Wat boeit mij dat. In de gevangenis heb ik toch internet + televisie + bier. Stomme overheid.quote:Op zondag 6 december 2009 04:26 schreef tho_Omas het volgende:
Rasisme is zo wie zo strafbaar dus en fok moet dan je ip geven aan de politie dusseh zou dat maar weghalen.
quote:Op zondag 6 december 2009 04:26 schreef tho_Omas het volgende:
Rasisme is zo wie zo strafbaar dus en fok moet dan je ip geven aan de politie dusseh zou dat maar weghalen.
Ja maarreh als je dus een baan wilt enzo kunne ze wel moeilijk gaan doen heheh maarja dat is niet jouw probleem jij zit goed heb gelezen dat er ook een magnetron is en een playstation wel een 1 maar toch je mag 10 spele meenemen daarvoor dus zou dan cras bandicute en a2 racer meenemen is leuk politie racen in de cel.quote:Op zondag 6 december 2009 04:27 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat. In de gevangenis heb ik toch internet + televisie + bier. Stomme overheid.
nu al een geslaagd topicquote:Op zondag 6 december 2009 04:28 schreef scanman1 het volgende:
Dat is op zich al erg, maar wat veel erger is dat je het openlik durft toe te geven dat je een walgelijk mens bent die mensen beoordeeld zonder ze persoonlijk te kennen. Om te kotsenMaar jou gedrag past wel weer erg goed bij de gemiddelde PVV stemmer, dus wat dat betreft ben ik blij dat je dit topic hebt geopend en dat veel mensen weer kunnen zien hoe simpel PVV stemmers zijn. Roepen dat je een hekel hebt aan buitenlanders is als roepen dat je de pest hebt aan mensen met blauwe ogen.... of mensen die zonder moeder moesten opgroeien.... of mensen die geen broers of zusters hebben. Waanzin ten top dus. Maar zoals gezegd is dat niet geheel verrassend als je na gaatdat je PVV stemt.
ik hoop dat jij keihard tegen een betonnen paal aanfiest, vieze communistquote:Op zondag 6 december 2009 04:28 schreef scanman1 het volgende:
Dat is op zich al erg, maar wat veel erger is dat je het openlijk durft toe te geven dat je een walgelijk mens bent die mensen beoordeelt zonder ze persoonlijk te kennen. Om te kotsenMaar jouw gedrag past wel weer erg goed bij de gemiddelde PVV stemmer, dus wat dat betreft ben ik blij dat je dit topic hebt geopend en dat veel mensen weer kunnen zien hoe simpel PVV stemmers zijn. Roepen dat je een hekel hebt aan buitenlanders is als roepen dat je de pest hebt aan mensen met blauwe ogen.... of mensen die zonder moeder moesten opgroeien.... of mensen die geen broers of zusters hebben. Waanzin ten top dus. Maar zoals gezegd is dat niet geheel verrassend als je na gaat dat je PVV stemt.
Het is obvious dat TS een trol is, maar dat maakt het niet minder leuk om even te reagerenquote:
Doodsverwensingquote:Op zondag 6 december 2009 04:30 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
ik hoop dat jij keihard tegen een betonnen paal aanfiest, vieze communist
Niet dezequote:Op zondag 6 december 2009 04:31 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Het is obvious dat TS een trol is, maar dat maakt het niet minder leuk om even te reageren![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 04:30 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
ik hoop dat jij keihard tegen een betonnen paal aanfiest, vieze communist
Ben jij niet die van dat BB tietentopic?quote:Op zondag 6 december 2009 04:32 schreef scanman1 het volgende:
[..]
En dat jij de meest verrotte dood sterft die je je maar kunt voorstellen, fascist!De wereld zou een stuk beter af zijn zonder jou
Berlusconi forever biatch.quote:Op zondag 6 december 2009 04:32 schreef scanman1 het volgende:
[..]
En dat jij de meest verrotte dood sterft die je je maar kunt voorstellen, fascist!De wereld zou een stuk beter af zijn zonder jou
Nee, ik ben van de racisten opsodemieteren partijquote:Op zondag 6 december 2009 04:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ben jij niet die van dat BB tietentopic?
vrachtwagenchauffeurquote:Op zondag 6 december 2009 04:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb PVV gestemd bij de EP verkiezingen.
Gezien je username is het weinig verrassend. VVD/PVV... het scheel allemaal niet zo veel.quote:Op zondag 6 december 2009 04:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb PVV gestemd bij de EP verkiezingen.
Sterf zelf met je sterf met je doodsverwensingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |