Zie net dat ik een persbericht heb geschreven met als titel "begin" Dat zal het wel zijn dan..quote:Op maandag 7 december 2009 14:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is toch zo aan te passen? Mensen in laten vullen in een veld hoeveel scouts ze hebben en vervolgens =if(A1=1;10000;if(A1=2;15000;if(A1=3;20000;if(A1=0;"Vul het aantal scouts in";"Ongeldig aantal scouts")))). A1 is dan het veld waar men het aantal scouts invult en IF=ALS indien je Nederlandstalige Excel gebruikt.
Het enige 'probleem' is nog wanneer men het aantal scouts heeft gevarieerd. Maar goed, ik denk sowieso dat weinig mensen nog weten waaneer ze van 1/2/3 scouts naar 3/2/1 zijn gegaan.
[..]
Wanneer je bent begonnen, ja da's een goede. Het zal iets van een week ofzo voor je eerste wedstrijd zijn?
Ik heb datzelfde dilemma een keer gehad. Toen wel gemotst, en direct gepromoveerd. Maar het blijft een lastige situatie...quote:Op maandag 7 december 2009 15:32 schreef NelisZ het volgende:
Ik heb nu ook een klein dilemma
Ik ben sinds zondag officieel kampioen, maar loop nog 1 punt achter op de directe promotiegrens. Ik wil wel graag (direct) promoveren. Zal ik nu komende zondag normaal spelen, en misschien gelijkspelen of verliezen, of wellicht de grens missen op enkele doelpunten, of motsen en er van uit gaan/hopen dat ik dat laatste puntje nog wel inhaal en dus direct promoveer...
Gewoon MOTS spelen. Er zijn heel veel mensen die niet direct willen promoveren en opzettelijk verliezen en daardoor komt de grens lager te liggen.quote:Op maandag 7 december 2009 15:32 schreef NelisZ het volgende:
Ik heb nu ook een klein dilemma
Ik ben sinds zondag officieel kampioen, maar loop nog 1 punt achter op de directe promotiegrens. Ik wil wel graag (direct) promoveren. Zal ik nu komende zondag normaal spelen, en misschien gelijkspelen of verliezen, of wellicht de grens missen op enkele doelpunten, of motsen en er van uit gaan/hopen dat ik dat laatste puntje nog wel inhaal en dus direct promoveer...
Hier spreekt een echte Excel meesterquote:Op maandag 7 december 2009 14:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is toch zo aan te passen? Mensen in laten vullen in een veld hoeveel scouts ze hebben en vervolgens =if(A1=1;10000;if(A1=2;15000;if(A1=3;20000;if(A1=0;"Vul het aantal scouts in";"Ongeldig aantal scouts")))). A1 is dan het veld waar men het aantal scouts invult en IF=ALS indien je Nederlandstalige Excel gebruikt.
Het enige 'probleem' is nog wanneer men het aantal scouts heeft gevarieerd. Maar goed, ik denk sowieso dat weinig mensen nog weten waaneer ze van 1/2/3 scouts naar 3/2/1 zijn gegaan.
[..]
Wanneer je bent begonnen, ja da's een goede. Het zal iets van een week ofzo voor je eerste wedstrijd zijn?
Kan je je excelsheet ook even mailen naar ikspeelhattrick@gmail.com? ;-)quote:Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hier spreekt een echte Excel meester![]()
Ik heb het zelf niet nodig maar voor de volledigheid toch maar geimplementeerd.
Feli! En ik denk dat iedereen graag adviezen geeft hier ;-)quote:Op maandag 7 december 2009 16:31 schreef augurkenkoning het volgende:
yeahBen kampioen, ondanks m'n op scherp staande middenvelder, nogmaals thanks voor de adviezen!
Gedaan, ik zou wel even je emailadres wegediten hier. Schijnen wel spambots wel te lusten namelijk.quote:Op maandag 7 december 2009 16:42 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Kan je je excelsheet ook even mailen naar ;-)
Dat megaupload doet het niet zo jofel...
Ja dankje, was ik al van plan.. ;-)quote:Op maandag 7 december 2009 16:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gedaan, ik zou wel even je emailadres wegediten hier. Schijnen wel spambots wel te lusten namelijk.
Tja das wel zonde als verdedigen trainer. Ik heb een wereldklasse keep lijkt me voorlopig wel voldoende.quote:Op maandag 7 december 2009 07:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
352 spelen. Als je dan een sterke keeper koopt, dan vallen die verdedigingsratings ook wel mee. Daarnaast, als je middenveld en aanval sterk genoeg zijn, dan maakt het niet uit dat je verdediging zwakker is.
Wil je je middenveld berekenen, gebruik dan deze tool: http://www.hagonline.org/?id=35 Die is wat handiger dan die spreadsheet.
Dan zou ik eerst je stadion vergroten. Ik zit nu ook in de VI, heb 1 940 supporters en een stadion van 45k. Die is dit seizoen niet vol geweest maar ik heb dan ook op bijna elke plek gestaan die er bestaat en daardoor weten mn fans ook niet meer wat ze moeten \ willen. Mijn drukste wedstrijd was iets van 42k dacht ik. Dat ga je dus niet redden met je 22k. Als je een groter stadion hebt krijg je meer inkomen en zo kan je dus sneller je coach vervangen.quote:Op maandag 7 december 2009 12:58 schreef kristyle het volgende:
[..]
Een redelijk trainer die aanvallend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider
&
Fanclub: 1 863 leden
Stadion: (capaciteit 22 000).
de reden dat ik twijfel aan mijn stadion uit te breiden is dat ik komend seizoen wel eens in een sterke competitie terecht kan komen, degradeer en daardoor mijn stadion nietmeer gevuld ga krijgen.
quote:Op maandag 7 december 2009 15:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb datzelfde dilemma een keer gehad. Toen wel gemotst, en direct gepromoveerd. Maar het blijft een lastige situatie...
Dank u beide. Ik had inderdaad zelf ook al het idee dat ik die grens wel zal halen, maar bevestiging is altijd handigquote:Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon MOTS spelen. Er zijn heel veel mensen die niet direct willen promoveren en opzettelijk verliezen en daardoor komt de grens lager te liggen.
Succesquote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef NelisZ het volgende:
[..]
[..]
Dank u beide. Ik had inderdaad zelf ook al het idee dat ik die grens wel zal halen, maar bevestiging is altijd handig
Dat wordt dus motsen, waarschijnlijk een nieuw hatstats record en hopelijk directe promotie
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 december 2009 16:31 schreef augurkenkoning het volgende:
yeahBen kampioen, ondanks m'n op scherp staande middenvelder, nogmaals thanks voor de adviezen!
Hoe lang heb jij je jeugd al? Ik nu een jaar en een week en zit pas op 250k winst. Maar hopelijk is vanaf nu de weg omhoog ingeslagen, ik krijg nu veel talentjes en hoop die 20% rendement op mijn inleg snel te kunnen verhogen.quote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef elby1988 het volgende:
Zo, 59.000 verlies.. Das een hoop
Heb nog wel 2 goede aanvallers en een goede verdediger met goed vleugel in mijn team.. hopelijk komt het goed
Ik train ook verdedigen.quote:Op maandag 7 december 2009 17:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja das wel zonde als verdedigen trainer. Ik heb een wereldklasse keep lijkt me voorlopig wel voldoende.
Owja die ken ik idd. Helemaal niet meer aan gedacht. Maar goed ik hoef t niet te berekenen ik wil een sterker mid zonder te veel te veranderen aan mn taktiek van centrum aanval met een goed middenveld. Ik dacht dat 2x bn en 1x wk wel goed genoeg was om redelijk te halen maar ik haal t soms maar net.
quote:Op maandag 7 december 2009 18:07 schreef Flappekz het volgende:
* Flap zou graag bij Possie in de poule willen spelen.
* Flap houdt wel van voorspelbare tegenstanders.
Mwoah, ook alleen maar als het niet te ingewikkeld is hoor. Macro's enzo hoef je niet bij mij voor aan te kloppen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hier spreekt een echte Excel meester![]()
Ik heb het zelf niet nodig maar voor de volledigheid toch maar geimplementeerd.
Maar 250k winst? Ik sta nog altijd 90k verlies.quote:Op maandag 7 december 2009 17:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij je jeugd al? Ik nu een jaar en een week en zit pas op 250k winst. Maar hopelijk is vanaf nu de weg omhoog ingeslagen, ik krijg nu veel talentjes en hoop die 20% rendement op mijn inleg snel te kunnen verhogen.
Dan kom je bedrogen uit ik heb 4-3-3 \ 5-3-2 en 4-4-2 gespeeld dit seizoen. De ene wedstrijd met centrum aanval en de andere met counter.quote:Op maandag 7 december 2009 18:07 schreef Flappekz het volgende:
* Flap zou graag bij Possie in de poule willen spelen.
* Flap houdt wel van voorspelbare tegenstanders.
Het voorspellen van een uitslag en een opstelling is inderdaad hetzelfde.quote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kom je bedrogen uit ik heb 4-3-3 \ 5-3-2 en 4-4-2 gespeeld dit seizoen. De ene wedstrijd met centrum aanval en de andere met counter.
Voorspel maar wat ik ga doen dan. Ow wacht dat mochten we bij de laatste teauteau en niemand had t goed.
Dan nog blijf je voorspelbaarquote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kom je bedrogen uit ik heb 4-3-3 \ 5-3-2 en 4-4-2 gespeeld dit seizoen. De ene wedstrijd met centrum aanval en de andere met counter.
Voorspel maar wat ik ga doen dan. Ow wacht dat mochten we bij de laatste teauteau en niemand had t goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |