quote:Op maandag 7 december 2009 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb ik jullie al eens verteld over de pandora:')
Ja.quote:
Ja maar dat heeft natuurlijk niks met neuk te makenquote:Op maandag 7 december 2009 13:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan me nog een treinreis herinneren waarin je enigszins beschonken de hele tijd: "WAAROM MOLLEN JULLIE NIKS!!!11" naar andere treinreizigers zat te roepen...
Ja en Maxima gaat de deur dicht doenquote:Op maandag 7 december 2009 13:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey weber ze zetten dat glazen huis bij jullie neer dit jaar
Ik sta niet eens op die lijstquote:Op maandag 7 december 2009 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
ik sta pas 60ste ik daal de laatste jaren hard
Volgens mij hebben de meeste laptops een onboard videokaart, dus dat lijkt me lastig...quote:Op maandag 7 december 2009 15:32 schreef Cynic het volgende:
Een videokaart vervangen in een laptop, is dat een beetje zelf te doen?
Die van mij valt nu steeds uit, zou dus best kunnen dat ik vanaf het begin al een conflict ofzo met de videokaart heb...
Idd laptops met videokaart zijn er bijna niet.quote:Op maandag 7 december 2009 15:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meeste laptops een onboard videokaart, dus dat lijkt me lastig...
Ik raad een sansui aan via marktplaatsquote:Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef Cynic het volgende:
Dan wordt het tijd voor een nieuwe.
Wil ik eindelijk eens een stereo gaan kopen, houdt mijn laptop er helemaal mee op
Dan kun je beter een nieuwe laptop kopenquote:Op maandag 7 december 2009 15:52 schreef Cynic het volgende:
Kan ik er wel een heel nieuw moederboard inzetten dan?
WTF?quote:deborahwa2000
Op lowlands 2001/2002 ofzo werd ik al uitgelachen door BB e.d toen ik een Neuk! cd kocht.quote:Op maandag 7 december 2009 09:37 schreef Trashcanman het volgende:
O hey, BB en andere geinteresseerden:
Neuk!
Neuk! in Hoogeveen 14.gif
Andere drivers 's installeren geen optie?quote:Op maandag 7 december 2009 15:32 schreef Cynic het volgende:
Een videokaart vervangen in een laptop, is dat een beetje zelf te doen?
Die van mij valt nu steeds uit, zou dus best kunnen dat ik vanaf het begin al een conflict ofzo met de videokaart heb...
Heb ik al gedaan, dat is het niet. Had ook al een volledige recovery naar de fabrieksinstellingen gedaan, dat zou voldoende moeten zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 16:38 schreef PP. het volgende:
[..]
Andere drivers 's installeren geen optie?
Tijdloos hoeft het van mij dan ook niet te zijn, maar voor een avondje Hoogeveen wil het primaquote:Op maandag 7 december 2009 16:37 schreef PP. het volgende:
Op lowlands 2001/2002 ofzo werd ik al uitgelachen door BB e.d toen ik een Neuk! cd kocht.
Moet nu ook eerlijk zeggen dat 't niet bepaald tijdloze muziek blijkt te zijn. Behalve bloesjesman, daarbij moet ik steeds aan Weber denken?
Waarom, alleen vanwege mijn LL-overhemd?quote:Op maandag 7 december 2009 16:37 schreef PP. het volgende:
[..]
WTF?
[..]
Op lowlands 2001/2002 ofzo werd ik al uitgelachen door BB e.d toen ik een Neuk! cd kocht.
Moet nu ook eerlijk zeggen dat 't niet bepaald tijdloze muziek blijkt te zijn. Behalve bloesjesman, daarbij moet ik steeds aan Weber denken?
quote:Op maandag 7 december 2009 16:46 schreef SuperWeber het volgende:
De ouderwetse "tik" helpt misschien nog, als dat niet helpt, kun je je frustratie uiten door je laptop volledig in elkaar te beuken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |