Was te verwachten dat, nu XIII uit is, de geruchten rond de wel erg stille Versus weer zouden opkomenquote:Op donderdag 24 december 2009 04:36 schreef Ixnay het volgende:
Geen verschil tussen CGI en realtime in Final Fantasy Vs. XIII
Douane,... in deze tijd,.... neeeeh,... hij moet nog even wachten denk ik!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:41 schreef magge het volgende:
Deacon_Tigra? En en enenenenenenenen?
Sommige characters zijn zo zwak dat ik nauwelijks damage met ze kan aanbrengen.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:48 schreef RPG het volgende:
moeilijk? Dissidia was echt te simpel op de laatste missie na dan.
Jep en erg vermakelijk spel.quote:Dissidia is alleen op de PSP of niet?
Hij staat nog steeds op pending Customs , al 3 dagenquote:Op donderdag 24 december 2009 09:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Douane,... in deze tijd,.... neeeeh,... hij moet nog even wachten denk ik!
Gun je de game zoooo,... maar naar mijn idee duurt het nog wel even. Misschien tussen Kerst en oud en nieuw? Verklaar je nog steeds voor gek dat je dit gaat gamen, terwijl het spel over 2 maanden PAL uit komt! Ben je niet bang teveel verhaal te missen? Dat de beelden eigenlijk onwetende spoilers zullen zijn?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds op pending Customs , al 3 dagen![]()
Klote ambtenaren
Douane voor particulieren is dicht t/m 4 januari ...quote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds op pending Customs , al 3 dagen![]()
Klote ambtenaren
Serieus?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Douane voor particulieren is dicht t/m 4 januari ...
Zo gek ben ik niet. In de avonduren en weekend kun je er toch gewoon wat tijd voor vrijmaken? Een hele week vrij nemen voor een game gaat mij te ver.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:41 schreef DJ_ het volgende:
ik heb 9 t/m 14 maart vrij gevraagt vandaag dus dan kan ik mooi ongestoord FF13 spelen
ik heb normaal te weinig vrije tijd , dan wordt t iedere dag 3 uurtjes .quote:Op donderdag 24 december 2009 23:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zo gek ben ik niet. In de avonduren en weekend kun je er toch gewoon wat tijd voor vrijmaken? Een hele week vrij nemen voor een game gaat mij te ver.![]()
En ik ga er lekker rustig voor zitten. Ik zou het jammer vinden als ik er na een week intensief spelen al klaar mee ben.
In het begin is het best lastig. Uiteindelijk door te levelen in quick matches en bepaalde abilities, heb ik het toch met alle good & bad characters kunnen uitspelen. Met bijvoorbeeld de HP attack Dark Flame van Cecil in dark knight mode of Terra's Flood of Tornado of meltdown kom je best wel een eind ver mee.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:04 schreef Ixnay het volgende:
Heeft er iemand hier nog Dissidia gespeeld? Zelfs op het makkelijkste niveau vind ik het nog erg moeilijk.![]()
Echt een vaag spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |