klopt , zeer mooi nummer .quote:Op zondag 6 december 2009 15:05 schreef Ang3l het volgende:
En weer verder.
Mijn fav FF tune:
Volgens mij is dat het startscherm van FF X.
http://finalfantasy-xiii.(...)ics/sigpic3959_9.gif zo dan ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:14 schreef Ang3l het volgende:
Oh neeee, nu komt het spel nooit meer uit!!!
pic van je collectie ?quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
mwa ,veel van het verhaal missen?
Ik kan nou niet zeggen dat ik veel dingen niet begrepen heb in Shiro Kishi Monogatari
(White Knight Chronicles)
Daarbij wil ik toch de Jap versie hebben voor in mijn collectie, tezamen met een
Pal
Sealed Limited edition![]()
International versie
3 maanden is niet zo heel lang, maar wel als je er al een heulle tijd naar uitkijkt
Voordeel is wel dat ik 2x de Trophy's opstrijk
FFXII > FFXIII = FFX > FFVII dus.quote:This year, Japanese magazine Famitsu has awarded a perfect 40/40 score to four games: Dragon Quest IX, Monster Hunter 3, Bayonetta and New Super Mario Bros. Years-in-the-making and eagerly-anticipated Final Fantasy XIII did not.
Famitsu has four reviewers rate games on a scale of 1-10, with 10 being the best for a cumulative 40/40 score. Famitsu praised the game's cut scenes as well as the battle system and the high level of strategy it offers. Interestingly, one Famitsu reviewer noted how up until the mid-way point of the game, the story seemed be linear and that it didn't offer any new "gimmicks" in its story telling.
Final Fantasy I - 35
Final Fantasy II - 35
Final Fantasy III - 36
Final Fantasy Ⅳ - 36
Final Fantasy V - 34
Final Fantasy VI - 37
Final Fantasy VII - 38
Final Fantasy VIII - 37
Final Fantasy IX - 38
Final Fantasy X - 39
Final Fantasy XI - 38
Final Fantasy XII- 40
Final Fantasy XIII - 39
[url=http://kotaku.com/5422026/famitsu-final-fantasy-xiii-misses-perfect-score-[story-spoiler]]http://kotaku.com/5422026/famitsu-final-fantasy-xiii-misses-perfect-score-[story-spoiler][/url]
Is toch ook logisch! En wat schelen die puntjes nouquote:Op woensdag 9 december 2009 08:06 schreef Ang3l het volgende:
XII > X ?
Ik hoor hier toch hele andere verhalen.
Zelfde makers en een evolutie van het vechtsysteem uit dit deel.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:04 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben ook nog steeds gehyped. Ik denk dat het de meeste overeenkomsten heeft met de sfeer en het gevoel van FFX.
Dat zijn de betere berichten.quote:Op woensdag 9 december 2009 07:03 schreef Strolie75 het volgende:
Famitsu geeft FFXIII 39/40
[ afbeelding ]
[..]
FFXII > FFXIII = FFX > FFVII dus.
FF 12 is rouduit kut , en dit komt van een die-hard FF en RPG liedhebber .quote:Op woensdag 9 december 2009 07:03 schreef Strolie75 het volgende:
Famitsu geeft FFXIII 39/40
[ afbeelding ]
[..]
FFXII > FFXIII = FFX > FFVII dus.
aldus de man zijn critiek omdat die geen bril heeftquote:An upcoming issue of Japanese gaming magazine Famitsu has printed the first ever review of Square-Enix's Final Fantasy XIII. It seems, however, the company has come up short of the highly sought after perfect 40/40 score.
Set for release in March 2010 for PlayStation 3 and Xbox 360 in North America, Final Fantasy XIII has received a 39/40, one point shy of earning the magazine's highest honor, according to FF13.net.
Three of the four reviewers gave Final Fantasy XII a 10, praising the title's beautiful graphics, gameplay, characters and movie cutscenes. One reviewer, however, scored it a 9, saying:
"There's a few niggling issues like battle damage being difficult to see, and the screen being cluttered, but the amount of enjoyment this game offers more than makes up for it. You'll be drawn into the world with visual, aural, and story aspects. I have a bit of resistance calling this an "RPG-like RPG" however."
For comparison, Famitsu gave SEGA's Bayonetta a perfect 40/40 score earlier this year. But we don't think that will have much effect on Final Fantasy XIII's sales. The title is set for release next week in Japan.
Verschil moet er wezen,.. jij vond FFVII ook wel goed,... dat vind ik de beste RPG ooit gemaakt! FFXII was ook erg cool, maar ik vond X leuker. FFIX vond ik niks.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
FF 12 is rouduit kut , en dit komt van een die-hard FF en RPG liedhebber .
FFX en FFIX waren de beste delen ooit tot nu toe , en XIII zal daar zeker bij kunnen horen![]()
( FFVII en FFVIII waren ook goed )
[..]
aldus de man zijn critiek omdat die geen bril heeft
FF12, ik ben m'n mening nog aan het vormen. Het is echt totaal anders dan vorige delen. Maar hoop toch dat FF XIII meer als FF X is.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen,.. jij vond FFVII ook wel goed,... dat vind ik de beste RPG ooit gemaakt! FFXII was ook erg cool, maar ik vond X leuker. FFIX vond ik niks.
Ik heb altijd de neiging om spoilertags aan te klikken. Dit kan ik bijna nooit weerstaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Mwoah, dat valt wel mee toch? Zolang de Japanofielen spoilertags gebruiken in dit topic zal het wel loslopen.
Verhaal komt dus moeilijk op gang? Probleem was dus ook al met FFXII en mistte enorm verdieping van de characters…quote:Op woensdag 9 december 2009 07:03 schreef Strolie75 het volgende:
Famitsu geeft FFXIII 39/40
[ afbeelding ]
[..]
FFXII > FFXIII = FFX > FFVII dus.
Erg goed opgemerkt en ik ga daar zeer zeker in mee.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:09 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil eigenlijk wel "blanco" beginnen aan XIII. Daarom heb ik ook geen behoefte gehad aan die demo.
Ik heb alleen de trailers gekeken, die op PSN. En ik weet wat over de characters. Maar het battlesysteem en level-up systeem wil ik tijdens het spel ontdekken.
En XII... we hebben er jaren naar uitgekeken net als nu met XIII. En toen het er ineens was, was iedereen toch wel lichtelijk teleurgesteld.
1. Het verhaal had te weinig diepgang. Kort samengevat ging het om een oorlog tussen 2 naties. Maar de ontwikkeling en psychologie van de hoofdrolspelers zoals in de andere delen werd weinig mee gedaan. Dat was wel jammer. Ik kan me geen moment in eht verhal herinneren dat me echt bewust bij is gebeleven en dat hebben ik bij de andere delen heel veel.
2. Door die gambits gaat het vechten wel lekker snel en bij random gevechten is dat handig, maar bij de eindbazen ben je met de juiste gambits veel te sterk. En dan hoef je niet echt tactisch per beurt te denken over wat je gaat doen zoals bij de andere delen. En dat haalt het hele idee van FF uit het spel.
3. Het licence board had niet de mogelijkheden als bij de Spheregrid en Materia. Daarbij kon je een character echt een job geven. Bij dat licencebord ga je zo over heen dat je niet echt een richting kiest maar een gebied. En je characters lijken daardoor veel te veel op elkaar.
deel 12 was te langdradig.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
FF12, ik ben m'n mening nog aan het vormen. Het is echt totaal anders dan vorige delen. Maar hoop toch dat FF XIII meer als FF X is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |