quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind het eigenlijk nooit zo boeiend om iemand anders z'n spel te volgen. Dan kijk je maar zonder dat je er zelf invloed op hebt. Het leuke van spellen is juist dat je het zelf speelt.
Ik wacht wel tot maart volgend jaar.
Ik wil ff weten of het coole battlemuziekje er nog inzit. Maar ik hoor alleen maar harde rockmuziek :/quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind het eigenlijk nooit zo boeiend om iemand anders z'n spel te volgen. Dan kijk je maar zonder dat je er zelf invloed op hebt. Het leuke van spellen is juist dat je het zelf speelt.
Ik wacht wel tot maart volgend jaar.
Ik heb gisteren een klein half uur gekeken naar een livestream en de normale battle tune en boss tune zijn nog steeds hetzelfde gebleven.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik wil ff weten of het coole battlemuziekje er nog inzit. Maar ik hoor alleen maar harde rockmuziek :/
heb je ze niet gewoon op blackdisc danquote:Op donderdag 17 december 2009 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFVIII komt naar de US store. Binnenkort dus ws ook in Europa. Nu hopen dat IX snel volgt!
Dan wil ik nu op mijn buurt weten van wie die harde rockmuziek is.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik wil ff weten of het coole battlemuziekje er nog inzit. Maar ik hoor alleen maar harde rockmuziek :/
Ik hoop zaterdagquote:
Je kan ook overdrijven hequote:Op donderdag 17 december 2009 22:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
*checkt online status
Destination Netherlands
Delivery Status Event Date
The item left Hong Kong for its destination on 18-Dec-2009
Ben echt vreselijk hyped,... nog maar een paar maanden!quote:
Mooie vrouw op de hoes verkoopt beterquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:21 schreef torn_Machina het volgende:
Japan krijgt tenminste een fatsoenlijke boxart. Waarom dat ze in EU nou weer Amerika achterna moeten qua boxart is mij een raadsel.![]()
Ik wil gewoon wit met een logo.
Ik vind persoonlijk een neutrale boxart meer interesse opwekken dan een met waar veel op te zien is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mooie vrouw op de hoes verkoopt beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |