Maakt the perfect game wel moeilijker/leukerquote:Op zondag 3 januari 2010 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind lineair zoals X niet eens zo erg, anders ben ik altijd bang dat 6.002 dingen mis
Zoveel jaren aan een game werken en dan nog bugs.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:08 schreef Chocobo het volgende:
Japanse FFXIII bugs! Hopelijk een hoop fixes in de PAL/NTSC versie!
Good things come to those who wait. Better things come to those who wait longer. For the rest of us, fingers crossed for downloadable patches.
http://kotaku.com/5440257(...)ii-bug-jumps-for-joy
http://kotaku.com/5439377(...)nal-fantasy-xiii-bug
quote:
Soms is er geen ontsnappen aan en het zijn naar mijn idee geen kritische bugs. Toch,... het verbaasd me wel een beetje. Hoop geld in dit spel gestoken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:20 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Zoveel jaren aan een game werken en dan nog bugs.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben je tegen gekomen in volwassen vorm Choco![]()
![]()
Ben echt zo benieuwdquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zit er nu 21 uur in, en er begint nu eindelijk een beetje vaart in te komen![]()
Tot nu toe nog niet echte Evrae's & Seymours tegen gekomen![]()
Maar de graphics zijn echt van hoogstaande kwaliteit
Vertel eens of het nog wel een traditionele RPG is? Volgens veel is dit niet meer het geval.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zit er nu 21 uur in, en er begint nu eindelijk een beetje vaart in te komen![]()
Tot nu toe nog niet echte Evrae's & Seymours tegen gekomen![]()
Maar de graphics zijn echt van hoogstaande kwaliteit
Steden verkennen, kistjes zoeken, met mensen praten, side-quests, dingen collecten..quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
dat ligt eraan, licht eens toe wat jij verstaat onder een rpg?
Naja, je bevestigt een beetje waar ik al sinds XII bang voor benquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Maar goed. dat is in elk geval mijn impressie ervan.......
Laat je nou niet door mijn 'voorlopige' conclusies van jullie FF ervaring afhouden
Dit lijkt inderdaad de algemene gedachte te zijn op het moment.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dus ja.ik vind het in elk geval niet op de traditionele FF lijken.![]()
En dat vind ik wel heel erg jammer idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |