Chicks smelten door zijn oude nummers , maar nu roept hij irritatie opquote:Op zondag 6 december 2009 13:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Chris Brown faalde altijd al, ik zie de klacht niet.
Dat waren chicks met een laag zelfbeeld.quote:Op zondag 6 december 2009 13:24 schreef Swampi het volgende:
[..]
Chicks smelten door zijn oude nummers , maar nu roept hij irritatie op
Zo simpel is het
Zijn vriendin was ook niet beter. Sterker nog, die jatte overal samples.quote:Op zondag 6 december 2009 13:25 schreef Sigmund666 het volgende:
Chris Brown. Fucking neppe kutmuziek die ze soms zelf niet eens schrijven ja
En dan altijd over dezelfde onderwerpen ook nog
Rihanna heeft idd geen niveau,quote:Op zondag 6 december 2009 13:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zijn vriendin was ook niet beter. Sterker nog, die jatte overal samples.
Neuh, dat zeg ik heul niet. R&B is gewoon zwaar kut.quote:Op zondag 6 december 2009 13:47 schreef Swampi het volgende:
[..]
Echt he.
En alle autisten die alleen maar rock en metal luisteren zijn echt koning
R&B is dodelijk saaie negermuziek. Het is altijd dezelfde melodie, altijd dezelfde onderwerpen, altijd dezelfde thematiek. Eens dus.quote:Op zondag 6 december 2009 14:24 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Neuh, dat zeg ik heul niet. R&B is gewoon zwaar kut.
Ja, want rock gaat nooit over liefde, liefdesverdriet, onmogelijke liefdes, voorbije liefdes, toekomstige liefdes, vergeten en verdronken liefdes. En rock heeft ook nooit een boem tjak tjing tjing boem beat.quote:Op zondag 6 december 2009 14:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
R&B is dodelijk saaie negermuziek. Het is altijd dezelfde melodie, altijd dezelfde onderwerpen, altijd dezelfde thematiek. Eens dus.
Dit.quote:Op zondag 6 december 2009 13:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Weezy F. Baby.quote:Op zondag 6 december 2009 14:28 schreef Rustige.Boy het volgende:
Terechte klacht, maarja de klacht is eigenlijk voor (bijna) alle artiesten van toepassing.
Bullshit in de melodie/beats zitten heus wel verschillen, dat jij geen goede r&b nummers kent is jouw gemisquote:Op zondag 6 december 2009 14:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
R&B is dodelijk saaie negermuziek. Het is altijd dezelfde melodie, altijd dezelfde onderwerpen, altijd dezelfde thematiek. Eens dus.
quote:Op zondag 6 december 2009 14:35 schreef Yreal het volgende:
R&B![]()
![]()
![]()
Owhohohoho mijn vriendin is weg .. ohwaawawa
boehehe ik hield zo van haar . ohohoho
En nu is ze weg .. Ahwhahwhawhaa
Die is ook chillquote:
Het zit me gewoon heel hoogquote:Op zondag 6 december 2009 14:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wat een topic![]()
Heel, heeel heeeeeeel toevallig had ik et hier gister ook over met iemand![]()
!!!!
It's swampiiiiiiquote:
Doelde meer op zijn ava.quote:Op zondag 6 december 2009 14:35 schreef Swampi het volgende:
[..]
Haha inderdaad, hij is wel een schoolvoorbeeld van dit fenomeen
Nou toevallig was hij net als Chrissieboy eerst wel een koning,quote:Op zondag 6 december 2009 18:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Doelde meer op zijn ava.
quote:Op zondag 6 december 2009 14:35 schreef Yreal het volgende:
R&B![]()
![]()
![]()
Dat is ook een van de belangrijkste dingen in het levenquote:Op zondag 6 december 2009 14:35 schreef Yreal het volgende:
R&B![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef Beavis het volgende:
[..]
Gatverdamme, hij heeft poep op zijn lip
hijquote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef Beavis het volgende:
[..]
Gatverdamme, hij heeft poep op zijn lip
Ze heeft een kort vlot kapsel, dus ik kan het me goed voorstellen dat je ff in de war wasquote:Op zondag 6 december 2009 23:19 schreef Beavis het volgende:
[..]
Mag ik het op een typfout gooien?
Nee zeker?
neequote:Op zondag 6 december 2009 13:19 schreef Swampi het volgende:
Op 16-jarige leeftijd maakte deze jongen nog echte bazentracks (Gimme that, Yo excuse me miss, run it en ga zo maar door)
jaquote:Op zondag 6 december 2009 13:22 schreef Ofyles2 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |