P!NKquote:Op zondag 6 december 2009 11:05 schreef R4ven het volgende:
Paramore? Ik ga niet, maar dat is voor zover ik weet het enige concert vandaag...
voel me al 2 wkn blegh maar vandaag nog meerquote:Op zondag 6 december 2009 11:06 schreef R4ven het volgende:
Ah, is ook goed. Het blijft inderdaad wel kut dat je uitgerekend vandaag dit moet gebeuren.
dan ga je misschien wel een fokker tegen komen die ik ken hahaquote:
waarom?quote:Op zondag 6 december 2009 11:08 schreef zwartedoos het volgende:
Ik zou ook gaanMaar heb mn kaartje verkocht.
omdat ik vorig jaar met mn ex ben gegaan. En dat was heel mooi en romantischquote:
hmmquote:Op zondag 6 december 2009 11:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voel me al 2 wkn blegh maar vandaag nog meer
pijnstillers werken bij mij nietquote:Op zondag 6 december 2009 11:12 schreef R4ven het volgende:
[..]
hmm
Ik zou alsnog gaan, gewoon jezelf volpompen met pijnstillers, dan merk je er toch niks meer van
*hug*quote:Op zondag 6 december 2009 11:11 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
omdat ik vorig jaar met mn ex ben gegaan. En dat was heel mooi en romantischEn nu is het uit en zou ik alleen maar daar staan janken.(je kent de liedjes he
)
Alcohol dan? Al gezien of niet, een concert zeg je niet zomaar af. Ik heb gezworen dat als Incubus hier ooit nog eens komt ik moet en zal gaan, al is het in een rolstoel met 2 gebroken benen.quote:Op zondag 6 december 2009 11:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pijnstillers werken bij mij niet
1 schrale troost, heb de show in februari ook al gezien....
heb mijn kaartje al verkocht.... c'est la viequote:Op zondag 6 december 2009 11:16 schreef R4ven het volgende:
[..]
Alcohol dan? Al gezien of niet, een concert zeg je niet zomaar af. Ik heb gezworen dat als Incubus hier ooit nog eens komt ik moet en zal gaan, al is het in een rolstoel met 2 gebroken benen.
Dus verman jezelf en ga, je verheugt je er al zolang op!
ah das jammerquote:Op zondag 6 december 2009 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb mijn kaartje al verkocht.... c'est la vie
quote:Op zondag 6 december 2009 11:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zal extra hard voor je brullen bij Rammstein vanavond.
Wel meerderequote:Op zondag 6 december 2009 11:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan ga je misschien wel een fokker tegen komen die ik ken haha
quote:Op zondag 6 december 2009 11:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond naar Rammstein![]()
klacht: het is in Arnhem
Arnhemquote:Op zondag 6 december 2009 11:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond naar Rammstein![]()
klacht: het is in Arnhem
Incubusquote:Op zondag 6 december 2009 11:16 schreef R4ven het volgende:
[..]
Alcohol dan? Al gezien of niet, een concert zeg je niet zomaar af. Ik heb gezworen dat als Incubus hier ooit nog eens komt ik moet en zal gaan, al is het in een rolstoel met 2 gebroken benen.
Dus verman jezelf en ga, je verheugt je er al zolang op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |