de mensheid kan er weinig aan doen als zij geen bestaande technologie aangeboden krijgt hetgeen co2 uitstoot tegen kan gaan, de corporaties en de politiek kunnen dat wel maar blokkeren ditquote:
Samenvatting?quote:Op maandag 7 december 2009 16:05 schreef slackster het volgende:
[..]
de mensheid kan er weinig aan doen als zij geen bestaande technologie aangeboden hetgeen co2 uitstoot tegen kan gaan, de corporaties en de politiek kunnen dat wel maar blokkeren dit
Blocked Technology Ammonia as Fuel
Ah, ik wilde net een bron vragen, maar toen ik citeerde zag ik dat je al een echte YouTube-film gegeven had. Dank!quote:Op maandag 7 december 2009 16:05 schreef slackster het volgende:
[..]
de mensheid kan er weinig aan doen als zij geen bestaande technologie aangeboden hetgeen co2 uitstoot tegen kan gaan, de corporaties en de politiek kunnen dat wel maar blokkeren dit
Blocked Technology Ammonia as Fuel
youtube = onzinquote:Op maandag 7 december 2009 16:11 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net een bron vragen, maar toen ik citeerde zag ik dat je al een echte YouTube-film gegeven had. Dank!
Nee, nee, ik heb heb gekeken. Maar, eh, hoe wordt Ammonia geproduceerd?quote:Op maandag 7 december 2009 16:14 schreef slackster het volgende:
[..]
youtube = onzin
phil jones = god
interessante hypothese, dank
24 september uitgebracht en nu al op FOK!quote:Op maandag 7 december 2009 16:50 schreef Dutchguy het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)te-temperatuur.dhtml
Hoe dan ook: meten is weten.quote:Op maandag 7 december 2009 16:56 schreef Iblis het volgende:
[..]
24 september uitgebracht en nu al op FOK!
Het beschamende is wel dat Meteoconsult ze er al eerder op had gewezen, dat de afwijkingen groter waren dan logisch, maar dat het KNMI deed alsof het klopte en het daarna stilletjes veranderd heeft. Dat is inderdaad slecht.quote:Op maandag 7 december 2009 17:04 schreef ATuin-hek het volgende:
Mjah dat is wel een oepsDe fout is iig ontdekt en ondertussen alweer een tijd geleden gecorrigeerd.
met behulp v/d desbetreffende wetenschap maar helaas niet door de RETEN-schap voor zover ik weet althans, die gaan hoofdzakelijk voor de co2 tax ¤¤¤¤¤ momenteel in KOPEN-hagenquote:Op maandag 7 december 2009 16:16 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nee, nee, ik heb heb gekeken. Maar, eh, hoe wordt Ammonia geproduceerd?
En hoe doet de desbetreffende wetenschap dat dan? Welke processen, welke grondstoffen etc.quote:Op maandag 7 december 2009 17:54 schreef slackster het volgende:
[..]
met behulp v/d desbetreffende wetenschap maar helaas niet door de RETEN-schap voor zover ik weet althans, die gaan hoofdzakelijk voor de co2 tax ¤¤¤¤¤ momenteel in KOPEN-hagen
Free Energy : The Disclosure Project
wetenschap = feiten
reten-schap = concurrentie
dusver onbekend gezien de patenten geblokkeerd wordenquote:Op maandag 7 december 2009 17:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe doet de desbetreffende wetenschap dat dan? Welke processen, welke grondstoffen etc.
Het is onbekend hoe Ammonia geproduceerd wordt bedoel je?quote:Op maandag 7 december 2009 18:02 schreef slackster het volgende:
[..]
dusver onbekend gezien de patenten geblokkeerd worden
een voorbeeld verder nog 100'den voorbeeldenquote:Op maandag 7 december 2009 18:04 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is onbekend hoe Ammonia geproduceerd wordt bedoel je?
Maar ons wel! Allemaal leuk en aardig dat je een motor hebt die op ammoniak loopt. Veel belangrijker is waar je dat goedje vandaan haalt.quote:Op maandag 7 december 2009 18:06 schreef slackster het volgende:
[..]
een voorbeeld verder nog 100'den voorbeelden
gaat mij niet om ammonia nog noch hoe deze wordt geproduceerd
gaat mij erom een alternatief voor fossiele brandstof en aan te tonen dat deze reeds bestaan
Saltwater Energy
wil je soms ook weten hoe zout water wordt geproduceerd? boeien toch?
je zou voor de gekkigheid eens heel even wat geduld moeten opbrengen gezien ik m'n kostbare tijd toch al compleet aan het verkloten ben gezien de abominabele feedback die ik ontvangquote:Op maandag 7 december 2009 18:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maar ons wel! Allemaal leuk en aardig dat je een motor hebt die op ammoniak loopt. Veel belangrijker is waar je dat goedje vandaan haalt.
Nee, nu wil ik graag weten hoe die radiogolven worden opgewekt. En hoeveel energie dat kost.quote:Op maandag 7 december 2009 18:06 schreef slackster het volgende:
[..]
een voorbeeld verder nog 100'den voorbeelden
gaat mij niet om ammonia nog noch hoe deze wordt geproduceerd
gaat mij erom een alternatief voor fossiele brandstof en aan te tonen dat deze reeds bestaan
Saltwater Energy
wil je soms ook weten hoe zout water wordt geproduceerd? boeien toch?
geld ook voor jouquote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nee, nu wil ik graag weten hoe die radiogolven worden opgewekt. En hoeveel energie dat kost.
Dat heb ik allang gedaan. Ik ben vooral nieuwsgierig of jij dat zelf ook gedaan hebt. Je slaat er nogal een flater mee nml.quote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef slackster het volgende:
[..]
je zou voor de gekkigheid eens heel even wat geduld moeten opbrengen gezien ik m'n kostbare tijd toch al compleet aan het verkloten gezien de abominabele feedback die ik ontvang in ruil voor mijn inspanningen...
en jij bent wel een van de aller ergste overtreders in dit verband
kun jij niet zelf eens googelen?
Wegens kostbaar tijdgebrek zal deze vraag niet beantwoord worden.quote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nee, nu wil ik graag weten hoe die radiogolven worden opgewekt. En hoeveel energie dat kost.
ja hallo je kan toch zelf ook wat uitzoeken? pleur op hequote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Wegens kostbaar tijdgebrek zal deze vraag niet beantwoord worden.
(zoals zovele vragen aan Slakkie...)
Nou, zal ik het verklappen? Veel Ammonia wordt gemaakt m.b.v. waterstof dat weer via aardgas of kolen gemaakt wordt, een proces waarbij CO2 vrijkomt en wat fossiele brandstoffen als oorsprong heeft. Het zogenaamde Haber process. Dit omdat men waterstof nodig heeft om met stikstof te reageren en ammonia te maken.quote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef slackster het volgende:
[..]
je zou voor de gekkigheid eens heel even wat geduld moeten opbrengen gezien ik m'n kostbare tijd toch al compleet aan het verkloten gezien de abominabele feedback die ik ontvang in ruil voor mijn inspanningen...
en jij bent wel een van de aller ergste overtreders in dit verband
kun jij niet zelf eens googelen?
Heb ik gedaan, ik heb de flater niet zo expliciet gemaakt overigens.quote:Op maandag 7 december 2009 18:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gedaan. Ik ben vooral nieuwsgierig of jij dat zelf ook gedaan hebt. Je slaat er nogal een flater mee nml.
Iblis, jij was de eerste dus ik heb het voor jou open gehouden om te verklappen, als je wil![]()
Ik zie het. Nice workquote:Op maandag 7 december 2009 18:53 schreef Iblis het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, ik heb de flater niet zo expliciet gemaakt overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |