Ach, als je gewoon een keer een goede klapper maakt, laten we zeggen 2,5-3 mln. Ben je er al snel natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 18:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Even patsen dan maar. Wel erbij zeggen dat ik sommige 1 niveau heb opgetraind en het dus niet het bedrag is wat ik zou gekregen hebben als ik ze meteen verkocht had.
26-03-2007 begonnen. Pak em beet 90 weken. 90 * 20.000 ¤ = 1.800.000 ¤ aan kosten. Zeg maar 40 spelers gepromoveerd dat is dus 80.000 ¤.
Om het makkelijk te houden: 10.000.000 ¤ - 2.000.000 ¤ = 8.000.000 ¤ aan winst.
Ik heb dik winst maar hoeveel moet je me niet vragen. Al reken ik ook de spelers mee die ik zelf als trainie gebruik en dus jaren later voor miljoenen verkoop.quote:Op maandag 7 december 2009 18:08 schreef rompompom het volgende:
Maar 250k winst? Ik sta nog altijd 90k verlies.!
1 klapper van 2 miljoen en 1 van 1,35 miljoen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ach, als je gewoon een keer een goede klapper maakt, laten we zeggen 2,5-3 mln. Ben je er al snel natuurlijk
De opstelling bepaalt de uitslag dus t heeft er wel mee te makenquote:Op maandag 7 december 2009 18:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het voorspellen van een uitslag en een opstelling is inderdaad hetzelfde.
Wat is er voorspelbaar aan dan?quote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan nog blijf je voorspelbaar
En bij de teauteau heb ik tot nu toe alleen maar gegokt. Ik heb niet 1 wedstrijd bekeken voordat ik een uitslag voorspelde
Tegen jou weet je iig dat je geen vleugelverdedigers hoeft op te stellenquote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De opstelling bepaalt de uitslag dus t heeft er wel mee te maken![]()
Maar goed jij speelt dus iedere week met een andere taktiek en opstelling?
[..]
Wat is er voorspelbaar aan dan?
T is en blijft gokken he daar is t teauteau voor.
hehehehe waarom doet iedereen dat dan nog steeds?quote:Op maandag 7 december 2009 18:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tegen jou weet je iig dat je geen vleugelverdedigers hoeft op te stellen
2 opstellingen zijn daarvoor nodig, niet 1.quote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De opstelling bepaalt de uitslag dus t heeft er wel mee te maken![]()
Maar goed jij speelt dus iedere week met een andere taktiek en opstelling?
[..]
Dat zegt meer over je competitiegenotenquote:Op maandag 7 december 2009 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehehe waarom doet iedereen dat dan nog steeds?
Als ik tegen jou zou spelen, dan zou ik met drie CD's spelen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehehe waarom doet iedereen dat dan nog steeds?
in de rust of later met wissels je opstelling veranderen oid? Ik ben er nog steeds niet achter hoe dat helemaal werkt maar t is idd een optie om komend seizoen eens uit te gaan proberen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2 opstellingen zijn daarvoor nodig, niet 1.
En wat heeft het er mee te maken of IK elke week anders speel, we hadden het over jou.
Ik positioneer mijn defs wel altijd naar de aanval van mijn tegenstanders en voor de rest ben ik inderdaad voorspelbaar.
Hehehehehe nu maar hopen dat ze dit niet lezen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat zegt meer over je competitiegenoten
Dit al helemaal niet.quote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ik tegen jou zou spelen, dan zou ik met drie CD's spelen.
Ik speel niet met wissels. Ik zie er alleen maar nadelen van in.quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
in de rust of later met wissels je opstelling veranderen oid? Ik ben er nog steeds niet achter hoe dat helemaal werkt maar t is idd een optie om komend seizoen eens uit te gaan proberen.
Klopt maar ik denk dat ik niet de enige ben die voorspelbaar is.
[..]
Ik ook, tot er een uitgebreidere optie komt. Bijvoorbeeld wisselen bij rust als je minder of veel meer bbz hebt.quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik speel niet met wissels. Ik zie er alleen maar nadelen van in.
Wat bedoel je dan met 2 opstellingen ipv 1? Ik heb 3 opstellingen die ik spelen kan zoals ik net zei dus ik kan je weer eens niet volgen....quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik speel niet met wissels. Ik zie er alleen maar nadelen van in.
Oh. Nee. Je hebt 2 opstellingen nodig om 1 uitslag te kunnen bepalen. Die van het thuisteam en die van het uitteam.quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met 2 opstellingen ipv 1? Ik heb 3 opstellingen die ik spelen kan zoals ik net zei dus ik kan je weer eens niet volgen....
Het probleem wat ik vind is dat ik geen individuele orders kan meegeven aan de wissels.quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ook, tot er een uitgebreidere optie komt. Bijvoorbeeld wisselen bij rust als je minder of veel meer bbz hebt.
quote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh. Nee. Je hebt 2 opstellingen nodig om 1 uitslag te kunnen bepalen. Die van het thuisteam en die van het uitteam.
Ik had niet anders verwacht.quote:Ik heb overigens ook 3 opstellingen die ik kan spelen.
1x is grappig maar 2x en dan zo onder elkaar is gewoon belgen humor.quote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh. Nee. Je hebt 2 opstellingen nodig om 1 uitslag te kunnen bepalen. Die van het thuisteam en die van het uitteam.
Hehe. En ook nog op precies hetzelfde moment. Maar mijn browser bleef hangen en ik heb niet gekeken of ik de post al geplaatst had.quote:Op maandag 7 december 2009 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1x is grappig maar 2x en dan zo onder elkaar is gewoon belgen humor.
Possie mag best kampioen worden, maar t liefst niet tegen mijquote:Na 32 minuten kwam uit een combinatie in het midden een steekpass naar Quirijn Boelen, die de voorsprong van YMFC kon uitbreiden naar 0-2.
Dat kan toch? Of ben ik nou gek?quote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het probleem wat ik vind is dat ik geen individuele orders kan meegeven aan de wissels.
quote:Op maandag 7 december 2009 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmmm. Nu je het zegt. Daar heb ik al tijd overheen gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |