Wegwezen, motormuis.quote:Op zondag 6 december 2009 03:35 schreef Drinky het volgende:
Stem voor TS ban
Ga huilie doen emo kidquote:
1 |
nee mense zegeg dat hij dood is maar weet niemand echt zeker want heb jij een lijk gezien nee tog ik ook niet dus we weten het niet hoop dat hij leeft thug life altijdquote:Op zondag 6 december 2009 03:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:
HEY TUPAC WAT DOE
[ code verwijderd ]
HOE KAN DAT IS TOCH JE WAS DOOD????!!!
OKE BROEDER BROEDERLIEDFE VOOR ALTIJD IK HOU JE VOOR ALTIJD ALS 2TACT, MIJN HART GAAT NAAR JE.quote:Op zondag 6 december 2009 03:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
nee mense zegeg dat hij dood is maar weet niemand echt zeker want heb jij een lijk gezien nee tog ik ook niet dus we weten het niet hoop dat hij leeft thug life altijd
Oh ik zie nu pas aan de naam van de foto dat MC Hammer in het midden staat.quote:Op zondag 6 december 2009 03:46 schreef DrDentz het volgende:
3 of Americaz most wanted
Zeker strijders van de straat soldaten hehehe we komeeen haaaardquote:Op zondag 6 december 2009 03:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
OKE BROEDER BROEDERLIEDFE VOOR ALTIJD IK HOU JE VOOR ALTIJD ALS 2TACT, MIJN HART GAAT NAAR JE.
quote:Op zondag 6 december 2009 03:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Oh ik zie nu pas aan de naam van de foto dat MC Hammer in het midden staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |