ja en die sukkel heeft zijn beta code voor ff14 gewoon op de foto gezet , dus die is ook waardeloos nuquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:42 schreef Ixnay het volgende:
Als je op grote schaal inkoopt denk ik dat er op deze manier best wat mee te verdienen valt.
http://www.marktplaats.nl(...)ta_ind%3D28%26fs%3D1
Ik ga hard lachen als wij het eerder kunnen spelenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb gebeld met TNT
Douane mag hem max 5 werkdagen vasthouden ( nu 3 voorbij)
Omdat ik EMS heb krijg ik wel voorang op de rest van de pakketjes![]()
Maar nog niet snel genoeg dushopelijk aankomende week
![]()
ZOOO GRAAG...quote:Op maandag 28 december 2009 20:56 schreef Theoden het volgende:
De FFVII remake geruchten zijn weer de wereld in geholpen .... zou het dan toch?
Geruchten geruchten geruchten....quote:Op maandag 28 december 2009 20:56 schreef Theoden het volgende:
De FFVII remake geruchten zijn weer de wereld in geholpen .... zou het dan toch?
Mocht 13 niet zo goed zijn dan komen ze vast wel snel met een remake aan !quote:Op maandag 28 december 2009 20:56 schreef Theoden het volgende:
De PS3 gaat dan denk ik wel ineens een flinke boost krijgen!quote:Op maandag 28 december 2009 20:56 schreef Theoden het volgende:
Waarom houden ze hem uberhaupt vast ?quote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
28-Dec-2009 Netherlands Arrived the delivery office and is being processed.
Eindelijk ,douane heeft hem 7 dagen vast gehouden
,
Fuckers hebben hem zeker rond gespeeld
Gaf Crisis Core niet al genoeg info over zack ?quote:Op maandag 28 december 2009 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien wat meer back-ground info rondom Zack zou wel tof zijn.
Maar hopelijk geen al te grote veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |