FF12, ik ben m'n mening nog aan het vormen. Het is echt totaal anders dan vorige delen. Maar hoop toch dat FF XIII meer als FF X is.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen,.. jij vond FFVII ook wel goed,... dat vind ik de beste RPG ooit gemaakt! FFXII was ook erg cool, maar ik vond X leuker. FFIX vond ik niks.
Ik heb altijd de neiging om spoilertags aan te klikken. Dit kan ik bijna nooit weerstaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Mwoah, dat valt wel mee toch? Zolang de Japanofielen spoilertags gebruiken in dit topic zal het wel loslopen.
Verhaal komt dus moeilijk op gang? Probleem was dus ook al met FFXII en mistte enorm verdieping van de characters…quote:Op woensdag 9 december 2009 07:03 schreef Strolie75 het volgende:
Famitsu geeft FFXIII 39/40
[ afbeelding ]
[..]
FFXII > FFXIII = FFX > FFVII dus.
Erg goed opgemerkt en ik ga daar zeer zeker in mee.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:09 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil eigenlijk wel "blanco" beginnen aan XIII. Daarom heb ik ook geen behoefte gehad aan die demo.
Ik heb alleen de trailers gekeken, die op PSN. En ik weet wat over de characters. Maar het battlesysteem en level-up systeem wil ik tijdens het spel ontdekken.
En XII... we hebben er jaren naar uitgekeken net als nu met XIII. En toen het er ineens was, was iedereen toch wel lichtelijk teleurgesteld.
1. Het verhaal had te weinig diepgang. Kort samengevat ging het om een oorlog tussen 2 naties. Maar de ontwikkeling en psychologie van de hoofdrolspelers zoals in de andere delen werd weinig mee gedaan. Dat was wel jammer. Ik kan me geen moment in eht verhal herinneren dat me echt bewust bij is gebeleven en dat hebben ik bij de andere delen heel veel.
2. Door die gambits gaat het vechten wel lekker snel en bij random gevechten is dat handig, maar bij de eindbazen ben je met de juiste gambits veel te sterk. En dan hoef je niet echt tactisch per beurt te denken over wat je gaat doen zoals bij de andere delen. En dat haalt het hele idee van FF uit het spel.
3. Het licence board had niet de mogelijkheden als bij de Spheregrid en Materia. Daarbij kon je een character echt een job geven. Bij dat licencebord ga je zo over heen dat je niet echt een richting kiest maar een gebied. En je characters lijken daardoor veel te veel op elkaar.
deel 12 was te langdradig.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
FF12, ik ben m'n mening nog aan het vormen. Het is echt totaal anders dan vorige delen. Maar hoop toch dat FF XIII meer als FF X is.
heerlijke muziekquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:54 schreef Ixnay het volgende:
Update!
http://www.square-enix.co.jp/fabula/ff13/
Let vooral op de typische FF achtergrondmuziek.
Kippenvel,..................... prachtig!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:54 schreef Ixnay het volgende:
Update!
*klik klik klik klikkerdeklik*quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:54 schreef Ixnay het volgende:
Update!
* DJ_ wacht nog steeds op een foto van je FF collectiequote:Op zaterdag 12 december 2009 09:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hello,
Can you provide your telephone number to us?
This is required for the EMS shipping of your Final Fantasy XIII copy
Your item will be shipped on the 15th of December![]()
![]()
Best Regards,
Eva Chung
Account Department
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
* DJ_ wacht nog steeds op een foto van je FF collectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |