http://playstationlifesty(...)s-edition-announced/quote:
Hier wachtte ik op! Een CEquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:40 schreef D-Industries het volgende:
[..]
http://playstationlifesty(...)s-edition-announced/
Ik heb nog wel meer links maar ja, allemaal quoten ze hetzelfde stukje tekst. Ik laat me pre order meteen omzetten naar de CE zodra er meer bekend van is.
Moet 'ie alleen nog even ingekleurd worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Iemand deze al gezien?![]()
[ afbeelding ]
thanks , gelijk kopen dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:40 schreef D-Industries het volgende:
[..]
http://playstationlifesty(...)s-edition-announced/
Ik heb nog wel meer links maar ja, allemaal quoten ze hetzelfde stukje tekst. Ik laat me pre order meteen omzetten naar de CE zodra er meer bekend van is.
ik hoop dat je geen gelijk hebtquote:Op woensdag 23 december 2009 23:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Geloof me nou, gaat echt geen Jap spoor op de pal /us release komen![]()
Misschien kan je met YouTube de cutscenes van de Japanse versie afspelen, terwijl je de Engelse subs eronder houdtquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:53 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Niets onzin. Ik vind het erg storend als het duidelijk te merken is dat het gedubbed is. De jappen hebben nou eenmaal een andere manier om bepaalde zaken uit te drukken, en dat komt dan echt niet overtuigend over als je de dub hoort. Wil je duidelijke voorbeelden, dan kijk je maar naar de anime industrie, de dub is lang nooit zo goed als de originele versie.
Ik kan me voorstellen dat jij je prima kan inleven met de Engelse versie juist omdat ze er Westers uit zien..zo'n vreemde gedachte is het niet. Ik hoop echt waar dat de Engelse dub niet super slecht is, anders heb ik maar een alternatieve optie bedacht... volume optie omlaag van de dialoog en subtitles lezen, terug in de tijd met tekst lezen zonder voice overs
klinkt verkeerd, maar die staafquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Iemand deze al gezien?![]()
[ afbeelding ]
Was te verwachten dat, nu XIII uit is, de geruchten rond de wel erg stille Versus weer zouden opkomenquote:Op donderdag 24 december 2009 04:36 schreef Ixnay het volgende:
Geen verschil tussen CGI en realtime in Final Fantasy Vs. XIII
Douane,... in deze tijd,.... neeeeh,... hij moet nog even wachten denk ik!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:41 schreef magge het volgende:
Deacon_Tigra? En en enenenenenenenen?
Sommige characters zijn zo zwak dat ik nauwelijks damage met ze kan aanbrengen.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:48 schreef RPG het volgende:
moeilijk? Dissidia was echt te simpel op de laatste missie na dan.
Jep en erg vermakelijk spel.quote:Dissidia is alleen op de PSP of niet?
Hij staat nog steeds op pending Customs , al 3 dagenquote:Op donderdag 24 december 2009 09:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Douane,... in deze tijd,.... neeeeh,... hij moet nog even wachten denk ik!
Gun je de game zoooo,... maar naar mijn idee duurt het nog wel even. Misschien tussen Kerst en oud en nieuw? Verklaar je nog steeds voor gek dat je dit gaat gamen, terwijl het spel over 2 maanden PAL uit komt! Ben je niet bang teveel verhaal te missen? Dat de beelden eigenlijk onwetende spoilers zullen zijn?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds op pending Customs , al 3 dagen![]()
Klote ambtenaren
Douane voor particulieren is dicht t/m 4 januari ...quote:Op donderdag 24 december 2009 16:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds op pending Customs , al 3 dagen![]()
Klote ambtenaren
Serieus?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Douane voor particulieren is dicht t/m 4 januari ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |