quote:Op maandag 14 december 2009 22:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
And just to let you know the updated news regarding to the game:
Today, we received a updated news from HK SONY (HK Distributor of this game). They will release the game on 17 Dec 09 only. (They changed it from 15 Dec to 17 Dec now because Japan SQUAREENIX does not allow us to ship the stock (earlier to foreign countries this time ). So we will ship to all of our pre-ordered customers on 17 Dec 09 immediately!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Besides, we would like to you remind you that Latest date of posting Christmas mail have been ended last week.
So if you have not choosen DHL/ EMS express shipment, you cannot receive it before X'Mas.
Please reply us if you decide to upgrade to express shipment. We will quote you the upgrading shipping fee.
EMS, paar dagen extra wachten
Op zich wel te begrijpen eigenlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 23:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ahhh hatelijk altijd die strict policy's van het niet verkopen voor release datum
Aan de thumbnail te zien zijn de graphics echt levensecht!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:26 schreef torn_Machina het volgende:
Nog even een gameplay video.![]()
Zitten verder geen spoilers in.![]()
Damn grote vijandquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:26 schreef torn_Machina het volgende:
Nog even een gameplay video.![]()
Zitten verder geen spoilers in.![]()
Als je die summon bedoelt, dat is gewoon Bahamut.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:38 schreef Desunoto het volgende:
Dat vliegende ding lijkt een beetje op zo'n Transformer achtig iets.Ik hou niet van Transformers.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als je die summon bedoelt, dat is gewoon Bahamut.
Wel in Transformers versie.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als je die summon bedoelt, dat is gewoon Bahamut.
http://livetube.cc/ZaWa/Z(...)AC%E4%B8%80%E5%9B%9Equote:Op woensdag 16 december 2009 19:45 schreef RPG het volgende:
share dan ook de linkDan heb ik ook iets te doen
Bij mij liep de stream aardig vloeiend.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:50 schreef RPG het volgende:
spoilers boeien me geen reet ben ik over 3 maanden toch wel vergeten
ik kijk nu btw via http://nl.justin.tv/nanayan minder laggy
Die Genesis die tevoorschijn komt wanneer je die 7 Materia dingen geplaatst hebt.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:30 schreef RPG het volgende:
maar welke genesis is het ? die bij het einde ?
maar waarom heb je niet gewoon een Curaga met hp+999% ?
Wat zijn je stats nu uberhaubt ?
En wanneer krijg je em?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nog 3 kwartier !!! EINZZ!@#$!#@$![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |