Tegen de tijd die gedroogd zijn zijn de winkels alweer geopend.quote:
Magnetron.quote:Op zondag 6 december 2009 03:55 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Tegen de tijd die gedroogd zijn zijn de winkels alweer geopend.
quote:
nachtwinkels zijn geen nachtwinkels maar 7/11's, dat moet jij weten.quote:Op zondag 6 december 2009 03:56 schreef trovey het volgende:
Benzinetankstation met (nacht)bediening....opgelost.....als je zo'n station tenminste nog kan vinden met die vele zelftankstations van tegenwoordig....hier in de stad zit er volgens mij nog eentjeen nachtwinkel...de winkel voor de wanhopigen
![]()
Dank uquote:
Mensen die quoten als qouten schrijven.quote:
mensen die langzame aids hebben.quote:Op zondag 6 december 2009 04:03 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Mensen die quoten als qouten schrijven.
??quote:Op zondag 6 december 2009 04:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
mensen die langzame aids hebben.
hoe is het met je neukgeest afgelopen sletje?quote:
Gelockedquote:Op zondag 6 december 2009 04:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoe is het met je neukgeest afgelopen sletje?
ik weet het allemaal niet zo goed daarom stelde ik de vraag.quote:Op zondag 6 december 2009 04:08 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Gelocked
Als je het allemaal zo goed weet, dan vroeg je niet hoe het er mee ging
Hetzelfde geld over hoe het met mijn geest gaat, aangezien ik er niet in geloofde.
Je moet wel iets overhebben voor je verslavingquote:Op zondag 6 december 2009 03:59 schreef tennisracket het volgende:
Ik weet hier zo echt geen nachtwinkels.
Er is hier wel een tankstation die 24/7 open is, maar dat is me toch een eind fietsen
Oh ja...vertel....ik ben sinds het begin van nachtwinkels hier (en dat is toch al een flink aantal jaren geleden) er twee keer geweest...ik behoor niet tot de wanhopigenquote:Op zondag 6 december 2009 04:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nachtwinkels zijn geen nachtwinkels maar 7/11's, dat moet jij weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |