quote:Op zondag 6 december 2009 02:08 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik moet oppassen, moet er nog 200nog 130
. Bedankt voor de herinnering
is goedquote:Op zondag 6 december 2009 02:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Ga je an ook toppic makenverwacht er morgen een
144 per dagquote:Op zondag 6 december 2009 02:15 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha zo kom je er wel aan ik moet er nog iets meer als 7duizend:$
Allemaal kwaliteitsposts?quote:Op zondag 6 december 2009 02:15 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben bijna bij 30.000
Gelukkig, want zo'n hoog gemiddelde is best slecht.quote:Op zondag 6 december 2009 02:26 schreef donthate het volgende:
[..]
Zodra mijn been weer normaal is gaat die heel snel zakken dan ben ik blij met 5posts per dag
quote:Op zondag 6 december 2009 02:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig, want zo'n hoog gemiddelde is best slecht.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 6 december 2009 02:31 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar heb veelste veel pijn aan mn been dus lopen doet gewoon pijn.En kan niet still blijven zitten dus dat is tog maar kut daardoor omdat ik de hele dag niks doe slaap ik ook bijna niet.En dan slaap je 4uut per dag als je geluk heb probeer het maar is in te vullen de hele dag en zoals je kan zien ik zit er ook pas sinds 3weken op hooguit
IK was een beetje onhandig met kickbox training en heb mn poot gebroken.En normaal geneest dat wel snell maar ik was een beetje eigenwijs en heb er na 3weken nog last vanquote:
auwquote:Op zondag 6 december 2009 02:36 schreef donthate het volgende:
[..]
IK was een beetje onhandig met kickbox training en heb mn poot gebroken.En normaal geneest dat wel snell maar ik was een beetje eigenwijs en heb er na 3weken nog last vanben pas ook een week later na het ziekenhuis gegaan
Maarja nu zal het wel hard gaan hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |