

Oh ja, natuurlijk. Dat was het.
[..]

Ik heb het filmpje ook gezien hoor.
[..]

Och, gut, wat is er, ben je geïrriteerd? Ga je schelden? Ik dacht dat we net zo’n volwassen discussie hadden waarin je mij nog op het hart had gebonden niet te gaan schelden. En nu doe je het zelf! Och arme!
you kinderachtige geneuzel over youtube begon me de keel uit te hangen, ben geen robot, elk weldenkend mens had je allang een of ander dom global warming boek naar het hoofd geslingerd
pi_75384562
Ik zie dat niemand nog even kunnen aantonen wat het schandaal is. Jammer.
  maandag 7 december 2009 @ 19:49:42 #136
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75384573
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:48 schreef slackster het volgende:

[..]

you kinderachtige geneuzel over youtube begon me de keel uit te hangen, ben geen robot, elk weldenkend mens had je allang een of ander dom global warming boek naar het hoofd geslingerd
Maar jij hebt dat niet, ergo, jij bent niet weldenkend?
  maandag 7 december 2009 @ 20:02:28 #137
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75385210
OVERUNITY MOTORS BREAKING THE LAWS OF PHYSICS

hier wordt uitgelgd hoe overunity werkt

een overunity motor levert meer energie dan er voor nodig is om het op te starten

de excessieve energie kan gebruikt worden om b.v. auto batterijen op te laden

dit is nieuwe natuurkunde - want dusver is hier geen verklaring voor volgens de huidige staat v/d wetenschap
pi_75387312
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:02 schreef slackster het volgende:

een overunity motor levert meer energie dan er voor nodig is om het op te starten

dit is nieuwe natuurkunde - want dusver is hier geen verklaring voor volgens de huidige staat v/d wetenschap
Daar is een prima verklaring voor: HOAX!1!!1!
  maandag 7 december 2009 @ 21:16:55 #139
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75388886
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:16 schreef slackster het volgende:

[..]

jij bent een mongoloïde hoax man!

over unit patent
Liever mongool dan paranoïde liggen schreeuwen op een internetforum .

Sorry, maar ik word altijd een beetje melig als ik iemand zie die de meest fantastische beweringen doet en dan als 'bewijs' met een filmpje van youtube komt
  maandag 7 december 2009 @ 21:23:12 #141
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75388981
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Liever mongool dan paranoïde liggen schreeuwen op een internetforum .

Sorry, maar ik word altijd een beetje melig als ik iemand zie die de meest fantastische beweringen doet en dan als 'bewijs' met een filmpje van youtube komt
tevens een bewijs dat je mongoloïde neigingen hebt

die zeiken altijd youtube af
pi_75389138
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:23 schreef slackster het volgende:

[..]

tevens een bewijs dat je mongoloïde neigingen hebt

die zeiken altijd youtube af
Als je denkt dat ik youtube afzeik in deze heb je het niet helemaal goed begrepen. Ik zeik JOU af . Youtube is een prachtig medium, je kan er prima hoaxen plaatsen bijvoorbeeld.
  maandag 7 december 2009 @ 21:33:23 #143
147503 Iblis
aequat omnis cinis
  maandag 7 december 2009 @ 21:57:52 #144
238790 slackster
pizza calamiteiten
  maandag 7 december 2009 @ 22:04:14 #145
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75391005
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:57 schreef slackster het volgende:

[..]

nee toont aan dat jij onbenullig bezig bent Iblis
Oh ja, even vergeten. Patenten zijn het richtsnoer der waarheid.
  maandag 7 december 2009 @ 22:08:56 #146
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75391206
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als je denkt dat ik youtube afzeik in deze heb je het niet helemaal goed begrepen. Ik zeik JOU af . Youtube is een prachtig medium, je kan er prima hoaxen plaatsen bijvoorbeeld.
oke nog een hoax dan - want de vorige had je ook al weer niet helemaal begrepen

recyclede afval converteren naar olie

Free Energy 400 Billion Dollar Secret

Alternative oil solution that is available now.
It cost the United States 400 billion dollars to import oil "last year", seems a well rounded number given the barrels of oil imported and the 2007 price of oil.
It has consistently, for many years, been the stated goal of the United States to reduce or eliminate its dependence on foreign oil, therefore, if any alternative energy source seems capable of achieving that goal, it should be pursued with the utmost vigor. We have here in the United States the only method known to man which can take any non-nuclear material containing carbon,and using this process, deliver a diesel quality fuel oil in two short hours! Despite the promise inherent in this system to not only alleviate our dependence on foreign oil, but to do so while contributing to a major degree in cleaning the environment.
pi_75391356
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:08 schreef slackster het volgende:

[..]

oke nog een hoax dan - want de vorige had je ook al weer niet helemaal begrepen

recyclede afval converteren naar olie
Brandstof halen uit afval. Dat kan ja, en nu?
  maandag 7 december 2009 @ 22:33:49 #148
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_75392357
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:02 schreef slackster het volgende:

Fuck hee... geweldig

Nou nog een geit in mijn tuin die euro's schijt. Zal ook wel bestaan. Is nieuwe biologie. Geen verklaring voor, maar het kan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 7 december 2009 @ 22:36:53 #149
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75392494
Proven Clean Free Energy by Blacklight Power

vertaald met http://nl.babelfish.yahoo.com/translate_txt

Blacklight Power Inc. heeft een proces ontwikkeld dat u zal toestaan om uw huis aan te drijven zonder ooit het moeten elektriciteit van een elektriciteitsbedrijf te kopen. U kunt uw auto aandrijven en nooit benzine moeten kopen. Het proces is volledig schoon. Bezoek hun website en laat uw congreslid en lokale media weten dat u grotere dekking en steun voor dit bedrijf wilt!

http://www.BlackLightPower.com
  maandag 7 december 2009 @ 22:39:30 #150
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75392610
Free Energy - Pentagon Conspiracy to Cover up

Stanley Meyer and many others. Always the same story. The Pentagon wants to see your idea and tell you how they would like to use your invention. You demonstrate your device proving to them that it works, then they block all of your efforts and end up killing you. The only way to get a free energy device out to the public is to foget about patents, distribute underground, sell it to EV enthusiests with the plans and encourage them to travel around and do as you are, you then have created a non interlinked underground distribution system that will spread to the general populous and it will spread like wild fire, it will be un-stoppable.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')